کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


داروی رمیکید (infliximab):


داروی رمیکید (infliximab) باعث کاهش اثرات موادی در بدن می‌شود که می‌توانند باعث التهاب در بدن شوند. از این دارو برای درمان بیماری‌های آرتریت روماتوئید، آرتریت پسوریازیس، کولیت اولسراتیو (التهاب زخمی شونده روده بزرگ)، بیماری کرون و اسپوندیلیت انکولیوز استفاده می‌شود. همچنین از داروی رمیکید برای درمان پلاک پسوریازیسی سخت یا غیرفعال استفاده می‌شود. این دارو ممکن است برای اهداف غیر از مواردی که در این راهنمای دارویی ذکرشده، استفاده شود. در این مقاله به معرفی و بررسی نکات مهم در مورد این دارو می‌پردازیم.
اطلاعات مهم در مورد داروی رمیکید:
اگر شما به آلرژی به داروی اینفلکسی مب حساسیت دارید یا اگر شما نیز با آناکینرا (Kineret) یا آباتاسپت (Orencia) درمان می‌شوید، نباید از این دارو استفاده کنید. قبل از اینکه شروع به درمان با این دارو کنید، پزشک شما می‌تواند آزمایش‌هایی را درخواست دهد تا مطمئن شوید که شما سل (توبرکلوزیس) و سایر عفونت‌ها را ندارید. استفاده از Remicade ممکن است خطر ابتلا به انواع خاصی از سرطان را افزایش دهد، ازجمله نوعی از نوع پرخطر سریع الرشد لنفوم که می‌تواند برای بیمار مرگبار باشد. از پزشک خود در مورد خطر خاص ابتلای به این نوع بیماری مهلک مطلع شوید.
داروی رمیکید (infliximab) می‌تواند سلول‌های خونی (گلبول‌های سفید) را کاهش دهد که به کنترل و دفع عفونت‌های بدن شما کمک می‌کند. عفونت‌های شدید و گاه مرگبار ممکن است در اثر این امر رخ دهد. درصورتی‌که علائم عفونت مانند تب، خستگی، علائم آنفلوانزا، سرفه یا درد پوستی رادارید، با پزشک خود تماس بگیرید.
اطلاعات مهمی که باید قبل از استفاده از داروی رمیکید بدانید:
اگر تاکنون مبتلابه بیماری سل بوده‌اید،، یا اگر اخیراً به ناحیه‌ای سفر کرده‌اید که عفونت‌های خاصی در آنجا شایع است، در این زمینه به پزشک خود اطلاع دهید.
برای اطمینان از اینکه مصرف این دارو برای شما خطری ندارد، در موارد زیر با پزشک خود مشورت کنید:
• نارسایی شدید قلبی، یا سایر مشکلات قلبی؛
• عفونت فعالی که اخیرا به آن مبتلا شده باشید، تب، سرفه، علائم آنفلوانزا، زخم های باز یا زخم های پوستی؛
• بیماری دیابت؛
• بیماری کبدی (به ویژه هپاتیت B)؛
• سابقه تشنج (صرع)
• بیماری مزمن انسدادی ریه (COPD)؛
• سابقه سرطان؛
• دارا بودن یک سیستم ایمنی ضعیف (به طور موقت سرکوب شده)
• بی خوابی یا سوزش در هر جایی در بدن شما؛
• ابتلا به یک بیماری که بر عصب یا عضلات تاثیر می گذارد، مانند مولتیپل اسکلروزیس یا سندرم گیلن باره (syndrome Guillain-Barre ) ؛
• اگر اخیرا با واکسن BCG (سل) واکسینه شده اید (Bacille Calmette-Guerin)؛
• اگر شما به طور برنامه ریزی شده در حال دریافت واکسن هستید.
قبل از شروع درمان با Remicade اطمینان حاصل کنید که فرزند شما تمام واکسن‌ها موردنیاز را دریافت کرده باشد. برخی از افرادی که از این دارو استفاده می‌کنند، نوعی از لنفوم (نوع سرطانی آن) به‌سرعت در آن‌ها رشد می‌کند. این بیماری بر کبد، طحال و مغز استخوان تأثیر می‌گذارد و می‌تواند برای افراد مبتلای به آن مرگبار باشد. این مورد به‌طور عمده در نوجوانان مرد و مردان جوان که در حال استفاده از Remicade همراه داروهای دیگر برای درمان بیماری کرون یا کولیت اولسراتیو (التهاب زخمی شونده روده بزرگ)، هستند، رخ می‌دهد.
درنتیجه مصرف این دارو، افراد مبتلابه اختلالات خود ایمنی (ازجمله بیماری‌های آرتریت روماتوئید، بیماری کرون، اسپاسم آندیکولوز و پسوریازیس) ممکن است خطر ابتلا به لنفوم را داشته باشند. با پزشک خود درباره خطر فردی ابتلای به این موارد صحبت کنید.
استفاده از Remicade ممکن است خطر ابتلا به انواع سرطان، از جمله سرطان پوست را افزایش دهد. با پزشک خود درباره خطر فردی ابتلای به این مورد صحبت کنید. اگر باردار هستید یا قصد بارداری دارید، دراین‌باره به پزشک خود اطلاع دهید. اگر در دوران بارداری از این دارو استفاده کنید، مطمئن شوید که پزشک شما می‌داند که در دوران بارداری از این دارو استفاده کرده‌اید. در معرض رمیکید قرار گرفتن جنین می‌تواند برنامه واکسیناسیون کودک را در طی ۶ ماه اول زندگی تحت تأثیر قرار دهد. معلوم نیست که این دارو می‌تواند از طریق شیر مادر به کودک شیرخوار انتقال‌یافته و به یک کودک شیرخوار آسیب برساند یا نه. اگر شما در حال مصرف این دارو هستید، کودک شیرخوار خود را با شیر مادر تغذیه نکنید.
این دارو برای درمان افراد زیر ۶سال،  مورد تایید نیست.
نحوه مصرف داروی رمیکید:
Remicade به داخل ورید تزریق می‌شود. یک ارائه‌دهنده خدمات بهداشتی (اعم از پزشک، پرستار یا مراقب سلامت) برای شما این تزریق را انجام می‌دهد. پس از دریافت دوز، دقت کنید تا مطمئن شوید که دارو عوارض جانبی جدی را برای شما به دنبال نداشته باشد.
قبل از شروع درمان با دارو، پزشک شما ممکن است آزمایش‌هایی را انجام دهد تا اطمینان حاصل کنید که شما سل (TB) یا سایر عفونت را ندارید. بعضی از عفونت‌ها در مناطق خاصی از جهان رخ می‌دهد. اگر شما در آن مناطق زندگی می‌کنید و یا اگر اخیراً به آنجا مسافرت کرده‌اید یا قصد سفر به آن رادارید به پزشک خود اطلاع دهید.
اگر شما نیاز به عمل جراحی دارید به جراح خود در مورد مصرف این دارو اطلاع دهید.
اگر شما تا کنون بیماری  هپاتیت B داشته‌اید، مصرف این دارو می‌تواند این باعث عود این  وضعیت یا بدتر  شدن آن شود. برای اطمینان از سلامت کبد، شما در طول درمان و برای چند ماه پس از اینکه شما مصرف  این دارو را ترک کردید، نیاز به آزمایش‌های خون مکرری دارید.

1  |  مجله قرمز  |  بازدید: 2636



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر موفق فولادگر

دکتر موفق فولادگر

دندانپزشک زیبایی

021-22089003

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر میلاد افشار قاسملو

دکتر میلاد افشار قاسملو

جراح دندانپزشک

021-26140134

دکتر کامران محمدی جنیدی

دکتر کامران محمدی جنیدی

پوست و مو و زيبايى

021-36032216

دکتر سروش پیام یار

دکتر سروش پیام یار

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22580759

دکتر کامران جلالی

دکتر کامران جلالی

فوق دکترای هومیوپاتی

021-22800703

دکتر رضا نادری

دکتر رضا نادری

جراح دندانپزشک

021-44041266

دکتر رضا افتخار آشتیانی

دکتر رضا افتخار آشتیانی

متخصص پروتز و زیبایی

021-88065656

دکتر نسرین ابراهیمی

دکتر نسرین ابراهیمی

پوست و مو و زيبايى

021-77866186

دکتر زهره سادات نوروز زاده

دکتر زهره سادات نوروز زاده

جراح دندانپزشک

021-88583040

کلینیک میرداماد

کلینیک میرداماد


کلینیک گوش و حلق و بینی

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

پلی کلینیک شبانه روزی ساج

پلی کلینیک شبانه روزی ساج


گوش و حلق و بینی

کلینیک تخصصی آپاما

کلینیک تخصصی آپاما


پوست و مو و زيبايى

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional