کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


جراحی زیبایی پروتز لب:


لبها یکی از مهمترین اجزاء صورت هستند که زیبایی آنها بعد از زیبایی چشم مورد توجه قرار می گیرند. نقش زیبایی لب در جذابیت ظاهری افراد ( بویژه خانمها) غیر قابل وصف است. تنوع در شکل، اندازه و حجم لبها بسیار بیشتر از تنوع در سایر قسمتهای دیگر صورت است. با وجودی که چشمها در زیبایی صورت نقش مهمی دارد ولی لبها در جذابیت صورت (بویژه در خانمها) از سوی جنس مخالف، نقش موثرتری دارد. خوشبختانه برای زیبایی، جذابیت و برجسته کردن لبها (Lip augmentation)، انتخابهای زیادی (از قبیل تزریق ژل، تزریق چربی و انواع روشهای جراحی لب) وجود دارد که فرد متقاضی می تواند از انها استفاده کند. بسیاری از افراد با اقدام بسیار کم و مطمئن (مانند تزریق ژل به مقدار مناسب) نتیجه دلخواه خود را بدست می آورند و نیاز به اقدام دیگری ندارند.
در افرادی که با تزریق ژل لب به خواسته خود نمی رسند، میتوان از جراحی لب ( لیفت لب – جراحی زیبایی لب ) بهره برد. با جراحی لب میتوان بزرگ کردن لب، حجیم کردن لب، تغییر شکل لب (تغییر مدل) و جوانسازی لب را به صورت از پیش تعیین شده و بر اساس سلیقه هر فرد انجام داد. به طور کلی با جراحی لب (لیفت لب – جراحی زیبایی لب)، محدودیتهایی که برای تزریق ژل لب وجود دارد، برداشته می شود.
مثلا در افرادی که لبهای بسیار باریکی دارند نمی توان با تزریق حجم زیادی از ژل، لب های قلوه ای درست کرد ولی این کار با جراحی لب (جراحی زیبایی لب) به راحتی قابل انجام است. از سوی دیگر برخی از قابلیتها و نتایج جراحی لب را نمی توان با تزریق ژل بدست آورد، به عنوان مثال لیفت گوشه لب ها، با تزریق ژل امکان پذیر نیست در حالی که با جراحی لب (لیفت لب – جراحی زیبایی لب) قابل انجام است و نتایج خوبی به دنبال دارد.
در مقایسه جراحی لب با دیگر جراحی های زیبایی صورت، عوارض ناشی از جراحی لب بسیار کمتر از جراحی بینی و جراحی پلک است. به عنوان مثال در جراحی بینی امکان گرفتگی دائمی بینی وجود دارد و همچنین در جراحی پلک، بسته نشدن چشمها در زمان خواب می تواند از عوارض مهم باشد، ولی در جراحی لب، بسته نشدن دهان، اختلال در بلع و صحبت کردن مطمئنا ایجاد نخواهد شد. وقتی هزینه جراحی لب، زمان بهبودی و دیگر شرایط جراحی های مختلف زیبایی را با یکدیگر مقایسه می کنیم، درمی یابیم که جراحی زیبایی لب هزینه کم، بدون نیاز به بیهوشی، مدت بهبودی کوتاه و… را دارد که آن را در بین دیگر جراحی های زیبایی منحصر به فرد می کند. ایمنی این جراحی آنقدر بالاست که من جراحی زیبایی لب را برای تعداد قابل توجهی از بستگان نزدیک خودم انجام داده ام و نتایج رضایتبخش چندین ساله آن را مشاهده نموده ام.

1  |  دکتر اکبر بیات  |  بازدید: 1315



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional