کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


داروی زیافلکس:


داروی زیافلکس (collagenase clostridium histolyticum) ساخته‌شده از مخلوطی از پروتئین‌های استخراج‌شده از باکتری‌های خاصی است. از این دارو برای درمان بیماری دوپویترن در بزرگ‌سالان استفاده می‌شود. این وضعیت باعث ضخیم شدن غیرطبیعی بافت در کف دست فرد مبتلابه بیماری دوپویترن می‌شود. این وضعیت در طول زمان بدتر شده و به شکل یک “بند ناف” در کف دست فرد درآمده و باعث خمی دائمی در انگشتان دست فرد می‌شود. همچنین از این دارو برای درمان یک بیماری مرتبط به نام بیماری پیرونی در مردان بزرگ‌سال استفاده می‌شود. این وضعیت باعث ایجاد بافت جوشگاه یا “پلاک” و گسترش آن در زیرپوست آلت تناسلی مرد و درنتیجه ایجاد یک منحنی غیرطبیعی در آلت تناسلی مرد در طول حالت نعوظ (erection) می‌شود. فروش این دارو تنها از طریق داروخانه و تهیه آن فقط با تجویز پزشک مجاز است. در این مقاله به بررسی کامل ویژگی و خصوصیات این دارو می‌پردازیم.
اطلاعات مهم در مورد داروی زیافلکس:
قبل از اینکه شما این دارو را مصرف کنید، اگر شما یک اختلال خونریزی یا لخته خون مانند بیماری هموفیلی رادارید، با پزشک خود در این زمینه مشورت کنید. این دارو  می‌تواند به عصب، تاندون یا رباط را در دست فرد مصرف‌کننده آسیب برساند. پس از تورم ناشی از تزریق شما ، اگر شما دچار بی‌حسی، سوزن شدن، افزایش درد و یا درد انگشتتان در خم  به سمت مچ دست خود شدید، یا اگر دچار مشکلات جدید یا بدتر شدن آن‌ها شدید، با پزشک خود در این زمینه مشورت کنید.
داروی زیافلکس همچنین ممکن است به بافت‌های دارای حالت نعوظ در داخل آلت تناسلی مرد آسیب برساند که ممکن است برای اصلاح نیاز به عمل جراحی داشته باشد. درصورتی‌که دچار حالت کبودی و تورم در آلت تناسلی خود، درد هنگام ادرار کردن، خون در ادرار، مشکلات ناگهانی در نعوظ، یا صدای “ترکیدن” یا حساسیت در آلت تناسلی شما در طول نعوظ شدید، از پزشک خود بلافاصله مطلع شوید.
نکاتی   که باید  قبل از استفاده از این دارو  بدانید:
اگر به داروی کلستریدیوم هیستولیتیکوم کلاژنازیس حساسیت دارید، نباید از این دارو استفاده کنید. Xiaflex نباید برای درمان بیماری Peyronie درصورتی‌که بر روی مجرای ادرار تأثیر بگذارد (لوله مورداستفاده برای عبور ادرار از مثانه شما)، مورداستفاده قرار گیرد.
در این موارد برای اینکه مطمئن شوید مصرف داروی زیافلکس برای شما  خطری در پی ندارد، با پزشک مشورت کنید:
• اختلال خونریزی یا لخته شدن خون، مانند هموفیلی؛
• اگر یک رقیق‌کننده از قبیل وارفارین مصرف می‌کنید (Coumadin، Jantoven).
انتظار می‌رود که این دارو به یک جنین آسیب نرساند.
FDA این دارو را ازنظر خطرات ایجادشده برای بارداری در گروه B قرار داده است. انتظار می‌رود که این دارو به یک جنین آسیب نرساند. اگر شما باردار هستید یا در حال برنامه‌ریزی برای باردارشدن هستید به پزشک خود اطلاع دهید.
معلوم نیست که آیا این دارو از طریق شیر مادر به کودک شیرخوار انتقال می‌یابد یا نه  و یا اینکه به کودک شیرخوار آسیب برساند یا نه. اگر در حال شیردادن یک نوزاد هستید، به پزشک خود اطلاع دهید.
نحوه مصرف داروی زیافلکس:
Xiaflex به‌طور مستقیم به “نخاع” دست آسیب‌دیده یا به “پلاک” آلت تناسلی تزریق می‌شود. یک ارائه‌دهنده خدمات بهداشتی برای شما این تزریق را انجام می‌دهد. دستورالعمل مصرفی دوز دکتر خود را در این زمینه با دقت دنبال کنید.
برای درمان Dupuytren::
•  این دارو معمولاً در یک دوره درمانی ۱ تا ۳ تزریقی بافاصله ۴ هفته از هم تزریق می‌شود.
• پس از تزریق، به مدت طولانی در طول روزبه ناحیه تزریق‌شده دست نزنید و یا آن را فشار ندهید. دست‌های تحت درمان را تا زمان خواب بالا نگه‌دارید.
• ممکن است برای مدت کوتاهی برای حفظ انگشتانتان، به‌ویژه در شب، ممکن است نیاز به پوشیدن یک انگشتر روی دست داشته باشید. ممکن است لازم باشد تمرین‌هایی با انگشتانه را انجام دهید. دستورالعمل‌های دکتر خود را در این زمینه دنبال کنید.
• یک تا سه روز پس از تزریق به دست شما، پزشک باید دست شمارا بررسی کند تا ببیند که وضعیت بهبودیافته است.
• اگر هنوز هم مشکل رادارید، ممکن است پزشک با گسترش دادن درمان بر روی انگشت تحت درمان شما، آن‌ها را درمان کند.
اگر در خم کردن انگشت درمان شده پس از تورم دچار مشکل می‌شوید، با پزشک خود دراین‌باره مشورت کنید.
برای بیماری پیرونی:
• داروی زیافلکس معمولاً در یک دوره درمان شامل ۲ تزریق که در ۱ تا ۳ روز از هم جدا تزریق می‌شود.
• ممکن است لازم باشد که آلت تناسلی خود را بعد از هر تزریق بلافاصله باندپیچی کنید. دستورالعمل‌های پزشک خود را در مورد چگونگی پوشیدن باند به کار ببرید.
• یک تا ۳ روز بعد از تزریق دوم، دکتر شما یک روش کشش برای کمک به اصلاح منحنی در آلت تناسلی شما انجام خواهد داد.
• شما همچنین ممکن است نیاز به انجام تمرینات ملایم برای کشیدن و صاف کردن آلت تناسلی در خانه و هرروز به مدت ۶ هفته داشته باشید. به تمام دستورالعمل‌ها در مورد چگونگی انجام این تمرین‌ها توجه کنید.
• اگر پس از اولین تزریق دچار هرگونه درد یا تورم در آلت تناسلی شدید هیچ فعالیت جنسی را حداقل ۲ هفته پس از تزریق دوم خود، نباید داشته باشید.

1  |  مجله قرمز  |  بازدید: 1043



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر زهره سادات نوروز زاده

دکتر زهره سادات نوروز زاده

جراح دندانپزشک

021-88583040

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر سروش پیام یار

دکتر سروش پیام یار

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22580759

دکتر حسین احمدی

دکتر حسین احمدی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-22229478

دکتر میترا اسماعیلی

دکتر میترا اسماعیلی

متخصص پوست و مو و زیبایی

0936-1194640

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر علی ابراهیمی

دکتر علی ابراهیمی

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88622443

دکتر علی بخشنده فر

دکتر علی بخشنده فر

متخصص جراحی دهان و فک

021-77729100

دکتر کامران محمدی جنیدی

دکتر کامران محمدی جنیدی

پوست و مو و زيبايى

021-36032216

دکتر کامران جلالی

دکتر کامران جلالی

فوق دکترای هومیوپاتی

021-22800703

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

کلینیک میرداماد

کلینیک میرداماد


کلینیک گوش و حلق و بینی

پلی کلینیک شبانه روزی ساج

پلی کلینیک شبانه روزی ساج


گوش و حلق و بینی

کلینیک تخصصی آپاما

کلینیک تخصصی آپاما


پوست و مو و زيبايى

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional