کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


انواع روش های کاشت مو:


کاشت مو یا پیوند مو در واقع انتقال موها از اطراف سر یا سایر نقاط بدن به قسمت‌های طاس می‌ باشد. این پروسه دارای دو مرحله اصلی برداشت موها از بانک مو و کاشت موها در قسمت طاس و کم مو می‌باشد. به طور کلی هرچقدر تعداد موهای فرد در قسمت بانک مو بیشتر باشد و این موها از ضخامت بیشتری برخوردار باشد اصطلاحا بانک موی فرد قوی تر بوده و نتیجه حاصل از کاشت مو بهتر خواهد بود. همچنین هر چقدر سطح گیرنده و وسعت طاسی فرد کمتر باشد نتیجه حاصل از کاشت مو به مراتب بهتر خواهد بود.

روش پانچ کاشت موی (punch):
تکنیک پانچ، موها به طور دسته ای برداشته شده و در محل طالس با ایجاد سوراخ هایی در پوست سر، کاشته می شود. امروزه این روش به علت ایجاد نمای مصنوعی (معروف به نمای عروسکی) کاربرد چندانی ندارد.

کاشت مو به روش FUT:
در هر پیاز مو ۱ الی ۴ رشته مو رشد می‌کند. در حال حاضر در پیشرفته‌ ترین متدهای کاشت مو، پیاز مو را دست نخورده انتقال می‌دهند. حاصل این کار ظاهر طبیعی تر موهای کاشته شده‌ می باشد. این روش کاشت Follicular Unit Transplantation یا به صورت اختصار FUT نامیده می‌شود. موهای اهدایی به دو روش کاملاً متفاوت جمع‌ آوری می‌شوند. این کار فوق‌ العاده تخصصی بوده و فقط متخصصین پوست و مو مجاز به انجام آن می‌باشند. در این روش موها با روش جراحی به صورت یک نوار پوستی ( Strip ) از اطراف سر برداشته شده و سپس پوست این بخش بخیه زده می‌شود؛ این نوار پوستی در زیر میکروسکوپ به صورت واحدهای مویی جدا از هم یا گرافت در می آید و سپس این گرافت‌ها در سطح طاس کاشت می شوند. در این روش امکان برداشت حجم زیادی از گرافت‌ها وجود دارد. در روش FUT افرادی که خاصیت کشسانی پوستی بالایی دارند و در اصطلاح دارای پوست‌های شلی هستند می توان موهای بیشتری برداشت کرد. در آخر باید گفت روش جراحی یا FUT دارای ممنوعیت ها و محدودیت‌هایی می‌باشد که برای همه افراد پیشنهاد نمی‌شود.

کاشت مو به روش FIT یا FUE:
به کمک این روش موها تک تک به وسیله ابزارهای ظریف و نازکی به نام پانچ از بانک موی فرد برداشته می‌شود و سپس این موها در ناحیه طاس یا گیرنده کاشته می‌شود. از مزایای روش غیر جراحی بخیه نشدن سر و کوتاه بودن دوره نقاهت می‌باشد. این روش به دو صورت دستی یا Manual و دستگاهی یا Motorizeقابل انجام است. روش FIT یا FUE نیز در برخی موارد قابل انجام نبوده و دارای ممنوعیت ها و محدودیت‌هایی می‌باشد. به عنوان مثال در افرادی که پخش شدگی ریشه‌های مو در زیر پوست بیش از حد نرمال ‌باشد این روش توصیه نمی‌شود. بعضی از این ممنوعیت ها و محدودیت‌های کاشت مو به روش FIT (FUE) با استفاده ازیک تست اولیه (fox test) قابل تشخیص است.

1  |  کلینیک حکیمیان  |  بازدید: 900



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر نسرین ابراهیمی

دکتر نسرین ابراهیمی

پوست و مو و زيبايى

021-77866186

دکتر محمد باقر دریاباری

دکتر محمد باقر دریاباری

پوست و مو و زيبايى

021-22949095

دکتر حسین احمدی

دکتر حسین احمدی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-22229478

دکتر علیرضا تقی زاده

دکتر علیرضا تقی زاده

متخصص پوست مو و زیبایی

021-33257983

دکتر کامران جلالی

دکتر کامران جلالی

فوق دکترای هومیوپاتی

021-22800703

دکتر کامران محمدی جنیدی

دکتر کامران محمدی جنیدی

پوست و مو و زيبايى

021-36032216

دکتر میترا اسماعیلی

دکتر میترا اسماعیلی

متخصص پوست و مو و زیبایی

0936-1194640

دکتر عباس خیرخواه

دکتر عباس خیرخواه

پوست و مو و زيبايى

021-22172657

دکتر امیرهوشنگ احسانی

دکتر امیرهوشنگ احسانی

متخصص پوست و مو

021-88653145

دکتر سید مسعود داودی

دکتر سید مسعود داودی

متخصص پوست و مو

021-88873000

مطب گلدن رویال

مطب گلدن رویال


پوست مو و زیبایی

کلینیک تخصصی آپاما

کلینیک تخصصی آپاما


پوست و مو و زيبايى

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

كلینیك تخصصی سیب سبز

كلینیك تخصصی سیب سبز


پوست و مو و لیزر

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional