کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


در طول تزریق ژل:


قبل از تزریق ژل ، نواحی که قرار است تزریق در آن‌ها انجام شود ضدعفونی و آماده کار می‌شوند. ممکن است برای بی‌حس کردن این نواحی از بی حسی موضعی برایتان استفاده کنند. سپس مقدار مشخصی ژل به زیر پوست تزریق می شود. به طور متوسط ​​، در هر جلسه تزریق یک یا دو سرنگ ژل به بیماران تزریق می‌شود. بسته به این که کدام ناحیه از صورت تحت معالجه قرار می‌گیرید ، جلسه تزریق می‌تواند بین 15-60 دقیقه طول بکشد.
بعد از تزریق ژل:
به طور کلی پس از تزریق ژل نیازی به زمانی برای استراحت نیست و بیماران می‌توانند به محض ترک مطب ، به فعالیت‌های عادی خود بازگردند. نتایج تزریق بسیاری از فیلرها، مانند ژوویدرم، تقریباً بلافاصله بعد از تزریق قابل مشاهده هستند و می‌توانند از شش ماه تا دو سال دوام داشته باشند. طی چند روز بعد از تزریق با برطرف شدن هر نوع تورم یا قرمزی ، نتایج قابل توجه‌تر خواهد بود.
نتایج تزریق فیلر تا چه مدت دوام دارند؟
نتایج تزریق ژل بسته به ناحیه تحت درمان، ممکن است از 9 تا 18 ماه دوام داشته باشند.
آیا می‌توان در کنار تزریق ژل از سایر روش‌های درمانی زیبایی نیز استفاده کرد؟
تزریق ژل میتواند به خوبی در ترکیب سایر روش‌های جوانسازی مانند تزریق بوتاکس، درمان‌های زیبایی با لیزر (مانند لیزر فرکشنال، Thermage، Brilliant، Clear و Isolaz) انجام شود تا روند جوانسازی بهبود یابد. تزریق ژل پس از تزریق بوتاکس، یکی از رایجترین روش‌های ترکیبی زیبایی است و در واقع می‌تواند تاثیر تزریق فیلر را طولانی‌تر کند.
آیا تزریق ژل فقط مخصوص خانم‌ها است؟
از سال گذشته ، از هر 8 عمل زیبایی 1 عمل روی مردان انجام شده است. مردان روز به روز بیشتر از تاثیر مزایایی جوان‌سازی صورت  برای حفظ موقعیت خود در جوامع جوان محور امروزی آگاه می‌‌شوند. تنها در سال 2011،  بیش از 300000 مرد “بوتاکس” تزریق کردند.
بعد از تزریق ژل چه کارهایی را می‌توانم و چه کارهایی را نمی توانم انجام دهم؟
بیشتر مراجعان بلافاصله پس از تزریق ژل به محل کار و یا فعالیت‌های عادی خود برمی‌گردند. در بسیاری از موارد حتی بین کار در زمان استراحت ناهار می‌توانید تزریق ژل انجام دهید.
بهترین نوع فیلر برای جوانسازی کدام است؟
فیلرهای زیادی در بازار وجود دارند که می‌توانند برای روش‌های جوانسازی استفاده شوند. طی جلسه مشاوره رایگانی که قبل از تریق انجام می‌شود ، بر اساس نیازها و شرایط بیمار، پزشک تعیین می‌کند که چه نوع ژلی برای آن شخص مناسب است. امروزه در بسیاری از کلینیک‌های معتبر زیبایی، به دلیل سهولت تزریق و تاثیر ماندگاری که دارند،  از ژل‌های اسید هیالورونیک مانند ژوویدرم و رستیلن استفاده می‌شود. ژل رادیس که از جنس کلسیم هیدروکسی آپاتیت است و یا ژل اسکلاپچرا که یک پلی اتیلن اسید لاکتیک است نیز برای مناطقی که نیاز به حجم بیشتری دارند مناسب است. پزشکانی که مهارت بالایی در تزریق ژل دارند در بسیاری از مواقع از چندین نوع فیلر برای زیبایی بیشتر و نتایج بهتر استفاده می‌کند.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 932



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional