کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


آسیب به دندان ها:


1- فشردن دندان ها:
گاهی اوقات  وقتی احساس تنش  و اضرابدارید، ممکن است دندان هایتان را بهم بفشارید. می تواند زمانی رخ دهد که شما یک اختلال خواب دارید مثلا کابوس های شبانه. از دندانپزشک خود بخواهید شما را راهنمایی کند تا با گاردهای دندان که در شب استفاده می شوند بتوانید در هنگام خواب شما را از آسیب رساندن  به دندان محافظت کند.
2- شستشوی بیش از حد دهان و دندان:
چندین بار شستن دهان در روز ممکن است تمیزی حوبی به دندان هایتان بدهد اما همچنین می تواند باعث اسیب به آنها از جمله تبدیل شدن آنها به دندان های حساس شوند. بعضی از خمیر دندان ها یا دهان شویه ها دارای اسیدهای است که می تواند به دندان شما،  به لایه میانی دندان های شما را آسیب برساند.
3- وارد شدن فشار به بدن:
مطالعات در مورد triathletes نشان می دهد که آموزش استقامت می تواند به مینای دندان شما آسیب برساند. اگر برنامه تمرینات شما  شدیدتر باشد، بیشتر احتمال دارد که دندان هایتان آسیب جدی تری ببینند. دانشمندان دقیقا مطمئن نیستند که چرا، اما احتمال دارد که این امر با هر مقدار تمرینات مقدار بزاق در دهان شما را تغییر می دهد.
4- سینوس های پر شده:
اگر احساس درد در دندان های فوقانی خود دارید  ممکن است نشانه عفونت سینوس باشد. این امر بسیار شایع است، زیرا دندان های شما به بینیتان بسیار نزدیک هستند و گاهی درد انها ناشی از اختلالات دیگر اعضای بدن است نه خود دندان ها.
5- بارداری و سلامت دندان ها:
بارداری ممکن است شما را در بیشتر مواقع با مشکلات دندانی مواجه کند. در واقع در این دوران ممکن است پوسیدگی دندان بیشتری داشته باشید.
6- اختلال در اتصال به فک:
مفصل TMJ، فک پایین شما را به جمجمه شما متصل می کند. هنگامی که هر بخشی از TMJ شما به علت آسیب، آرتریت یا چیز دیگری کار نکند، می تواند باعث ایجاد بسیاری از علائم مانند درد در هنگام جویدن و در فک شما شود.
7- آسیب عصبی به دندان ها:
این مشکل بسیار شایع نیست، اما وضعیتی که نورالژی تریمینال نامیده می شود می تواند در ریشه  دندان شما مشکلاتی ایجاد کند. این باعث درد مزمن عصبی در یکی از اعصاب در سر شما می شود. درد اغلب توسط مسواک زدن دندان ها، خوردن و نوشیدن به چشم می اید.
8- مشکلات قلبی:
درد بدنه بالا می تواند علامتی از حمله قلبی باشد. شما ممکن است درد در شانه ها، گردن، فک و دندان داشته باشید. توجه داشته باشید اگر با موارد  دیگر همراه با درد در دندان و فک خود رو به رو شوید، مانند عرق کردن، گرفتگی نفس، حالت تهوع، درد قفسه سینه می تواند نشانه هایی از حمله قلبی باشد.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 1063



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر محمد علی فیاض‌ مهر

دکتر محمد علی فیاض‌ مهر

فلوشیپ ایمپلنت

021-44010079

دکتر وحید عارفی

دکتر وحید عارفی

جراح و متخصص بیماری های لثه

021-22894247

دکتر مصطفی صولتی

دکتر مصطفی صولتی

متخصص جراحی لثه و ایمپلنت

021-77736804

دکتر علی بخشنده فر

دکتر علی بخشنده فر

متخصص جراحی دهان و فک

021-77729100

دکتر ژاله باقری

دکتر ژاله باقری

دندانپزشک عمومی

021-44033679

دکتر طاهره معصوم

دکتر طاهره معصوم

دندانپزشک کودکان

021-22785752

دکتر رضا افتخار آشتیانی

دکتر رضا افتخار آشتیانی

متخصص پروتز و زیبایی

021-88065656

دکتر الهام حاتم زاده

دکتر الهام حاتم زاده

متخصص دندانپزشکی کودکان

021-22250678

دکتر مهدی سمیعی

دکتر مهدی سمیعی

ایمپلنتولوژیست

021-88300177

دکتر رضا نادری

دکتر رضا نادری

جراح دندانپزشک

021-44041266

کلینیک دندانپزشکی دروس

کلینیک دندانپزشکی دروس


کلیه خدمات دندانپزشکی

کلینیک دندانپزشکی فروردین

کلینیک دندانپزشکی فروردین


خدمات دندانپزشکی

کلینیک ماهرو

کلینیک ماهرو


کلینیک دندانپزشکی

دندانپزشکی آراد

دندانپزشکی آراد


جراح دندانپزشک - فلوشیپ ایمپلنت

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional