کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


جراحی ترمیمی سینه:


ترمیم سینه به دلایل مختلفی توسط افراد انجام می شود. علل مختلفی وجود دارند که موجب می شوند تا بانوان مجبور باشند قسمتی و یا تمام سینه خود را تخلیه کنند؛ از دست دادن سینه ها موجب می شود تا فرد از نظر ظاهری تفاوت هایی را با دیگران داشته باشد؛ این امر موجب بروز برخی اختلالات به ویژه افسردگی و از بین رفتن اعتماد به نفس در فرد می شود. در این موارد استفاده از جراحی ترمیمی سینه بهترین روش درمان است. البته جراحی ترمیمی سینه به منظور زیبایی هم انجام می شود. در ادامه با مقالات کلینیک دکتر مروستی همراه باشید.
جراحی ترمیمی سینه راهی برای رهایی از مشکلات در این افراد می باشد که امروزه کاربرد بسیاری دارد و علم پزشکی نیز پیشرفت های چشمگیری در این زمینه داشته است و کمک می کند تا فرد زیبایی ظاهری و طبیعی خود را به دست آورد. هدف از بازسازی پستان باز گرداندن سلامتی و اصلاح تغییرات ظاهری بدن است. از این روست که امروزه بسياري از زنان مبتلا به سرطان، تحت انجام جراحي محافظه كارانه قرار مي گيرند، بدين معنا كه قسمت عمده بافت پستان حفظ شده و تنها قسمتي از آن برداشته مي شود. اما هنوز هم تعداد قابل توجهی از بيماران تحت عمل ماستكتومی قرار مي گيرند، يعني كل بافت پستان برداشته مي شود.
به هر حال اگر شما جزء آن دسته از بيماراني هستيد كه كل پستان آنها برداشته شده است، ممكن است بخواهيد بازسازي پستان براي شما انجام شود يا ممکن است پس از یک مدت طولانی، خود و اطرافيانتان بتدريج به اينكه يك پستان داشته باشيد عادت کرده باشيد و فكر كنيد كه تحمل يك عمل جراحي نسبتا بزرگ ديگر براي بازسازي پستان، ارزش ندارد. اما هنوز بسياري از زنان فكر مي كنند كه نداشتن پستان آنقدر آزار دهنده است كه ترميم آن ارزش تحمل ناراحتي و درد يك عمل جراحي ديگر را دارد. اگر مي خواهيد براي شما بازسازي پستان انجام شود، قبل از انجام جراحي با جراح و انكولوژيست خود صحبت كنيد. بايد بدانيد كه بازسازي پستان عمل نسبتا بزرگي است. امروزه بزرگ‌ کردن یا کوچک‌ کردن سینه و ترمیم سینه‌ ای که در اثر حادثه و بیماری و به ویژه سرطان سینه آسیب دیده است، امید را در زنان برای ترمیم این عارضه زنده کرده است. امروزه سرطان سینه یکی از بیماری های شایع در میان خانم ها است بطوری که سن ابتلا به آن کاهش یافته است. با وجود اینکه در حال حاضر به دلیل مراجعه بانوان در مراحل اولیه (که توده کوچک است و این اجازه را به پزشکان می دهد که بدون برداشتن کامل سینه، سرطان این عضو را درمان کنند)، کمتر مجبور به برداشتن سینه برای درمان سرطان سینه می شویم، اما گاهی مواقع به دلیل بزرگ بودن توده یا خصوصیات و نحوه ی رشد آن نمی توان سینه را نگه داشت و برداشتن کامل سینه لازم می شود.
روش های بازسازی پستان:
۱) استفاده از پروتز
ايمپلنت ها يا پروتزهای پستانی در واقع به شكل كيسه هايی از جنس سيليكون هستند كه داخل آن می تواند مایع سرم نمكی و يا ژل سيليكون استريل باشد. از آنجا كه اين ايمپلنت ها پشت عضلات جدار قفسه سينه گذاشته مي شود، گذاشتن پروتز مانعي براي تشخيص عود سرطان در محل عمل ايجاد نمي كند. به طور كلي جاگذاری ايمپلنت پستانی عوارض زيادی ندارد. از معدود عوارض گذاشتن ايمپلنت مي توان به عفونت محل عمل اشاره كرد. در اين موارد منطقه اي كه پروتز گذاشته شده است، سفت مي شود و پوست روي آن قرمز و جمع مي شود. مزيت مهم ايمپلنت اين است كه نيازي به برداشتن بافت از جاي ديگري از بدن فرد نيست.
۲) بازسازی با استفاده از بافت خود بدن:
روش های مختلفی برای بازسازی سینه وجود دارد. یکی از بهترین روش ها برای جراحی ترمیمی سینه استفاده از بافت های بدن خود فرد است؛ در این عمل با استفاده سایر بافت های بدن پزشک معالج شروع به بازسازی پستان های فرد می کند. استفاده از پوست بدن و نسج زیر ناف در این عمل بسیار شایع است. روش هاي اصلي بازسازي با استفاده از نسج پستان كه امروزه بيشتر مورد توجه مي باشد شامل جايگزيني نسج پستان با پوست، نسج زيرجلد (با يا بدون عضله) از نسج پايين شكم (زير ناف) و يا جايگزيني با پوست، نسج زير جلد و عضله از پشت قفسه سينه است. انتخاب نوع هر يك از اين جراحي ها به شرايط بيمار و نيز بيماري اوليه او بستگي دارد. در بيماران ديابتي و يا سيگاري بازسازي پستان همواره با احتمال خطر كم خوني نسج جايگزين شده و عدم بهبودي زخم ها همراه است. از طرفي بيماراني كه در معرض احتمال بسيار بالايي از عود هستند بهتر است هرگز پستان خود را بازسازي نكنند.

1  |  دکتر سلام  |  بازدید: 1152



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional