کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


اثرات لیپوساکشن چانه و غبغب:


روش ها و راه های متفاوتی برای از بین بردن چربی قسمت غبغب و بهبود پوست گردن و صورت وجود دارد. اما اکثر این روش ها معمولا اثرات کوتاه مدتی دارند. هنوز لیپوساکشن صورت بین این روش ها ماندگاری بهتر و بیشتری دارد. بنابراین طرفداران بیشتری نیز دارد.
همه صورت ها امکان انجام لیپوساکشن چانه را برای دکتر فراهم نمی کند
فقط تعداد معدودی نقطه در صورت برای لیپوساکشن صورت مناسب است. این موارد شامل گردن، چانه، ناحیه خارج از گونه ها، گونه ها و فک است. صورتهایی که شکل آن به گونه ای است که در نواحی دیگری مشکل دارند به سختی قابل تغییر هستند. اگر بیمار جوان تر باشد، معمولاً چربی سفت و سخت در زیر چانه به سمت عقب است و این توهم را ایجاد می کند که بینی آنها بزرگتر از حد معمول است.
می توانید در هنگام لیپوساکشن غبغب بیدار باشید
این مسئله نیز بسیار جالب و حائز اهمیت است. از آنجایی که معمولا داروهایی بیهوشی عوارض خود را دارد و داروهای بی حسی موضعی نیز بعضا حساسیت زا است، بیشتر افراد این روش را ترجیخ می دهند. بنابراین با تحمل کمی درد و بی حسی پوستی این عمل بر روی صورت شما انجام خواهد پذیرفت. بسیاری از افراد شاید حتی دردی حس نکنند.
چربی های خارج شده قابلیت استفاده مجدد دارند
چربی های برداشته شده به روش لیپوساکشن را می توان به مکان های دیگری تزریق کرد و حجم آن را افزایش داد.این چربی ها طبیعی است و بنابراین اثرات مخرب پروتز را ندارد. دوام بیشتری نیز دارد. بنابراین همیشه الویت بیمار برای انجام است.
علائم لیپوساکشن معمولا بسیار کم است به طوری که شاید اصلا کسی متوجه انجام آن نشود. این علائم معمولا به وسیله آرایش به سادگی تا زمان درمان بهبود خواهد یافت.
اگر به لیپوساکشن صورت به عنوان یک نقشه لاغری فکر میکنید سخت در اشتباه هستید. اگرچه لیپوساکشن باعث از بین رفتن چربی در نواحی مورد نظر خواهد شد ولی بدون سبک زندگی ایده آل و ورزش ممکن است دوباره به حالت اول دربیاید.
در بیشتر موارد این عمل زیبایی به نوعی عمل کانتورینگ و زاویه دهی به صورت است. زنان باردار، مبتلایان به بیماری های قلبی و عروقی یا اختلالات انعقادی نباید از لیپوساکشن استفاده کنند. همچنین وجود دیابت هم ممکن است بهبود در بیمار را با مشکل مواجه کند.
قبل از عمل لیپوساکشن چانه چه مسائلی را باید بدانم؟
اولین قدم مشاوره با یک جراح زیبایی است. در مورد اهداف، گزینه ها، خطرات و مزایا و هزینه های این عمل از او مشاوره بخواهید و صحبت کنید. تمام سوالات خود را بپرسید. اگر تصمیم دارید که سراغ لیپوساکشن بروید. جراح در مورد نحوه آماده سازی آن دستورات لازم را به شما می دهد. این موارد ممکن است شامل محدودیت رژیم و الکل و حتی دخانیات باشد.
در مورد هرگونه آلرژی و هر نوع دارویی که مصرف می کنید، از جمله مکمل های بدون نسخه و گیاهی به پزشک خود اطلاع دهید. او به احتمال زیاد توصیه خواهد كرد كه چندین هفته قبل از عمل از مصرف داروهای خاص مانند رقیق كننده خون و برخی از مسكن های ضد انعقاد خون خودداری كنید.
لیپوساکشن شما ممکن است در مطب پزشک یا مرکز جراحی انجام شود. اطمینان حاصل کنید که مکانی که در آن عمل را انجام می دهید معتبر و شناخته شده باشد. این مکان همچنین باید به دلیل استانداردهای حرفه ای، ایمنی و نتایج خوب معروف باشد.
شما روز عمل مرخص خواهید شد. اطمینان حاصل کنید که شخصی بعد از عمل شما را به خانه برساند. قبل از شروع لیپوساکشن، پزشک ممکن است نواحی از بدن شما را معاینه کند. او همچنین ممکن است برای مقایسه قبل و بعد از عکس استفاده کند.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 947



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional