کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


تزریق بوتاکس بینایی و پوست:


عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: ایجاد لکه‌ های پوستی، خارش، التهاب و قرمز شدن دور چشم از جمله عوارض استفاده از موارد آرایشی تقلبی است که در اکثر موارد اثرشان از بین نمی‌ روند. در ادامه با بخش مقالات جراحی پلاستیک کلینیک دکتر مروستی همراه باشید.
بوتاکس هایی که باعث بیماری بینایی و پوستی می شود!
امیر هوشنگ احسانی  با بیان اینکه برای تایید سلامت فرآورده‌ های آرایشی-بهداشتی آزمایش‌ های مختلفی انجام می‌شود، اظهار داشت: پس از مطلوب بودن نتایج، فراورده‌ های آرایشی و بهداشتی وارد بازار می‌ شود، این در حالی است روی کالای تقلبی کوچک‌ ترین نظارتی صورت نمی‌ گیرد.
این متخصص پوست و مو گفت: لوازم آرایشی بیشتر مصرف موضعی دارند و روی پوست قرار می‌ گیرند.
مهم‌ ترین عوارض استفاده از کالا های تقلبی در این حوزه، حساسیت‌ های پوستی است. ایجاد لکه‌ های پوستی، خارش، التهاب و قرمز شدن نواحی حساس بدن مانند دور چشم از جمله عوارض استفاده از موارد آرایشی تقلبی است که ممکن است سال ها از بین نرود. وی با بیان بخشی از مشکلات مراجعه‌ کنندگان مربوط به بیماری‌ های پوستی، اظهار کرد: بسیاری از مراجعه‌ کنندگان به همکاران ما برای حل مشکل سوزش چشم یا مسائلی از این قبیل بیش از چند سال گرفتار فعالیت‌ های درمانی هستند اما باز هم بهبود چندانی پیدا نمی‌ کنند تا اینکه در نهایت متوجه می‌ شوند مسئله‌ ای که برای آنها به وجود آمده از عوارض مصرف لوازم آرایشی تقلبی بوده است.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران حدود ۲۰ الی ۳۰ درصد محصولات موجود در بازار لوازم آرایشی - بهداشتی را تقلبی دانست.
بوتاکس‌ های تقلبی ارزان قیمت:
این متخصص پوست و مو  با اشاره به کالاهای تقلبی در حوزه فرآورده‎‌ های بهداشتی، گفت: با توجه به هزینه‌ های بالای تزریق بوتاکس و یا انواع ژل‌ هایی که جهت جراحی‌ های زیبایی استفاده می‌ شود، کالا های تقلبی با قیمت‌ های ارزانتر، در بازار طرفدار زیادی پیدا کرده است. وی ادامه داد: آمپول‌ های بوتاکس عمدتا برای درمان چروک‌ های پوستی در نواحی مختلف صورت می‌ گیرد و به دلیل هزینه بالایی که این شیوه درمانی دارد، استفاده از مدل‌ های غیر اصیل بوتاکس رایج است.
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران  ادامه داد: در صورت استفاده از بوتاکس‌ های تقلبی ممکن است زیبایی فرد تحت‌الشعاع قرار بگیرد و برای مدت طولانی به بسیاری از مشکلات پوستی و بینایی دچار ‌شود.احسانی در خصوص سایر محصولات تقلبی که در جراحی‌ های زیبایی استفاده‌ می‌ شوند. مصرف این دسته از کالاها به دلیل اینکه تزریقی به حساب می‌ آیند و به صورت مستقیم وارد بدن می‌ شود، عوارض جدی در پی دارد. تورم محل تزریق، ترشح چرکین و تشکیل سفتی زیر پوست از جمله عوارض تزریق ژل‌ های تقلبی است که درمان این موارد، در خیلی اوقات غیرممکن است. عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با توجه به خطرات استفاده از محصولات تقلبی به تمام کسانی که قصد انجام جراحی‌ های زیبایی دارند توصیه‌ کرد حتما برای انجام این کار به متخصص پوست مراجعه کنند.

2  |  سلامتی  |  بازدید: 1290



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional