کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


درد بعد از عصب کشی در دندان:


افراد زیادی بعد از انجام عصب کشی در دندان خود دچار درد می شوند و احساس می کنند که عصب کشی آنها اشتباه انجام شده است. چنین تصوری اشتباه است و ربطی به عصب کشی اشتباه ندارد. ریشه های درون دندان شما بعد از عصب کشی حساسیت از خود نشان می دهند و همین باعث می شود زمانی که عروق و اعصاب از ریشه خارج می شوند، التهاب هایی در آن بخش ایجاد شود که دچار درد می شوند.
این التهاب ها و حساسیت ها عمر کوتاهی دارند و معمولا بعد از چند روز درد آن به طور کامل برطرف می شود. اگر احساس کردید که دردتان هر روز شدید تر می شود و این روند بیش از یک هفته ادامه داشت، مجددا دندان تا را به پزشک نشان دهید و علت آن را جویا شوید.
عمر دندان هایی که عصب کشی می شوند چقدر است ؟
به طور کل دندانی که عصب کشی بر روی آن انجام می شود عمر کوتاهی ندارد و همان فرایند های دندان طبیعی را طی می کند. یعنی اگر شما به سلامت و مراقبت های بعد از عصب کشی اهمیت دهید، دندان شما عمری مانند دیگر دندان های تان خواهد داشت و تا آخر زندگی برای تان مفید خواهد بود. حال در همین میان افرادی هم هستند که بعد از مدتی دندان شان با وجود مراقبت های زیاد مجددا دچار مشکل می شود و درد زیادی را احساس می کنند.
این افراد دو راه را می توانند انجام دهند. راه اول این است که درمان را مجددا بر روی دندان خود انجام دهند تا دندان شان بهبود پیدا کند و راه دوم این است که یک جراحی بر روی ریشه دندان خود انجام دهند. در این جراحی پزشک انتهای ریشه را قطع می کند و دندان عملا برای همیشه بی حس خواهد شد.
علائمی که نیاز به عصب کشی را نشان می دهند:
بسیاری از افراد نمی دانند که در چه شرایطی باید دندان خود را برای عصب کشی به پزشک نشان دهند و درد زیاد را تنها نشانه در دندان می دانند. به همین دلیل در برخی شرایط دندان عفونت زیادی می کند و شخص مجبور است که آن را بکشد یا دچار درد های فراوانی می شود. در بند های زیر برخی از علائمی که نشان دهنده نیاز عصب کشی در دندان است نیز بیان شده اند و شما می توانید با آنها آشنا شوید:
درد موقع غذا:
افراد زیادی در هنگام غذا خوردن و چیز های دیگر، یک درد واضحی در یک یا چند دندان خود احساس می کنند که این خود نشانه های عصب کشی است. البته اگر این درد کم باشد پزشک می تواند دندان را ترمیم کند و با مراقبت های خود فرد دیگر نیازی به عصب کشی نیست اما با وجود درد زیاد در دندان باید حتما عصب کشی صورت بگیرد.
به همین دلیل واضح ترین نشانه عصب کشی همین درد هنگام خوردن است که مشخص می کند دندان به عصب کشی نیاز دارد یا سالم است.
حساسیت به دما:
زمانی که پوسیدگی دندان به ریشه برسد، ریشه بسیار حساس می شود و یکی از نشانه های این حساسیت دما است. زمانی که دندان به بستنی یا چای که گرم و سرد هستند حساسیت نشان دهد، مشخص می شود که پوسیدگی دندان شما به ریشه تان رسیده است و حتما باید عصب کشی را انجام دهید.
در غیر این صورت علاوه بر درد شدید شما دیگر دندان طبیعی خودتان را باید فراموش کنید و یک دندان مصنوعی جایگزین آن کنید. البته گاهی این حساسیت به خاطر احساسات فصلی ام می تواند باشد که باید به طور دقیق بررسی شود.
احساس درد در لثه:
عفونت یکی از بدترین بلاهایی است که می تواند نصیب لثه شود. زمانی که عفونت وارد لثه می شود، یک درد عمیق در لثه ایجاد می شود و امکان خوردن را برای شخص بسیار سخت می کند. زمانی که شما این درد را در لثه خود احساس کردید بدانید که باید دندان زیر آن مرکز را عصب کشی کنید و یا اگر زمان زیادی گذشته باشد باید دندان خود را از دست دهید.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 1248



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر طاهره معصوم

دکتر طاهره معصوم

دندانپزشک کودکان

021-22785752

دکتر موفق فولادگر

دکتر موفق فولادگر

دندانپزشک زیبایی

021-22089003

دکتر حنانه قدیریان

دکتر حنانه قدیریان

متخصص ارتودنسی دندان

021-88811744

دکتر الهام حاتم زاده

دکتر الهام حاتم زاده

متخصص دندانپزشکی کودکان

021-22250678

دکتر رضا افتخار آشتیانی

دکتر رضا افتخار آشتیانی

متخصص پروتز و زیبایی

021-88065656

دکتر وحید عارفی

دکتر وحید عارفی

جراح و متخصص بیماری های لثه

021-22894247

دکتر مهدی سمیعی

دکتر مهدی سمیعی

ایمپلنتولوژیست

021-88300177

دکتر رضا نادری

دکتر رضا نادری

جراح دندانپزشک

021-44041266

دکتر ژاله باقری

دکتر ژاله باقری

دندانپزشک عمومی

021-44033679

دکتر زهره سادات نوروز زاده

دکتر زهره سادات نوروز زاده

جراح دندانپزشک

021-88583040

کلینیک ماهرو

کلینیک ماهرو


کلینیک دندانپزشکی

کلینیک دندانپزشکی فروردین

کلینیک دندانپزشکی فروردین


خدمات دندانپزشکی

دندانپزشکی آراد

دندانپزشکی آراد


جراح دندانپزشک - فلوشیپ ایمپلنت

کلینیک دندانپزشکی دروس

کلینیک دندانپزشکی دروس


کلیه خدمات دندانپزشکی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional