کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


بعد از جراحی لیفت لثه:


در این جراحی به بخیه نیازی نیست و این پروسه خیلی سریع و معمولا بدون هیچ درد خاصی انجام می شود. حدود ۲۴ ساعت بعد از این جراحی می توانید بخورید و بنوشید و حدود یک هفته بعد کاملا بهبود خواهید یافت. هر گونه درد بعد از این پروسه را می توان با مصرف داروهای بدون نیاز به نسخه برطرف کرد. می توان بلافاصله بعد از جراحی این داروها را مصرف کرد.
اگر پروسه لیفت لثه به همراه سایر جراحی های زیبایی انجام شده باشد، زمان ریکاوری می تواند طولانی تر باشد. پزشک می تواند مدت زمان احتمالی ریکاوری را تخمین بزند. برای اطمینان از دوام نتایج رضایت بخش و طولانی مدت، بعد از این جراحی باید مرتب به پزشک مراجعه کنید، در خانه توصیه های پزشک را رعایت کنید و بهداشت دهان و دندان را جدی بگیرید.
این کار سبب منع عفونت و پیشگیری از عقب رفتن لثه می شود و باعث زیبا و سالم به نظر رسیدن لبخند جدیدتان می شود. هر پروسه تهاجمی و هر گونه جراحی یک سری خطرات دارد. قبل از انجام هر نوع جراحی باید از متخصص مربوطه درباره خطرات آن سوال بپرسید.
چرا هنگامی که بعضی از افراد می خندند لثه هایشان نمایان می شود؟
گاهی اوقات دلیل این موضوع این است که دندان ها به علت این که توسط بافت لثه پوشانده شده اند، خیلی کوتاه به نظر می رسند. گاهی دلیلش این است که دندان های فرد بیش از حد معمول کوچک هستند یا لب بالا کوتاه تر از حد معمول است. به طور کلی دلیل اصلی لبخند لثه ای ژنتیکی است اما دندانپزشک می تواند خط لثه را با دندان ها هماهنگ کند.
مزایای لیفت لثه چه هستند؟
بسیاری از مزایای لیفت لثه شامل این مواردند:
افزایش طول دندان ها
مشاهده نسبت مناسبی از دندان ها هنگام لبخند
تقویت ظاهر لبخند
جراحی لیفت لثه تنها در یک جلسه می تواند لبخندی رضایت بخش برای فرد به ارمغان بیاورد. برای راحت بودن فرد در طی این پروسه، دندانپزشکان استفاده از مسکن هایی را پیشنهاد می دهند تا اطمینان حاصل کنند که افرادی که تحت درمان لیفت لثه و سایر روش های درمانی هستند تجربه رضایت بخش و راحتی خواهند داشت.
پروسه لیفت لثه:
در طی این پروسه پزشکان از لیزر دندانپزشکی بافت نرم و کانتورینگ برای اصلاح بافت اضافی لثه استفاده می کنند تا لبخندی زیبا و متقارن برای فرد ایجاد کنند. تنها در طی چند دقیقه، لیزر میزان کافی مینای دندان را به معرض نمایش می گذارد که روی لبخند تاثیر مثبتی دارد. لیزر دندانپزشکی بافت نرم به فرد این امکان را می دهد که به تکنولوژی با دقتی دسترسی داشته باشد. برخی از مزایای لیزر دندانپزشکی بافت نرم شامل این مواردند:
خونریزی جزئی و گاهی عدم خونریزی
ورم جزئی و گاهی عدم ورم
نبود بخیه
برداشتن دقیق بافت سبب درمان درست می شود.
اذیت شدن و درد جزئی
زمان بهبود کم
چه کسی گزینه مناسبی برای انجام جراحی لیفت لثه است؟
افرادی که بافت اضافی لثه یا مشکلات مربوط به خط لثه دارند، تا زمانی که سالم باشند، سیگار نکشند و از نظر بهداشت دهان و دندان در سطح مناسبی باشند، برای انجام اسکالپتینگ لثه گزینه مناسبی هستند. دندانپزشک بیمار را معاینه می کند تا ببیند که آیا او گزینه مناسبی برای انجام پروسه لیفت لثه هست یا نه.
علاوه بر این، خط لثه به طور جزئی بررسی می شود تا مشخص شود که کدام قسمت ها به کانتورینگ نیاز دارند و چگونه می توان به تقارن بین خط لثه و دندان ها دست پیدا کرد. دلایل زیادی نیستند که فرد را برای انجام پروسه لیفت لثه گزینه مناسبی نمی دانند و در زیر به برخی از آن ها اشاره شده است:
افرادی که بیماری لثوی دارند.
افرادی که نسبت به مواد بیهوشی آلرژی دارند.
افرادی که هنوز دندان های دائمی در حال رشد دارند.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 976



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر ژاله باقری

دکتر ژاله باقری

دندانپزشک عمومی

021-44033679

دکتر رضا نادری

دکتر رضا نادری

جراح دندانپزشک

021-44041266

دکتر وحید عارفی

دکتر وحید عارفی

جراح و متخصص بیماری های لثه

021-22894247

دکتر الهام حاتم زاده

دکتر الهام حاتم زاده

متخصص دندانپزشکی کودکان

021-22250678

دکتر طاهره معصوم

دکتر طاهره معصوم

دندانپزشک کودکان

021-22785752

دکتر میلاد افشار قاسملو

دکتر میلاد افشار قاسملو

جراح دندانپزشک

021-26140134

دکتر علی بخشنده فر

دکتر علی بخشنده فر

متخصص جراحی دهان و فک

021-77729100

دکتر محمد علی فیاض‌ مهر

دکتر محمد علی فیاض‌ مهر

فلوشیپ ایمپلنت

021-44010079

دکتر موفق فولادگر

دکتر موفق فولادگر

دندانپزشک زیبایی

021-22089003

دکتر زهره سادات نوروز زاده

دکتر زهره سادات نوروز زاده

جراح دندانپزشک

021-88583040

کلینیک ماهرو

کلینیک ماهرو


کلینیک دندانپزشکی

کلینیک دندانپزشکی فروردین

کلینیک دندانپزشکی فروردین


خدمات دندانپزشکی

کلینیک دندانپزشکی دروس

کلینیک دندانپزشکی دروس


کلیه خدمات دندانپزشکی

دندانپزشکی آراد

دندانپزشکی آراد


جراح دندانپزشک - فلوشیپ ایمپلنت

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional