کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


تصویربرداری از ایمپلنت دندان:


تصویربرداری از محل کاشت برای تعیین اینکه آیا بیمار می تواند روش جراحی را تحمل کند، آسیب شناسی های زیرین استخوان، زیرپوش و وسایل زیرین را ارزیابی کند، چگالی استخوان را ارزیابی می کند تا از تقریب ساختارهای حیاتی آناتومیک مطلع شود و برآورد ابعاد، تعداد، محل، جهت گیری، و پیش آگاهی کاشت قرار داده شده، مطلع گردد. نیاز به درمان های اضافی استخوان باید در نظر گرفته شود.
اهداف تصویربرداری تشخیصی به میزان و نوع اطلاعات مورد نیاز و دوره درمانی ارائه شده بستگی دارد. زمان بندی و نوع روش تصویربرداری مورد استفاده بستگی به ادغام مراحل ذکر شده در زیر دارد:
مرحله اول (تصویربرداری از ایمپلنت دندان قبل از عمل)
برای تعیین کمیت و کیفیت استخوان و تقریب محل کاشت با ساختارهای مهم و همچنین برای برنامه ریزی جهت کاشت ایمپلنت دندان ، کلیه اطلاعات جراحی و پروتز لازم در این مرحله بدست می آید.
مرحله دوم (تصویربرداری از عمل جراحی و عمل جراحی ایمپلنت دندان)
در کنار مطالعه موقعیت و جهت گیری بهینه کاشت، تصویربرداری از عمل جراحی در حین عمل به ارزیابی بهبودی و یکپارچه سازی محل های جراحی کمک می کند. تصحیح ایمپلنت دندان و ساخت پروتز در این مرحله تضمین می شود.
مرحله سوم (تصویربرداری از پروتز پس از کاشت پروتز)
این مرحله از محل قرارگیری ایمپلنت دندان شروع می شود و تا زمانی که ایمپلنت دندان در فک باقی بماند ادامه دارد. دنباله رادیوگرافی برای تصویربرداری از فاز III تصویربرداری پس از پروتز است، پس از آن به یادآوری و تصویربرداری از تعمیر و نگهداری و ارزیابی تغییر استخوان آلوئولار می پردازند.
ارزیابی ایمپلنت دندان بعد از عمل:
عواملی که موفقیت یک روش کاشت و طول عمر کاشت دندان را تعیین می کند، عمدتاً با ظهور استخوان آلوئول در اطراف کاشت دندان همراه است. رابط ایمپلنت دندان / استخوان و همچنین ارتفاع استخوان آلوئول در رابطه با گردن ایمپلنت دندان ، برای موفقیت ایمپلنت دندان بسیار مهم است. یک رابط باریک و بدون حضور خط باریک حاشیه اطراف ایمپلنت دندان و حاشیه استخوان آلوئول نسبتاً مجزا در اطراف کاشت دندان از علائم ایمپلنت دندانی به خوبی کاشته شده Osseointegrated است. با این حال، از بین رفتن استخوان در اطراف کاشت های دندانی موجود اتفاق می افتد و اطلاعات و اسناد و مدارک زیادی راجع به نرخ هایی که ریزش استخوان مشهود قابل قبول است ارائه کرده است.
بطور کلی، رادیوگرافی های پریاپیکال که در شرایط استاندارد ساخته شده اند، می توانند با گذشت زمان تصاویر قابل مقایسه ای از کاشت دندان و استخوان اطراف ایجاد کنند، و می توانند ارزیابی نسبتاً دقیقی از تاج استخوانی آلوئولار و از بین رفتن استخوان حاشیه ای احتمالی به صورت ماساژ و دیستال نسبت به کاشت ارائه دهند. با این وجود، استخوان حاشیه ای روی سطح باکال و زبانه از کاشت دندان، نزدیکی کاشت به صفحات مربوطه (باکال، زبانی / پالاتال) و سوراخ کردن احتمالی صفحات با نماهای پریاپیک قابل ارزیابی نیست.
اگر مشکلات پس از جابجایی باشد، ممکن است نیاز به پس زمینه تصویربرداری داشته باشد. متأسفانه، مصنوعات سخت کننده فلزی و پرتو، ذاتی در توموگرافی کامپیوتری، ممکن است ارزیابی دقیق رابط استخوان ایمپلنت دندان را مبهم کند یا ممکن است منجر به تابش شبح مانند در اطراف کاشت های دندانی (و سایر ساختارهای با چگالی بالا) شود که ممکن است از ریزش استخوان پری ایمپلنت دندان تقلید کند و باید با احتیاط مشاهده شود.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 854



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر مهدی سمیعی

دکتر مهدی سمیعی

ایمپلنتولوژیست

021-88300177

دکتر میلاد افشار قاسملو

دکتر میلاد افشار قاسملو

جراح دندانپزشک

021-26140134

دکتر الهام حاتم زاده

دکتر الهام حاتم زاده

متخصص دندانپزشکی کودکان

021-22250678

دکتر رضا افتخار آشتیانی

دکتر رضا افتخار آشتیانی

متخصص پروتز و زیبایی

021-88065656

دکتر طاهره معصوم

دکتر طاهره معصوم

دندانپزشک کودکان

021-22785752

دکتر وحید عارفی

دکتر وحید عارفی

جراح و متخصص بیماری های لثه

021-22894247

دکتر موفق فولادگر

دکتر موفق فولادگر

دندانپزشک زیبایی

021-22089003

دکتر زهره سادات نوروز زاده

دکتر زهره سادات نوروز زاده

جراح دندانپزشک

021-88583040

دکتر ژاله باقری

دکتر ژاله باقری

دندانپزشک عمومی

021-44033679

دکتر حنانه قدیریان

دکتر حنانه قدیریان

متخصص ارتودنسی دندان

021-88811744

کلینیک دندانپزشکی دروس

کلینیک دندانپزشکی دروس


کلیه خدمات دندانپزشکی

کلینیک دندانپزشکی فروردین

کلینیک دندانپزشکی فروردین


خدمات دندانپزشکی

کلینیک ماهرو

کلینیک ماهرو


کلینیک دندانپزشکی

دندانپزشکی آراد

دندانپزشکی آراد


جراح دندانپزشک - فلوشیپ ایمپلنت

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional