کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


خواص ماست یونانی:


مزایای ماست یونانی شامل کاهش وزن، ارتقاء سلامت زنان، حفظ سلامتی روده، تنظیم فشار خون، افزایش تراکم استخوان، تقویت ایمنی، کمک به سیستم گوارش و افزایش عملکرد تیروئید است. سایر مزایا شامل حمایت از تولید خون، حمایت از رشد عضلات، حفظ سلامت دهان و بهبود خلق و خوی می باشد. هنگامی که صحبت از خوراکی های سالم می شود ماست یونانی وارد صحنه رقابت می شود و دستورالعمل های زیادی را در برمی گیرد. ما همه می دانیم حتی ماست معمولی مزیت های زیادی برای سلامتی دارد، اما دارای قند بیشتر از حد معمول است.
خواص و مزایای ماست یونانی:
ماست یونان را وارد برنامه غذایی خود کنید – ماستی که برای تصفیه به منظور حذف آب بیشتر نیاز دارد و کره آن گرفته شده است. این همچنین مواد غذایی بیشتری را در یک حجم کوچکتر از ماست ارائه می کند، و توضیح می دهد که چرا ماست یونانی بطور قابل توجهی مواد مغذی بیشتری دارد. آیا آماده اید که در مورد چگونگی سلامت ماست یونانی مطالب بیشتری یاد بگیرید؟ پس بیایید تا شروع کنیم.
1. کمک به کاهش وزن:
به منظور کاهش وزن، باید رژیم غذایی و ورزش را با هم انجام دهید. شما نمی توانید فقط ورزش کنید و انتظار داشته باشید وزن خود را کاهش دهید، زیرا رژیم غذایی تاثیر بسیار بیشتری بر وزن دارد. اما خوشبختانه ماست یونانی می تواند در این مورد به شما کمک کند. ماست یونانی تقریبا حاوی دو برابر مقدار پروتئین موجود در پروتئین استاندارد است و به میزان قابل توجهی قندش کم است، بدین معنی که شما برای مدت طولانی (سرکوب اشتها) احساس سیری می کنید. بنابراین، اگر شما 200 کالری از پروتئین را بعد از فعالیت روزانه مصرف کنید، ارگان های بدنتان تنها 160 کالری را جذب می کنند. این توضیحات به خاطر این هستند که بدانید چگونه غذای پروتئین دار یک استراتژی موثر برای کاهش وزن را به همراه دارند.
2. ارتقاء سلامتی زنان:
اگر زن هستید، به خاطر عفونت های مخمری و قارچی دچار مشکل شده اید و سیستم ایمنی بدنتان به هر دلیلی سرکوب می شود، استفاده از آنتی بیوتیک باعث می شود که وضعیتتان بدتر شود. عفونت های مخمری توسط قارچ ایجاد می شوند که به طور طبیعی در واژینال رشد می کنند اما خوراکی های طبیعی و خانگی در اولین فرصت آنها را از بین می برند و باکتری های مضر ساکن روده و حتی واژن را از بین می روند. با این حال، ماست یونانی دارای مقدار زیادی از باکتری های پروبیوتیک است که برای سلامتی فلور طبیعی شما ضروری است. آنها همچنین تأثیر محدود کننده ای بر این مخمرها دارند، به طوری که چنین عفونت هایی را نابود می کند.
3. حفاظت از سیستم روده:
ماست یونانی به جلوگیری از عفونت های مخمر کمک می کند، همچنین باعث افزایش سلامت دستگاه گوارش می شود. باکتری های گوارشی مسئول کمک به هضم هستند. اگر این آموزش ها کافی نیست، اختلالات گوارشی می تواند رخ دهد. افرادی که دارای پروبیوتیک های بسیار ضعیف هستند و از سوء تغذیه رنج می برند کم نیستند، زیرا مواد مغذی را خیلی سخت جذب می کنند و همچنین از اسهال مکرر رنج می برند زیرا غذا به زودی پس از مصرف می شود. مهم این است که آموزش ها را به خوبی ذخیره و در شکل مناسب حفظ کنید، زیرا این باکتری های کوچک برای سلامت شما مفید هستند.
4. تنظیم فشار خون:
مصرف سدیم اغلب شایع ترین علت فشار خون بالا است که احتمالا با کمبود همزمان مواد معدنی دیگر رخ دهد. ماست یونانی تعدادی از این مواد معدنی که حاوی فشار خون هستند مانند پتاسیم، منیزیم و کلسیم را تأمین می کند و به همین ترتیب باعث کاهش غلظت الکترولیت می شود و یا عروق خونی را به آرامش (واژینیت) ترجیح می دهد.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 1008



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر عباس خیرخواه

دکتر عباس خیرخواه

پوست و مو و زيبايى

021-22172657

دکتر زهره سادات نوروز زاده

دکتر زهره سادات نوروز زاده

جراح دندانپزشک

021-88583040

دکتر سعید الله نوحی

دکتر سعید الله نوحی

فوق تخصص گوش

021-88719848

دکتر حسین احمدی

دکتر حسین احمدی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-22229478

دکتر کامران محمدی جنیدی

دکتر کامران محمدی جنیدی

پوست و مو و زيبايى

021-36032216

دکتر کامران جلالی

دکتر کامران جلالی

فوق دکترای هومیوپاتی

021-22800703

دکتر نسرین ابراهیمی

دکتر نسرین ابراهیمی

پوست و مو و زيبايى

021-77866186

دکتر میلاد افشار قاسملو

دکتر میلاد افشار قاسملو

جراح دندانپزشک

021-26140134

دکتر میترا اسماعیلی

دکتر میترا اسماعیلی

متخصص پوست و مو و زیبایی

0936-1194640

دکتر محسن نراقی

دکتر محسن نراقی

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88881376

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

کلینیک سرگیجه تهران سنترال

کلینیک سرگیجه تهران سنترال


شنوایی سنجی و سرگیجه شناسی

دندانپزشکی آراد

دندانپزشکی آراد


جراح دندانپزشک - فلوشیپ ایمپلنت

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional