کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


داروی زیفاکسان:


داروی زیفاکسان (ریفاکسیمین) یک آنتی‌بیوتیک است که با عفونت باکتریایی فقط در روده مبارزه می‌کند. این دارو به‌ طور متفاوتی از سایر آنتی‌بیوتیک‌ها کار می‌کند، زیرا از طریق معده و روده شما بدون وارد شدن به جریان خون شما کار خود را انجام می‌دهد. ریفاکسیمین تنها مشکلات روده را درمان می‌کند و عفونت‌های دیگر بخش‌های بدن را درمان نمی‌کند. داروی زیفاکسان برای درمان اسهال مسافران ناشی از Escherichia coli (E.coli) در بزرگ‌سالان و کودکان با حداقل ۱۲ سال سن استفاده می‌شود. اکثر افراد به این عفونت از طریق خوردن غذا یا نوشیدن مایعات که با باکتری E. coli آلوده‌اند، مبتلا می‌شوند. از این دارو همچنین برای درمان سندرم روده تحریک‌پذیر در بزرگ‌سالان که نشانه اصلی آن اسهال است، استفاده می‌شود. ریفاکسیمین همچنین برای کاهش خطر ابتلا به عملکرد مغز تشدید شده در بزرگ‌سالان مبتلابه نارسایی کبدی مورداستفاده قرار می‌گیرد. عملکرد مغز هنگامی‌که کبد کار خود را متوقف می‌کند و نمی‌تواند مواد سمی را از بدن خارج کند، می‌تواند مورد تأثیر قرار گیرد.

اطلاعات مهم در مورد داروی زیفاکسان:
اگر به ریفاکسیمین یا داروهایی مانند ریفابوتین (مایکوبوتین)، ریفامپین (Rifater، Rifadin، Rifamate) یا ریفپنتین (Priftin) آلرژی دارید، نباید از این دارو استفاده کنید. قبل از اینکه این دارو را مصرف کنید، اگر بیماری کبدی شدید، اسهال با تب و یا اسهالی دارید که آبکی است یا خونی است، به پزشک خود دراین‌باره اطلاع دهید.

داروی زیفاکسان را برای مدت‌زمان لازم تجویز کنید. علائم شما ممکن است قبل از اینکه عفونت به‌طور کامل از بدن شما پاک‌سازی شود بهبود یابد. ریفاکسیمین یک عفونت ویروسی مانند سرماخوردگی یا آنفولانزا یا هر نوع اسهال ناشی از ویروس را درمان نخواهد کرد. اگر علائم شما پس از ۲۴ ساعت بهبود نیافت، یا اگر در طول مصرف این دارو این علائم بدتر شوند، با پزشک خود دراین‌باره تماس بگیرید. این دارو همه اشکال باکتریایی اسهال مسافرین را درمان نمی‌کند.
نکاتی که باید قبل از استفاده از این دارو  بدانید:
اگر به ریفاکسیمین یا داروهایی مانند ریفابوتین (مایکوبوتین)، ریفامپین (Rifater، Rifadin، Rifamate) یا ریفپنتین (Priftin) آلرژی دارید، نباید از این دارو استفاده کنید.

اگر موارد زیر را دارید، از پزشک خود بپرسید که آیا مصرف این دارو برای شما بی‌خطر است:
• بیماری کبدی؛
• اسهال همراه با تب؛
• اسهال آبکی یا اسهال خونی.

معلوم نیست که آیا این دارو به جنین آسیب می رساند یا نه . اگر شما باردارهستید یا برای باردار شدن برنامه دارید ، به پزشک خود در این باره اطلاع دهید. معلوم نیست که این دارو می‌تواند از طریق تغذیه با شیر مادر به نوزاد انتقال یابد و ممکن است به یک کودک شیرخوار آسیب برساند. اگر کودک خود را با شیر مادر تغذیه می‌کنید، به پزشک خود دراین‌ باره اطلاع دهید. داروی زیفاکسان برایدر بزرگسالان و کودکان با حداقل ۱۲ سال سن استفاده می‌شود.
نحوه مصرف داروی زیفاکسان:
داروی زیفاکسان را دقیقاً همان طور که توسط دکتر شما تجویز می‌شود، مصرف کنید. راهنمایی‌های بر روی برچسب نسخه خود را خوانده و براساس آن عمل کنید. این دارو را در مقادیر بزرگتر و یا کوچکتر از مقادیر  توصیه شده مصرف نکنید. این دارو می‌تواند همراه با غذا یا بدون مصرف غذا استفاده شود.

1  |  مجله قرمز  |  بازدید: 1557



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر هادی سرمست

دکتر هادی سرمست

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22793025

دکتر کامران جلالی

دکتر کامران جلالی

فوق دکترای هومیوپاتی

021-22800703

دکتر میلاد افشار قاسملو

دکتر میلاد افشار قاسملو

جراح دندانپزشک

021-26140134

دکتر علی بخشنده فر

دکتر علی بخشنده فر

متخصص جراحی دهان و فک

021-77729100

دکتر زهره سادات نوروز زاده

دکتر زهره سادات نوروز زاده

جراح دندانپزشک

021-88583040

دکتر سروش پیام یار

دکتر سروش پیام یار

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22580759

دکتر رضا افتخار آشتیانی

دکتر رضا افتخار آشتیانی

متخصص پروتز و زیبایی

021-88065656

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

کلینیک تخصصی آپاما

کلینیک تخصصی آپاما


پوست و مو و زيبايى

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

کلینیک میرداماد

کلینیک میرداماد


کلینیک گوش و حلق و بینی

پلی کلینیک شبانه روزی ساج

پلی کلینیک شبانه روزی ساج


گوش و حلق و بینی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional