کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


بازسازی صورت در آسیب دیدگی:


ضرب دیدگی و مجروحیت می تواند در هر زمان و در هر حال اتفاق بیفتد. چه با سقوط، چه تصادف اتومبیل یا حتی در اثر تحمل خشونت. آسیب دیدگی صورت می تواند برای قربانی ویرانگر باشد.
جراحی ترمیمی اغلب برای بازگرداندن عملکرد و ظاهر صورت لازم است و به بیمار کمک می کند تا احساس اطمینان داشته باشد و بار دیگر سلامت صورت خود را تجربه کند.
روش های بی شماری وجود دارد که از طریق آن می توان صورت را در معرض ضرب دیدگی قرار داد. با این حال، چهار طبقه بندی اصلی وجود دارد که در هنگام ارزیابی آسیب دیدگی توسط متخصصان بهداشت استفاده می شود:
صدمات بافت نرم. این نوع از آسیب ها شامل لک های پوستی و آسیب به لثه ها است.
صدمات استخوانی. این دسته شامل آسیب دیدگی هر یک از استخوان های صورت از جمله فک، گونه، بینی، کام و چشم است.
آسیب دیدگی دندان ها. در صورت بروز این آسیب دیدگی باید فورا به پزشک معالج مراجعه کنید.
مناطق ویژه. این دسته به اعصاب موجود در صورت، چشم ها و غدد بزاقی اشاره دارد.
علاوه بر ترمیم ظاهر صورت پس از آسیب دیدگی، جراحی ترمیمی می تواند به کاهش بسیاری از مشکلات سلامتی و دندانی که ممکن است بوجود بیاید کمک کند.
صدمات صورت می تواند پیامدهای جدی ای از جمله تأثیر در توانایی نفس کشیدن، بلع و صحبت کردن داشته باشد. در حالی که بسیاری از مسائل ممکن است توسط پزشک متخصص برطرف شود، اما بیمارانی که به دندان های خود آسیب رسانده اند نیاز به مشاوره و درمان توسط متخصص دندانپزشک با تجربه دارند.
برخی از مشکلات شایع دندانپزشکی که ممکن است در نتیجه آسیب دیدگی صورت بوجود بیاید شامل موارد زیر است:
از دست دادن عملکرد. صدمه به دندان ها می تواند موارد مختلفی از جمله عدم توانایی در گاز گرفتن، جویدن و حتی صحبت کردن را ایجاد کند.
افزایش خطر ابتلا به بیماری و عفونت. اگر در نتیجه وجود دندان هایی که از بین رفته اند یا نیاز به کشیده شدن دارند، شکاف هایی بین دندان ها ایجاد شده باشد، امکان بروز عفونت وجود دارد. این امر باعث می شود دندان های باقی مانده به منظور استفاده از فضای باز جابجا نشوند و خطر ابتلا به پوسیدگی و بیماری پریودنتال کاهش می یابد.
بی نظمی در استخوان فک و گاز گرفتن. ضربه می تواند باعث بی نظمی دندان ها شود، که این امر می تواند منجر به ساییدگی ناهموار دندان ها، اختلال در TMJ و سایر عوارض مربوط به فک شود.
ظاهر ناخوشایند. اگر دندان های شما در صورت وارد شدن ضربه به صورت آسیب دیده باشد، ممکن است متوجه شوید که این امر در اعتماد به نفس و تمایل شما به لبخند تأثیر بسزایی دارد. جراحی ترمیمی می تواند زیبایی دندان های شما را بهبود ببخشد و لبخند زیبایی را به شما هدیه کند.
بازسازی صورت در بیماران مبتلا به آسیب دیدگی صورت شامل چه مواردی است؟
از آنجا که هر آسیب دیدگی صورتی منحصر به فرد است، روش های جراحی ترمیمی لازم برای بازگردانی سلامت به بیمار، توسط یک مشاور متخصص تعیین می شود.
این امر به جراح این امکان را می دهد تا نیازهای بیمار را به طور کامل ارزیابی کند و به او توصیه  کند که کدام روش ها برای دستیابی به عملکرد مورد نیاز و ظاهر مورد نظرشان کمک می کند.
جراحی ترمیمی ناشی از آسیب دیدگی صورت ممکن است به چندین روش نیاز داشته باشد، اما جدول زمانی بازسازی در طول جلسه مشاوره مشخص می شود.
در جراحی دهان و فک و صورت، جراحان دارای مهارت و تخصص بالایی هستند و می توانند حتی پیچیده ترین مشکلات دندانپزشکی را که می تواند همراه با آسیب دیدگی صورت اتفاق بیفتد، مدیریت و درمان کنند.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 811



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional