کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


خواص درمانی به:


«به» يک ميوه پرخاصيت بوده و از درختي با ارتفاع حداكثر ۵ متر حاصل مي‌شود. درخت به شبيه درخت سيب بوده و در فصل پاييز ميوه می دهد، تخم ميوه به را به دانه گويند كه اثر درمانی آن بسيار زياد است. برگ، ميوه، دانه و ساير قسمت‌هاي درخت به دارای خاصيت درمانی بوده و به، به صورت خام، پخته، شربت، مربا، ژله، كمپوت و جوشانده مصرف می شود و به‌طور كلي براي تقويت قلب و اعصاب بسيار مفيد است. فيبر موجود در ميوه به نيز خواص درمانی داشته و مربای آن ضد نفخ بوده بر خلاف خود به كه نفاخ است. به دارای ويتامين های A، B و C و همچنين املاحی مانند پتاسيم، روی، فسفر، كلسيم، آهن، منيزيم و سلنيوم است لذا از آنجايي كه يک مولتی ويتامين كامل محسوب می شود برای درمان لاغري و جلوگيری از چاقی مصرف اين ميوه توصيه می شود. «به» همچنين دارای ويتامين E و آنتی اكسيدان بوده و جلوی سرطان را می گيرد.

سلامت پوست و مو
جوشانده «به» دانه روی پوست برای ترک لب، پوست و ناراحتی های بواسير بسيار مناسب بوده و جوشانده برگ درخت به برای پانسمان سطح بدن و شست و شوی چشم به كار می رود. به براي كساني كه عرق بدن آن ها بدبو است نيز مفيد است و مشكلشان را رفع می كند. يک ليوان آب به، به همراه نصف ليوان روغن زيتون زمانی كه جوشانده شوند روغن به تهيه می شود؛ مالش روغن به، به بدن برای شوره سر و سوزش دهان مفيد است.

سلامت دستگاه گوارش
تانن موجود در به در معالجه اسهال و ورم روده بسيار موثر است، به دانه نيز ورم معده را رفع كرده و می توان ۴ گرم به دانه را با سه چهارم ليوان آب مخلوط كرد و پس از هم زدن و ايجاد حالت ژلاتينی برای رفع معده درد آن را استفاده كرد. جوشانده برگ به قابض است و در هضم موثر واقع می شود. آب به مخلوط با شكر نيز در معالجه معده و روده موثر است. به همچنين برای اسهال مزمن، خلط خوني و ورم كبد مفيد و اين مشكلات را در افراد دچار اين بيماری ها رفع می كند. زنان باردار نيز براي رفع مشكل تهوع در اين دوران می توانند به مصرف كنند. جوشانده برگ به بهترين راه درمان عصبانيت است. ويتامين B موجود در به نيز سبب آرامش اعصاب و تقويت قلب می شود.

رفع بی خوابی
جوشانده برگ درخت «به» بی خوابی را درمان كرده و در صورتی كه اين جوشانده طی ۱۰ دقيقه تهيه شود و با شكوفه نارنج شيرين مخلوط شود و قبل از خواب افرادی كه دچار بی خوابی هستند آن را مصرف كنند ديگر دچار مشكل اختلالات خواب نمی شوند. دم كرده شكوفه «به» به اضافه عرق بهار نارنج نيز برای خواب آوری مناسب است.

درمان سرماخوردگی
لعاب خيس كرده به دانه گلودرد را تسكين و سرفه را درمان می كند. همچنين برای رفع عطش، سوزش دهان و گرفتگی صدا، خوردن به دانه بسيار موثر است.

سلامت روان
جوشانده برگ به بهترين راه درمان عصبانيت است. ويتامين B موجود در به نيز سبب آرامش اعصاب و تقويت قلب می شود.

3  |  بیتوته  |  بازدید: 1343



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر میلاد افشار قاسملو

دکتر میلاد افشار قاسملو

جراح دندانپزشک

021-26140134

دکتر زهره سادات نوروز زاده

دکتر زهره سادات نوروز زاده

جراح دندانپزشک

021-88583040

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر محسن نراقی

دکتر محسن نراقی

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88881376

دکتر سعید الله نوحی

دکتر سعید الله نوحی

فوق تخصص گوش

021-88719848

دکتر رضا فرسا

دکتر رضا فرسا

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22541509

دکتر کامران جلالی

دکتر کامران جلالی

فوق دکترای هومیوپاتی

021-22800703

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دندانپزشکی آراد

دندانپزشکی آراد


جراح دندانپزشک - فلوشیپ ایمپلنت

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

کلینیک سرگیجه تهران سنترال

کلینیک سرگیجه تهران سنترال


شنوایی سنجی و سرگیجه شناسی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional