کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


تزريق ژل به لب:


تزريق ژل به لب در همه سنين وجود دارد و به نظر نمي رسد كه به اين زودي ها تمام شود. اين روش سرپائي توسط جراح پلاستيك انجام مي شود و در حال متداول شدن است اما اين گفته به اين معني نيست كه انجام تزريق لب بدون خطر است.
تزريق لب مي تواند باعث آسيب به بافت لب شود:
وقتی كه يك ماده خارجي به بدن تان تزريق مي كنيد، خطري وجود دارد. تزريق به لب هايتان مي تواند حتي باعث آسيب و مرگ بافت آن شود. دكتر ويني موسي، مدير موسس و مدير زيبايي پزشكي پارافاير می گوید: «بزرگترين خطري كه براي هر نوع تزريق فيلر يا مواد پر كننده وجود دارد، نكروز يا بافت مردگي است. به اين معني كه فيلر به رگ خوني تزريق مي شود و باعث مرگ بافت مي شود». اين يك عارضه بسيار نادر است اما مي تواند اتفاق افتد. در نتيجه، موضوع يافتن يك فرد بسيار متخصص و واجد شرايط براي انجام اين درمان بسيار اهميت دارد. اگر آماده انجام اولين تزريق براي لب تان هستيد مطمئن شويد كه يك پزشك مجرب پيدا مي كنيد و در مورد همه اثرات جانبي احتمالي آن از او بپرسيد.
بسياري از اثرات جانبي تزريق لب موقتي هستند:
متاسفانه اكثر اثرات جانبي ممكن براي تزريقات لب، خفيف و موقتي هستند. دكتر موسي توضيح داد كه: «خطرات متداول ديگر عبارت است از كبودي، تورم و خستگي، اما اين عوارض، موقتي هستند و معمولا فقط به مدت چند روز طول مي كشند». بعد از انجام تزريق، به خاطر داشته باشيد كه نمي توانيد تصويري واضح از نتيجه تزريق تان تا چند روز بعد از تزريق داشته باشيد.
نتيجه تزريق بين شش تا نه ماه ماندگار است:
اين گفته مي تواند نا اميد كننده باشد، اما من تصور مي كردم كه تزريق لب يك روش دائمي باشد. با اين حال، در حقيقت، نتيجه اين تزريقات كمتر از يك سال ماندگاري دارد. دكتر موسي می گوید: «بيشتر فيلرها و پر كننده هاي لب حدود شش تا نه ماه ماندگاري دارد و علت آن حركت مكرر لب ها مي باشد. فيلرهاي جديدي وجود دارد كه مي تواند تا يك سال دوام آورد.» از پزشك تان در مورد گزينه ها و مدت دوام آن سوال كنيد. زيرا ما هر روز از لب هايمان براي صحبت كردن، غذا خوردن و نوشيدن استفاده مي كنيم و اكثر فيلرها دائمي نيستند.
اين تزريقات فقط براي گرفتن سلفي هايي با لب هاي پر نمي باشند:
قبل از اينكه تحقيقات خود در مورد تزريق لب را انجام دهم؛ تصور مي كردم كه تزريقات لب هميشه براي افزايش اعتماد به نفس من است. با اين حال، آموختم كه اين تزريقات فراتر از ظاهر لب برجسته پيش مي رود. اين تزريقات مي تواند شكل لب هاي من را اصلاح كند.
لب هاي اردكي نشان مي دهد كه ايرادي در لب وجود دارد:
شما اين موضوع را در مورد بسياري از شخصيت هاي معروف و مشهور نمي دانيد، اما لب هاي اردكي در واقع لب هايي هستند كه اتفاقي اينگونه شده اند. هيچ تزريق لبي به معني ايجاد لبي با شكل لب اردكي نمي باشد. لب هاي اردكي نتيجه قرارگيري اشتباه فيلرها هستند. خطرات اين تزريق شامل تزريق بيش از حد، كبودي، تزريق نا متعادل و فيلر نا ملايم چسبندگي فيلر مي باشد. همچنين، تزريق در محدوده اشتباه لب مي تواند باعث ايجاد لب اردكي به جاي ايجاد لب زيبا شود. تزريق داخل عضلاني مي تواند باعث مشكلاتي در جريان خون در محدوده خاصي از لب گردد.
گزينه هاي غير تهاجمي كمي براي این كار وجود دارد:
پس اگر علاقه مند به داشتن لب پرتر باشيد، اگر نخواهيد كه با پزشك و اثرات جانبي آن برخورد كنيد چه كاري بايد انجام دهيد؟ ايده هاي جايگزيني براي انجام اين كار وجود دارد كه بايد اول آنها را امتحان كنيد. استن كواك، بنيان گذار موسسه ليزر و و پوست كواك می گوید: «گزينه هاي كمتر تهاجمي شامل توجه به محل قرارگيري خط لب و رژ لب، استفاده از مرطوب كننده هاي لب مانند موم ها و اسيدهاي هيالورونيك موضعي و حتي برخي از برجسته كننده هاي بحث انگيز لب كه  باعث ايجاد اثر ساكشن و برجسته كردن لب ها مي شوند مي تواند مصرف شود.»
مي توانيد يك واكنش آلرژيك داشته باشيد:
همانند هر روش پزشكي، مي توانيد يك واكنش آلرژي يا حساسيت زا براي تزريقات لب را تجربه كنيد. اين كار نادر است اما مي تواند به عنوان گزينه اي مد نظر قرار گيرد.
دكتر كواك در مورد آلرژی می گوید: «بيشتر اثرات جانبي جدي مي تواند رخ دهد كه عبارت است از كبودي طولاني مدت يا تورم، ايجاد توده و رگ در محل تزريق، عفونت، عدم تقارن لب ها، واكنش حساسيت زا به محصولاتي كه باعث افزايش خارش يا تورم لب مي شوند و حتي زخم شدن و خراش در لب». قبل از انجام هر گونه روشي، با پزشك تان در مورد واكنش هاي جدي بيشتر و اينكه چه درماني باعث آلرژي مي شود، صحبت كنيد.

1  |  برترینها  |  بازدید: 1372



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional