کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


جراحی زیبایی بینی:


دکتر کاووس مشیری فوق تخصص جراحی پلاستیک می گوید: اغلب مراجعه کنندگان با هدف کاذب کوچک کردن بینی تمایل به جراحی های بینی دارند در صورتی که جراحی غیر ضروری باعث کاهش کارایی بینی می شود. در ادامه با بخش مقالات گوش و حلق و بینی کلینیک مروستی همراه باشید.
امروزه جراحی های زیبایی بینی در میان زنان و مردان مورد توجه زیادی قرار گرفته است که این افراد شامل دو دسته می شوند، برخی از آن ها به علت نیازهای واقعی پزشکی و اشکالات موجود در راه های تنفسی، ظاهر بینی مراجعه می کنند و برخی دیگر به عنوان تفنن این جراحی ها را انجام می دهند. وی با بیان اینکه جراحی های زیبایی بینی بیشتر در گروه سنی 18 تا 25 سال شایع است، اظهار می دارد: 80 درصد مراجعان جراحی های زیبایی در گروه سنی 18 تا 25 سال را زنان و 20 درصد را مردان تشکیل می دهند، همچنین 10 درصد کل مراجعان برای جراحی های زیبایی بینی مردان و زنان بالای 40 سال هستند که نسبت مردان به زنان در  این گروه سنی تقریبا با یکدیگر برابر است.
دکتر مشیری می گوید: قشرجوان به ویژه افرادی که برای تفنن و نه الزامات پزشکی برای جراحی بینی مراجعه می کنند ، دارای عقیده مشترکی هستند که بر اساس آن معتقدند بینی را باید کوچک کرد تا زیبا شود اما باید گفت که حجم بینی در چهره شرقی ها نباید از حد معینی کوچکتر باشد چون این خود موجب عدم تناسب در چهره می شود.
عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران تصریح می کند: بینی کوچک با چهره ایرانی به ویژه در زنان ایرانی همخوانی و تناسب ندارد و باید از حداقل حجم مناسب برخوردار باشد در صورتی که اغلب افراد به دنبال کوچک کردن این عضو هستند و این کوچک کردن نه تنها سبب زیبایی نمی شود بلکه کارایی بینی وعمل تنفس را کاهش می دهد.
وی ادامه می دهد: مسئله کوچک کردن و داشتن بینی کوچک باید از ذهن ایرانی ها حذف شود چون بینی متوسط، متناسب و حتی بزرگ؛ سالم تر و زیباتر از یک بینی کوچک با عدم کارایی و کمبود فیزیولوژیک خواهد بود.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه کوچک کردن بینی از حد معین آن ضد زیبایی است و بینی باید حجم کافی داشته باشد تا بتواند تناسب چهره را پوشش دهد، می گوید: نیازهایی که به دنبال آنها جراحی بینی لازم و اجتناب ناپذیر می شود شامل انحراف مادرزادی و ژنتیک بینی، ضربه دیواره میانی بینی است که تنفس را مختل می کند و همچنین در صورت عدم تناسب بینی به خاطر برخی بیماری هایی نظیر تومور و جذام، نیاز پزشکی محض برای جراحی زیبایی بینی وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه متاسفانه مشاهده می شود، اغلب افرادی که برای این جراحی ها مراجعه می کنند بینی سالمی دارند و فقط با هدف کاذب کوچک کردن بینی به پزشکان مراجعه می کنند، می افزاید: وظیفه یک پزشک مسوول که لزوما باید تخصص و فوق تخصص این رشته را داشته باشد این است که موارد مراجعه های کاذب و غیر ضروری را از لیست عمل جراحی حذف کند و موارد مورد نیاز را هم با ذکر عواقب و عوارض احتمالی کاملا بیمار را آگاه کند.
این فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی می گوید: عوارض احتمالی جراحی های زیبایی بینی شامل کوچک شدن بیش از حد بینی، کاهش کارایی تنفسی ، حسی ، بویایی و همچنین کاهش نقش تصفیه کننده و مرطوب کننده هوای تنفسی است که در همه جراحی  های بینی بویژه عمل های غیر ضروری مشاهده شده است.

1  |    |  بازدید: 1301



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional