کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


درمان های رایج پوست چرب:


پوست تان را دو بار در روز با تمیز کننده متوسط صورت بشویید.
تمیز کننده های پوستی، چربی های اضافی خشک شده در حفره ها را تخلیه می کند. متخصصان پوست بر این عقیده اند که به کارگیری پاک کننده ها دو بار در روز، بهترین راهکار جهت درمان و پیشگیری از پوست چرب می باشد.
از تونر جهت فشردن حفره ها و خارج کردن چربی استفاده کنید.
انواع مختلفی از تونر ها وجود دارد. می توان از خاصیت فشارندگی یا خنک کنندگی تونر جهت درمان پوست چرب استفاده کرد.
از کاغذهای جاذب چربی جهت کاهش سریع محتوای چربی استفاده کنید
کاغذهای جاذب چربی مناسب پوست های چربی است که به طور دائم چرب است و خشک نمی گردد.
استفاده از ماسک صورت پاک کننده عمقی  جهت از بین بردن چربی اضافی
ماسک ها نسبت به روش های مرسوم، پاکسازی عمیق تری انجام می دهند. ماسک ها معمولا به عمق نفوذ کرده و ضایعات و چربی های اضافی حفره ها را خارج می کنند. با این حال ماسک ها هم میتوانند سبب خشکی پوست گردند پس کاربرد صحیح شرط اساسی استفاده از آنها است.
استفاده از مرطوب کننده ها و ضد آفتاب های فاقد چربی:
با دقت دستورالعمل های مربوط به هر محصول را مطالعه کنید و فقط محصولات آرایشی دارای آب را انتخاب کنید چون داخل حفره ها خشک نمی شوند.
اگر پوست چرب عامل ایجاد آکنه باشد، می توان آن را با داروهای بدون نسخه درمان کرد.
از محصولات دارای بنزیل پراکسید جهت از بین بردن باکتری های زیر پوستی و عامل ایجاد آکنه استفاده کنید. این داروها همچنین سبب کاهش سلول های پوستی مرده مانده در حفرات می گردند.
غذاهای غنی از آنتی اکسیدان و اسیدچرب های امگا سه مصرف کنید:
این نوع غذاها سبب بهبود ظاهر و ساختار پوست شما می شود. برای پیشگیری از داشتن پوست چرب، از مصرف غذاهای چرب و قندی اجتناب کنید.
چه زمانی باید به پزشک مراجعه کرد؟
اگر پوست چرب شد و به کارگیری درمان های خانگی موثر نبود، شما باید برای معاینه دقیق به پزشک مراجعه کنید و اگر هر سوالی داشتید با پزشک خود در میان بگذارید. اختلال هر فرد متفاوت از دیگری است پس لطفا با پزشک خود مشورت کنید تا بهترین راه حل برای شما پیشنهاد گردد.
بهترین آرایش برای افرادی با پوست چرب
1- به طور کامل صورت خود را بشویید.
این اولین نکته در افراد با پوست چرب مستعد آکنه می باشد. در ابتدا صورت خود را برای از بین بردن کثیفی ها و چربی اضافی بشویید. این کار باعث می شود تا آرایش شما طبیعی به نظر برسد و مدت طولانی تری روی پوست شما بماند. از پاک کننده متوسطی با PH متعادلی استفاده کنید چون پوست شما را خشک یا ملتهب نمی کند.
استفاده از پاک کننده قوی می تواند سبب تولید چربی بیشتر جهت جبران چربی های پاک شده گردد. اگر پوست تان چرب است از پاک کننده های بر پایه چربی استفاده کنید چون سبب کاهش تولید چربی در پوست شما خواهند شد. اگر پاک کننده های متوسط کارایی لازم را ندارد از پاک کننده های محتوی بنزیل اکساید، سالیسیلیک اسید، گلیکولیک اسید و یا بتاهیدروکسی اسید استفاده کنید.
به هنگام شستشوی صورت پوست تان را به آرامی بشویید. اگر از حوله یا اسفنجی جهت شستن صورت خود استفاده کنید، پوست شما چربی بیشتری تولید خواهد کرد.  بنابراین همیشه با پوست خود به نرمی رفتار کنید. شستن روزانه دو بار صورت جهت کنترل میزان چربی پوست ضروری است.
باید پوست صورت تان را بعد از بیدار شدن و قبل از خواب بشویید چون کنترل میزان چربی پوست بسیار با اهمیت است. وجود چربی زیاد در پوست باعث عدم ماندگاری آرایش می گردد. علاوه بر این موارد، همیشه پوست صورت خود را با آب سرد بشویید و اگر خیلی سرد بود، آب ولرم جایگزین مناسبی خواهد بود ولی استفاده از آب داغ سبب التهاب و خارش پوست، از بین رفتن چربی طبیعی پوست و تولید مقادیر زیادی چربی می گردد.
2- از آب گل سرخ جهت متعادل کردن PH پوست استفاده کنید.
یکی از پیشنهاداتی است که حتما باید انجام شود. بعد از پاک کردن صورت، دو یا سه لایه از آب گل سرخ را روی پوست بریزید تا PH پوست به حالت تعادل برسد. این مرحله، مرحله ای حساس می باشد که طی آن آب گل سرخ علاوه بر مرطوب سازی عمقی پوست، سبب کنترل تولید چربی توسط پوست می گردد. می توان از چندین لایه اضافی آب گل سرخ برای نواحی مثل چانه، بینی یا پیشانی که چربی بیشتری تولید می کنند، استفاده کرد.
3- مرطوب سازی:
به منظور داشتن بهترین آرایش در پوست چرب مستعد آکنه با حفرات بزرگ، مرطوب سازی نیازی اساسی می باشد. بلافاصله بعد از به کار بردن آب گل سرخ باید چربی پوست را مرطوب کرد. انواع مختلفی از مرطوب کننده ها جهت انتخاب وجود دارد. اگر پوست تان چرب است، از مرطوب کننده های فاقد چربی استفاده کنید چون سبب نرمی بیشتر پوست می شود و عاملی تحریکی جهت تولید چربی بیشتر نمی باشد.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 785



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر حسین احمدی

دکتر حسین احمدی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-22229478

دکتر عباس خیرخواه

دکتر عباس خیرخواه

پوست و مو و زيبايى

021-22172657

دکتر زهرا اکبری

دکتر زهرا اکبری

پوست و مو و زيبايى

021-26450199

دکتر پروین نوابی

دکتر پروین نوابی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-88690529

دکتر کامران محمدی جنیدی

دکتر کامران محمدی جنیدی

پوست و مو و زيبايى

021-36032216

دکتر نسرین ابراهیمی

دکتر نسرین ابراهیمی

پوست و مو و زيبايى

021-77866186

دکتر امیرهوشنگ احسانی

دکتر امیرهوشنگ احسانی

متخصص پوست و مو

021-88653145

دکتر محمد باقر دریاباری

دکتر محمد باقر دریاباری

پوست و مو و زيبايى

021-22949095

دکتر سید مسعود داودی

دکتر سید مسعود داودی

متخصص پوست و مو

021-88873000

دکتر علیرضا تقی زاده

دکتر علیرضا تقی زاده

متخصص پوست مو و زیبایی

021-33257983

کلینیک تخصصی آپاما

کلینیک تخصصی آپاما


پوست و مو و زيبايى

كلینیك تخصصی سیب سبز

كلینیك تخصصی سیب سبز


پوست و مو و لیزر

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

مطب گلدن رویال

مطب گلدن رویال


پوست مو و زیبایی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional