کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


جراحی زیبایی و خود زشت انگاری:


نتایج جراحی زیبایی معمولا دائمی هستند پس باید از تصمیم تان برای انجام جراحی زیبایی مطمئن باشید، جراحی را نزد جراح ماهر انجام دهید و انگیزه درستی برای انجام این کار داشته باشید. اگر پزشک جراح فکر کند که مشکل شخص نمی تواند توسط جراحی حل شود یا اگر فرد علائمی از اختلال خود زشت انگاری (BDD) را نشان دهد، جراح بیمار را به مشاور ارجاع می دهد.
اختلال خود زشت انگاری ممکن است باعث شود که فرد حس کند ظاهرش مشکل جدی ای دارد اما شواهد عینی چنین چیزی را نشان نمی دهند. جراحی ترمیمی نوع دیگری از جراحی پلاستیک است. هدف این نوع جراحی پلاستیک تقویت عملکرد و ایجاد ظاهر عادی برای قسمتی از بدن فرد است که آسیب دیده است، برای مثال این جراحی بعد از ماستکتومی انجام می شود.
انواع و استفاده های جراحی زیبایی:
تنوعی از جراحی های زیبایی برای قسمت های مختلفی از بدن در دسترس هستند.
جراحی سینه:
زنان برای ارتقاء ظاهر بدن شان جراحی سینه را انجام می دهند.
جراحی های ماموپلاستی عبارتند از:
تقویت یا بزرگ کردن سینه:
در این جراحی از سالین یا ژل های سیلیکونی استفاده می کنند و اکنون از پیوند چربی نیز استفاده می کنند. اگر زنان حس کنند که سینه هایشان خیلی کوچکند، اگر یک سینه از دیگری بزرگ تر باشد یا اگر بعد از بارداری و شیردهی سینه ها تغییر کنند، این جراحی انجام می شود. خیلی از زنان در سنین بالا این جراحی را انجام می دهند چون سینه ها به خاطر این که پوست خاصیت کشسانی خود را از دست می دهد، شل می شوند.
در برخی از زنان بزرگ کردن سینه اعتماد به نفس شان را بالا می برد و باعث می شود که احساس بهتری نسبت به خود داشته باشند. اما در برخی دیگر، با وجود جراحی، مشکلات همچنان باقی می مانند. به همین خاطر است که به زنان پیشنهاد می شود اول به مشاور مراجعه کنند.
کاهش حجم سینه:
با این که هدف جراحی بزرگ کردن سینه، دلایل زیبایی بود اما کاهش حجم سینه می تواند سبب رهایی از مشکلات جسمی شود. جراحی کاهش حجم سینه خطر بروز سرطان سینه در زنانی که در خطر این بیماری هستند را کاهش می دهد.
ماستوپکسی یا لیفت سینه:
این جراحی شامل برداشتن پوست و بافت غده ای است تا سینه کوچک تر شود. سپس بافت باقیمانده را دوباره شکل می دهند تا سینه به نحوی به نظر برسد که گویی فرد لیفت انجام داده است. بسته به این که بیمار چه حجمی از سینه را از دست داده یا چه هدفی دارد، ماستوپکسی می تواند همراه با ایمپلنت انجام شود. این جراحی نسبتا شبیه جراحی کوچک کردن سینه به نظر می رسد (که در آن مقدار زیادی از بافت سینه را بر می داشتند). ماستوپکسی معمولا توسط بیمه پوشش دهی نمی شود چون پروسه ضروری ای در نظر گرفته نمی شود.
کاهش حجم سینه مردان:
این جراحی، ژنیکوماستی (بزرگ بودن بافت سینه در مردان) را درمان می کند و می تواند توسط لیپوساکشن انجام شود. زخم های حاصل از این جراحی اطراف نوک سینه و هاله دور سینه مخفی هستند.
لیپوساکشن:
در لیپوساکشن یا ساکشن لیپکتومی، از لوله جراحی باریک یا لوله های فلزی توخالی استفاده می کنند تا چربی را از قسمت های مختلف بدن تخلیه کنند. قسمت هایی از بدن که معمولا چربی آن ها توسط لیپوساکشن تخلیه می شود شکم، ران ها، باسن، پشت بازوها و گردن هستند. لیپوساکشن می تواند برای کاهش حجم سینه در مردان هم استفاده شود.
از ابزار لیزر برای انجام این پروسه استفاده می کنند و هدف مکش چربی از طریق لوله است. برای پیشگیری از بروز عوارض جانبی در میزان چربی ای که جراح بر می دارد محدودیت وجود دارد. به علاوه برداشتن چربی به این موضوع هم بستگی دارد که آیا فرد فورا از بیمارستان مرخص می شود یا در بیمارستان بستری می شود. نباید از جراحی لیپوساکشن برای کاهش وزن استفاده کرد. هنگامی که این جراحی در افراد مناسب انجام می شود، هدف آن بهبود وضعیت بدن و کاهش تجمع رسوبات چربی است.
احتمال بروز عوارض جانبی بعد از این جراحی وجود دارد اما این احتمال کم است. این عوارض جانبی عبارتند از تجمع خون زیر پوست (هماتوم)، تغییر در حواس، عکس العمل آلرژیک، آسیب به ساختارهای پوست و نتایج ناراضی کننده. پزشک قبل از انجام جراحی درباره این عوارض جانبی با بیمار صحبت خواهد کرد. لیپوساکشن احتمال بروز دیابت، بیماری قلبی و فشار خون بالا را کاهش نمی دهد.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 749



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional