کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


خطرات جراحی پروتز گونه:


به خاطر اینکه در عمل گونه گذاری شکاف های مورد نیاز در داخل دهان یا پایین پلک ایجاد می شود، جراحت های بسیار کمی پس از این درمان بر روی صورت باقی می ماند. اگر شما این روش درمانی را به همراه سایر روش های زیبایی مثل لیفت صورت، رینوپلاستی، لیفت ابرو، یا لیفت پلک انجام دهید، جراح پلاستیک می تواند از شکاف های یکسان برای هر دوی این روش های درمانی استفاده کند. علاوه بر این ممکن است بیمار برای برجسته کردن گونه از تزریق چربی گرفته شده از سایر نقاط بدن یا تزریق سایر پر کننده های پوستی نرم به گونه استفاده کند. گونه گذاری با تزریق چربی به صورت سرپایی انجام شده و برای انجام آن از بی حسی موضعی و داروی مسکن برای اطمینان از راحتی بیمار در طول درمان استفاده می شود. از روش تزریق چربی در سینه، همچنین برای بزرگ کردن و خوش فرم کردن سینه استفاده می گردد.
عوارض و خطرات:
در ابتدا، بیمار ممکن است با ریسک واکنش به مواد بی حسی استفاده شده برای عمل جراحی زیبایی گونه مواجه شود. در این رابطه معمولاً یک رابطه مشخص بین عوارض داروی بی حسی و استفاده از تنباکو، داروهای ضد افسردگی، و سایر داورهای مانند آن وجود دارد. عوارض پروتز گونه در موارد بسیار نادر در بین افراد بیمار مشاهده می شود. به همین دلیل، لازم است شما درباره این مسائل با جراح خود قبل از انجام عمل جراحی صحبت کنید. عوارض پس از عمل جراحی پروتز گونه می تواند شامل عفونت باشد که معمولاً امکان کنترل آن با استفاده از داروهای عادی آنتی بیوتیک موجود در داروخانه ها وجود دارد. علاوه بر این قرارگیری نا مناسب پروتز گونه می تواند باعث حرکت آن از محل صحیح و ایجاد عدم تقارن در ظاهر صورت شود. مواجه شدن با این شرایط می تواند گاهی اوقات انجام عمل جراحی ثانویه برای اصلاح محل پروتز را لازم کند.
هزینه و قیمت:
هنگامی که درباره انجام دادن یا انجام ندادن عمل کاشت گونه تصمیم گیری می کنیم، هزینه انجام این روش درمانی می تواند یک فاکتور با اهمیت برای اکثر بیماران باشد. بطور خاص هزینه پروتز گونه می تواند با توجه به جراح انتخاب شده و محل انجام عمل جراحی متفاوت باشد. علاوه بر این لازم است هزینه های مربوط به انجام آزمایش خون، عکس برداری رادیولوژی و سایر هزینه پروتز گونه که بصورت جانبی برای عمل جراحی هستند نیز هنگام محاسبه هزینه درمان مورد توجه قرار گیرد. هزینه عمل جراحی پروتز گونه در صورتی که همراه با سایر انواع عمل های جراحی پلاستیک صورت انجام شود، بطور چشمگیر کاهش پیدا می کند. به هر حال برای راحتی بیشتر افراد متقاضی، معمولاً از طرح های مختلف تامین مالی جراحی پلاستیک برای ایجاد امکان پرداخت قیمت برجسته سازی گونه درمان برای بیماران با هر بودجه و استطاعت مالی استفاده می شود.

1  |  کلینیک سیب سرخ  |  بازدید: 1736



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional