کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


درمان حرفه‌ ای پوست چروکیده:


متاسفانه، هیچ یک از اقدامات زیر یک درمان دائمی ارائه نمی ‌کنند. و اغلب برای کسب بهترین نتیجه به درمان و نگهداری مداوم و درمان‌ های متعدد نیاز دارند. با این حال، وقتی آن‌ ها را با درمان ‌های خانگی ترکیب ‌کنید، ممکن است بتوانید نتایج خود را به مدت طولانی تری حفظ کنید.
درمان های لیزری – لیزر درمانی پوست، پاسخ به همه شرایط پوست، از قبیل افتادگی تا خطوط ریز و چین و  دارد که نشان می ‌دهد که این روش عملا نتایج قابل‌ اندازه‌ گیری را ایجاد می ‌کند یا خیر.
عمل جراحی پلاستیک چطور؟ ما در مورد هر پزشکی صحبت نمی ‌کنیم، اما دکتر جورج یانگ جراح پلاستیک مقیم نیویورک در مورد استفاده از لیفت صورت یا لیفت گردن برای درمان چروک پوست هشدار می ‌دهد.
دکتر یانگ می ‌گوید: در حالی که این درمان ها می ‌توانند مناطق آسیب ‌دیده را به وسیله کشیدن پوست افتاده و در نتیجه ایجاد ظاهری جوان تر بهبود بخشند، اما نتایج موقتی هستند.
درمان ‌های طبیعی برای پوست چروکیده:
پیش‌گیری و درمان پوست نازک و کاغذی به سلامت کلی شما بستگی دارد. در برخی موارد، شما می ‌توانید روغن ‌های طبیعی پوست را بازیابی کرده و از طریق محصولات مراقبت از پوست، اثرات ناشی از افزایش سن و آسیب های ناشی از نور خورشید را معکوس کنید.
با این وجود این درمان‌ ها محدودیت ‌هایی نیز دارند. به عنوان مثال، اگر پوستتان به دلیل کاهش وزن زیاد چروکیده شده باشد، باید با یک جراح پلاستیک در مورد حذف پوست اضافی صحبت کنید.
رتینول برای درمان پوست چروکیده:
کرم ‌های ضد آفتاب حاوی رتینول (ویتامین A) و یا همتای قدرتمند تجویزی آن، ترتینوئین، ممکن است به بهبود ظاهر پوست های چروکیده کمک کنند و این به این دلیل است که این ترکیبات برای مقاوم کردن کلاژن و الاستین موثر هستند و پوست را به ساختاری کشسانی تر نزدیک می ­کنند.
پوست چروکیده
مرطوب کننده ها:
 استفاده از مرطوب کننده ها به طور روزانه برای بهبود چروک های پوستی موثر است. همان طور که قبلا بحث کردیم، سلول‌ های پوستی ای که از رطوبت محروم می ­شوند، باعث می ‌شوند که پوست نازک، ضعیف و سالخورده به نظر برسد. استفاده از لوسیون بدن می ‌تواند به مقابله با چروک های پوستی برروی بازوها و پاها کمک کند. مراقب مرطوب کننده‌ هایی که حاوی روغن نارگیل و روغن زیتون هستند، باشید، چون ممکن است منافذ شما را مسدود کنند.
آب:
یک مورد دیگر که شما می ‌توانید برای بهبود کلی بافت پوست خود انجام دهید این است که هر روز به مقدار لازم آب بنوشید. همان طور که قبلا بحث کردیم، دلیل مشترک پوست چروکیده ، کم آبی بدن است. باید برای کسب بهترین نتیجه، روزانه بین ۸ تا ۱۰ لیوان آب بنوشید.
شما ممکن است ادعاهایی را شنیده باشید که شروع یک برنامه رژیم ورزشی صورت به بهبود افتادگی پوست و یا پوست چروکیده کمک می ‌کند. عده ای بر این باورند که تقویت عضلات صورت – به وسیله تمرینات فک و زبان در موقعیت‌ های مختلف – به صاف کردن پوست کمک می ‌کند، اما تحقیقات هنوز تاثیر ورزش صورت را تایید نکرده اند.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 978



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر سید مسعود داودی

دکتر سید مسعود داودی

متخصص پوست و مو

021-88873000

دکتر میترا اسماعیلی

دکتر میترا اسماعیلی

متخصص پوست و مو و زیبایی

0936-1194640

دکتر کامران محمدی جنیدی

دکتر کامران محمدی جنیدی

پوست و مو و زيبايى

021-36032216

دکتر علیرضا تقی زاده

دکتر علیرضا تقی زاده

متخصص پوست مو و زیبایی

021-33257983

دکتر پروین نوابی

دکتر پروین نوابی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-88690529

دکتر نسرین ابراهیمی

دکتر نسرین ابراهیمی

پوست و مو و زيبايى

021-77866186

دکتر محمد باقر دریاباری

دکتر محمد باقر دریاباری

پوست و مو و زيبايى

021-22949095

دکتر عباس خیرخواه

دکتر عباس خیرخواه

پوست و مو و زيبايى

021-22172657

دکتر کامران جلالی

دکتر کامران جلالی

فوق دکترای هومیوپاتی

021-22800703

دکتر امیرهوشنگ احسانی

دکتر امیرهوشنگ احسانی

متخصص پوست و مو

021-88653145

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

مطب گلدن رویال

مطب گلدن رویال


پوست مو و زیبایی

كلینیك تخصصی سیب سبز

كلینیك تخصصی سیب سبز


پوست و مو و لیزر

کلینیک تخصصی آپاما

کلینیک تخصصی آپاما


پوست و مو و زيبايى

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional