کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


داروی اکسی کدون:


اکسی کدون یک داروی  ضد درد افیونی است. این ماده دارویی تخدیری  است که گاهی اوقات مواد مخدر نامیده می‌شود.از این دارو  برای درمان دردهای  متوسط تا شدید استفاده می‌شود. کسی کدون  طولانی رهش برای درمان اطراف زمان  درد استفاده می‌شود. این شکل از این دارو همچنین برای استفاده در صورت لزوم برای درد است.
اطلاعات مهم مربوط به داروی اکسی کدون:
اگر شما مبتلا به آسم یا مشکلات تنفسی، یا انسداد در معده یا روده شدید، شما نباید از داروی اکسی کدون استفاده کنید. اکسی کدون، به ویژه هنگامی که شما شروع به استفاده از این دارو  کرده‌اید و یا هر زمان که دوز داروی مصرفی خود را تغییر کرده داده‌اید، می‌تواند باعث کاهش یا توقف تنفس در شما شود. هرگز این دارو در مقادیر بزرگتر، و یا برای بیشتر از مقدار تجویزی مصرف  نکنید.هنوز فرم طولانی رهش  این دارو  را نشکنید، نجوید و این دارو را به صورت کامل مصرف کنید. برای جلوگیری از قرار گرفتن  در معرض دوز کشنده این دارو این دارو را به صورت کامل قورت دهید.
مصرف اکسی کدون حتی در دوزهای منظم، ممکن است  در شما ایجاد عادت کند.  این دارو را دقیقاً به همان صورتی که توسط دکتر شما تجویز می‌شود، مصرف کنید. هرگز این دارو را با شخص دیگری به اشتراک بگذارید. سوء استفاده از مواد مخدر دارو درد می‌تواند اعتیاد، مصرف بیش از حد، یا مرگ به خصوص در کودک یا شخصی که در حال استفاده از دارو بدون تجویز پزشک است شود. این دارو را در مکانی دور از دسترس این اشخاص قرار دهید. خرید و فروش این دارو به شخص دیگر و  نیز به جز با تجویز پزشک و از طریق داروخانه ممنوع است.
اگر شما باردار هستید یا قصد در حین استفاده از این دارو قصد باردار شدن را دارید به پزشک خود اطلاع دهید. در صورتی که مادر باردار  این دارو را در دوران بارداری مصرف کند، ممکن است  این دارو باعث علائم ترک تهدید کننده زندگی در نوزاد شود. از مصرف الکل یا نوشیدنی‌های الکلی اجتناب کنید. چون مصرف هم زمان این نوشیدنی‌ها با اکسی کدون می‌تواند باعث رخ دادن  عوارض جانبی خطرناک یا مرگ شود.
نکاتی   که باید  قبل از استفاده از این دارو  بدانید
• اگر شما به این دارو حساسیت دارید و یا موارد زیر را دارید، نباید این دارو را مصرف کنید:
• آسم یا مشکلات تنفسی شدید،
• انسداد در معده یا روده شما.
• آلرژی به هر داروی ضد درد مخدر (مانند متادون، مرفین، پرکوست Percocet، ویکودین، Lortab، و بسیاری دیگر)، و یا دارو برای سرفه مواد مخدر که شامل کدئین، هیدروکودون، یا dihydrocodeine هستند.
اگر شما در حال حاضر مشغول استفاده از یک داروی مخدر مشابه هستید نباید از اکسی کدون استفاده کنید مگر اینکه نباید به آن دارو در شما مقاومت ایجاد شده باشد. اگر مطمئن نیستید که نسبت به آن دارو در شما مقاومت ایجاد شده است، به پزشک خود اطلاع دهید.
بعضی داروها می‌توانند با اکسی کدون تداخل ایجاد کرده و  باعث ایجاد یک بیماری جدی به نام سندرم سروتونین شوند. مطمئن باشید که با دکتر شما می‌داند که شما در حال استفاده از داروها مصرفی برای درمان  افسردگی، بیماری‌های روانی، بیماری پارکینسون، سردردهای میگرنی، عفونت‌های جدی و یا پیشگیری از تهوع و استفراغ هستید. قبل از هر گونه تغییرات در چگونگی یا زمان مصرف دارو  توسط شما با پزشک خود مشورت کنید.
در این موارد برای اینکه مطمئن شوید مصرف این دارو برای شما ایمن است و خطری در پی ندارد، با پزشک مشورت کنید:
• هر نوع مشکل تنفسی یا بیماری‌های ریوی؛
• سابقه ضربه به سر، تومور مغزی، یا تشنج؛
• سابقه سوء مصرف مواد مخدر، اعتیاد به الکل، یا بیماری‌های روانی؛
• مشکلات ادراری؛
• بیماری‌های  کبدی یا کلیوی؛
• بیماری آدیسون و یا اختلال غده آدرنال؛
• مشکلات کیسه صفرا، لوزالمعده، یا تیروئید؛
• اگر شما استفاده از یک آرام بخش مانند والیوم (دیازپام، آلپرازولام، لورازپام، آتیوان، Klonopin، Restoril، Tranxene، آشنا، زاناکس، و …) هستید.
اگر شما  در حال استفاده از این دارو  در حین  حاملگی هستید، کودک شما می‌تواند وابسته به این دارو شود.  این وابستگی و نشانه‌های ترک   آن می‌تواند باعث ایجاد علائم تهدید کننده زندگی در نوزاد پس از متولد شود. نوزادان به دنیا آمده  وابسته به این دارو  ممکن است به درمان‌های پزشکی برای چند هفته نیاز داشته باشند.
این دارو می‌تواند از طریق شیر مادر به نوزاد شیرخوار انتقال یابد. اگر در حال شیردادن یک نوزاد هستید، به پزشک خود اطلاع دهید و بدون اطلاع به پزشک خود این دارو را مصرف نکنید.
این دارو را به یک  کودک بدون تجویز یک پزشک ندهید.

1  |  مجله قرمز  |  بازدید: 1061



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر کامران محمدی جنیدی

دکتر کامران محمدی جنیدی

پوست و مو و زيبايى

021-36032216

دکتر هادی سرمست

دکتر هادی سرمست

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22793025

دکتر زهره سادات نوروز زاده

دکتر زهره سادات نوروز زاده

جراح دندانپزشک

021-88583040

دکتر علی بخشنده فر

دکتر علی بخشنده فر

متخصص جراحی دهان و فک

021-77729100

دکتر رضا افتخار آشتیانی

دکتر رضا افتخار آشتیانی

متخصص پروتز و زیبایی

021-88065656

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر موفق فولادگر

دکتر موفق فولادگر

دندانپزشک زیبایی

021-22089003

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر میلاد افشار قاسملو

دکتر میلاد افشار قاسملو

جراح دندانپزشک

021-26140134

دکتر رضا نادری

دکتر رضا نادری

جراح دندانپزشک

021-44041266

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

کلینیک میرداماد

کلینیک میرداماد


کلینیک گوش و حلق و بینی

پلی کلینیک شبانه روزی ساج

پلی کلینیک شبانه روزی ساج


گوش و حلق و بینی

کلینیک تخصصی آپاما

کلینیک تخصصی آپاما


پوست و مو و زيبايى

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional