کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


دلایل شکست درمان ایمپلنت دندان:


بر خلاف درمان لثه، شکست درمان ایمپلنت دندانی به خوبی شناخته شده است. موفقیت آمیز بودن یکپارچگی ایمپلنت و سوپرا استراکچر مشکلات بیمار در حوزه عملکرد، زیبایی و اعتماد به نفس را حل میکند. شکست درمان ایمپلنت ممکن است در یک یا همه این حوزه ها اتفاق بیفتد. بیشتر شکستهای برنامه درمانی ایمپلنت ناشی از ضعف در برنامه ریزی است. در اینجا شکستهای احتمالی در حوزه های مختلف را توضیح میدهیم:
ضعف برنامه ریزی:
مشخص کردن انتظارات بیمار مهمترین اصل است. در صورتی که مشکل بیمار تنها زیبایی باشد ایمپلنت همیشه بهترین راه حل برای بیمار نیست. فراموش نکنید اشکال دیگر ترمیمهای دندانی وجود دارند که ممکن است خیلی بهتر مشکل زیبایی را حل کنند.
اگر مشکل فرد، عملکردی باشد پس باید اطمینان حاصل کنید که بیمار متوجه سطح جدید عملکرد دندانی که قرار است به آن دست یابد، شده است. در صورتی که مشکل روانشناسی باشد، واقعا شاید لازم نباشد بیمار تحت درمان ایمپلنت قرار بگیرد. همچنین مشخص کردن تعداد و جایگاه ایده آل ایمپلنتها و روشن کردن زمان، هزینه مالی و مشکلاتی که بیمار ممکن است با آن رو به رو شود، اهمیت زیادی در رضایت بیمار از حاصل کار دارد. سعی کنید واقع بینانه مسائل را به بیمار توضیح بدهید و انتظار او را در سطح واقعی پایین بیاورید.
شکست جراحی:
احتمال کمی هم وجود دارد که پیوند استخوان یا یکپارچگی ایمپلنت با شکست مواجه شود. بیمار باید از این امر آگاهی داشته باشد و هر قدر هم احتمال واقعی آن کم باشد باید از نظر روانشناسی آمادگی چنین اتفاقی را تا حدی داشته باشد. شکست جراحی ممکن است مربوط به جایگاه ایمپلنت باشد که میتواند تاثیر حائز اهمیتی بر نتیجه زیبایی در بخشهای جلویی دهان داشته باشد. در این مرحله شکست ایمپلنت در یکپارچگی استخوانی ممکن است اتفاق بیفتد. شکست زود هنگام ایمپلنت ممکن است آسانتر حل شود. این وضعیت با برداشتن ایمپلنت و جایگذاری یک ایمپلنت دیگر (پس از سپری شدن زمان لازم) حل میشود. پس از این که سوپرا استراکچر منطبق شده و به خوبی جای گرفت، شکست درمان میتواند مشکلات زیادی ایجاد کند.
شکست در پروتز:
این اتفاق به طرق مختلف ممکن است روی دهد. بخش سوپرا استراکچر ممکن است دچار ترک شود (به ویژه بخش متحرک بالای اور دنچر در جایی که آکریلیک نازک است و باید بار بیشتری نسبت به دندان مصنوعی کامل و ساده تحمل کند). پورسلین ممکن است لب پر شود اما ایمپلنت به ندرت ترک بر میدارد. مشکل دیگر این است که پیچ شل میشود. درک مکانیکی بهتر از واسط ایمپلنت به کاهش این مشکل کمک میکند.
شکست در زیبایی:
ایمپلنت دندانی همیشه اولین گزینه برای حل مشکلات زیبایی نیست. کاهش بافتهای سخت و نرم، جایگاه نامناسب ایمپلنت و خط لبخند بالا میتوانند به کاهش زیبایی نهایی منجر شوند. اغلب نتایج زیبایی بستگی به نظر بیمار دارد. مراقب انتظارات غیر واقعی بیمار باشید. شکست به اشکال مختلف میتواند بروز کند. برنامه ریزی، توافق و اجرای دقیقی داشته باشید.

1  |  شفاگستر  |  بازدید: 1070



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر الهام حاتم زاده

دکتر الهام حاتم زاده

متخصص دندانپزشکی کودکان

021-22250678

دکتر میلاد افشار قاسملو

دکتر میلاد افشار قاسملو

جراح دندانپزشک

021-26140134

دکتر طاهره معصوم

دکتر طاهره معصوم

دندانپزشک کودکان

021-22785752

دکتر وحید عارفی

دکتر وحید عارفی

جراح و متخصص بیماری های لثه

021-22894247

دکتر حنانه قدیریان

دکتر حنانه قدیریان

متخصص ارتودنسی دندان

021-88811744

دکتر موفق فولادگر

دکتر موفق فولادگر

دندانپزشک زیبایی

021-22089003

دکتر محمد علی فیاض‌ مهر

دکتر محمد علی فیاض‌ مهر

فلوشیپ ایمپلنت

021-44010079

دکتر مهدی سمیعی

دکتر مهدی سمیعی

ایمپلنتولوژیست

021-88300177

دکتر زهره سادات نوروز زاده

دکتر زهره سادات نوروز زاده

جراح دندانپزشک

021-88583040

دکتر رضا افتخار آشتیانی

دکتر رضا افتخار آشتیانی

متخصص پروتز و زیبایی

021-88065656

دندانپزشکی آراد

دندانپزشکی آراد


جراح دندانپزشک - فلوشیپ ایمپلنت

کلینیک دندانپزشکی دروس

کلینیک دندانپزشکی دروس


کلیه خدمات دندانپزشکی

کلینیک ماهرو

کلینیک ماهرو


کلینیک دندانپزشکی

کلینیک دندانپزشکی فروردین

کلینیک دندانپزشکی فروردین


خدمات دندانپزشکی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional