کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


تشخیص بیماری تیروئید:


تشخیص این بیماری نیاز به انجام چند آزمایش دارد که توسط پزشک انجام می شود. در اینجا روش هایی وجود دارد که توسط پزشک برای تشخیص بیماری تیروئید مورد استفاده قرار می گیرند.
اول اینکه، پزشک درباره علائم شما سوال خواهد کرد و براساس آن معاینه فیزیکی انجام خواهد داد که شامل تست خون است.
اگر از پرکاری تیروئید رنج می برید، ممکن است تشخیص آن برای پزشک راحت باشد زیرا علائم آن واضح است. اما اگر در مراحل ابتدایی این بیماری باشید تشخیص آن برای پزشک دشوار است.
آزمایش اصلی دکتر که بر روی شما انجام خواهد داد یک آزمایش خون است که یک تست عملکرد تیروئید است که به تشخیص چگونگی کارکرد غده تیروئید کمک می کند.
در موارد حاد، تست ویژه ای با استفاده از ید رادیواکتیو انجام خواهد شد. با این حال، این آزمایش جذب ید رادیواکتیو نامیده می شود.
نکته: اگر شما با یکی از علائم بالای لیست ابتلا به بیماری تیروئید روبرو شدید، ابتدا با پزشک مشورت کنید و این کار به شما کمک خواهد کرد تا سریع تر درمان شوید.
درمان بیماری تیروئید:
از آنجایی که بیماری تیروئید دو نوع شرایط برای مقابله با آن وجود دارد، درمان آن نیز به این شرایط بستگی دارد. دو مشکل مربوط به تیروئید عبارتند از: کم کاری تیروئید و پرکاری تیروئید در زیر برخی از رایج ترین روش ها که در آن ها این شرایط تحت درمان قرار می گیرد آورده شده است.
درمان پرکاری تیروئید:
پرکاری تیروئید شرایطی است که غده تیروئید در حالت واکنشی به سر می برد به این معنی که شروع به تولید هورمون اضافی می کند که سبب ناپایدار شدن بدن شما می گردد. با این حال، چندین درمان در دسترس برای درمان این شرایط وجود دارد و علاوه بر این با توجه به درجه علائم بیماری شما درمان انجام می گیرد. جراحی: این درمان شامل برداشتن تیروئید است. خطراتی وجود دارند که به این روش درمانی مرتبط هستند و می توانند به تارهای صوتی شما آسیب برسانند. این درمان تنها برای انواع خاصی از پرکاری های تیروئید توصیه می شود. پس در اولین فرصت با پزشک خود مشورت کنید.
داروها: این داروها ماهیتا پیچیده هستند و می توانند از تولید هورمون های بیشتر جلوگیری و یا در موارد خاص هورمون های کمتری تولید کنند.
ید رادیواکتیو: اساسا، ید رادیواکتیو یک درمان است که به نابود کردن تیروئید کمک می کند و علائم بیماری شما را کاهش می دهد. به عبارت ساده تر این درمان، پرکاری تیروئید را از تولید هورمون های اضافی باز می دارد.
نکته: قبل از انتخاب هر کدام از روش های ذکر شده در بالا، باید با خطرات بالقوه مرتبط با درمان آشنا شوید.
درمان کم کاری تیروئید:
کم کاری تیروئید یک بیماری است که زمانی اتفاق می افتد که غده تیروئید شما کم کار شود، به این معنی که این بیماری فقط هورمون های کمتری تولید می کند. در اینجا نحوه درمان این وضعیت آورده شده است.
یک درمان استاندارد وجود دارد که شامل داروهایی است که علائم این وضعیت را معکوس می کنند. از شما خواسته می شود که داروی levothyroxine مصرف کنید، که یک داروی خوراکی است که باید هر روز مصرف کنید. از آنجا که کم کاری تیروئید یک بیماری مادام العمر است، باید حتما این دارو را بخورید. اساسا، levothyroxine جایگزین هورمون های از بین رفته می شود و شرایط شما را تثبیت می کند.
نکته: اطلاعات ذکر شده در بالا به شما کمک می کند متوجه شوید که چرا این درمان معمولا به طور کلی ارایه می شود. اما توصیه می شود که با پزشک مشورت کنید چون این شرایط به فرد بستگی دارد که براساس شدت بیماری متفاوت است.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 960



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر محمد بهادرمنش

دکتر محمد بهادرمنش

متخصص گوش و حلق و بینی

0910-7011070

دکتر علی دهقانی

دکتر علی دهقانی

متخصص گوش و حلق و بینی

0936-9127582

دکتر عباس غفاری

دکتر عباس غفاری

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88140985

دکتر علی ابراهیمی

دکتر علی ابراهیمی

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88622443

دکتر عباس قنبریان

دکتر عباس قنبریان

متخصص گوش حلق و بینی

021-88140985

دکتر محسن نراقی

دکتر محسن نراقی

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88881376

دکتر هادی سرمست

دکتر هادی سرمست

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22793025

دکتر سروش پیام یار

دکتر سروش پیام یار

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22580759

دکتر رضا فرسا

دکتر رضا فرسا

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22541509

دکتر بهزاد عابدین

دکتر بهزاد عابدین

متخصص گوش و حلق و بینی

021-26601967

پلی کلینیک شبانه روزی ساج

پلی کلینیک شبانه روزی ساج


گوش و حلق و بینی

کلینیک میرداماد

کلینیک میرداماد


کلینیک گوش و حلق و بینی

کلینیک راشا

کلینیک راشا


گوش و حلق و بینی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional