کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


رسیدن به لبخند زیبا:


دکتر مهرداد افتخاری جراح و متخصص ایمپلنت و طراحی لبخند: وقتی بناست یک اتفاق مهم در زندگی شما رخ دهد، زیبایی ظاهری شما اهمیت ویژه‌ ای پیدا می‌کند؛ خواه این اتفاق شرکت در یک مراسم رسمی یا مصاحبه کاری باشد یا مراسم عقد و نامزدی خودتان. دراین موقعیت‌ ها باید لبخند بزنید و این لبخند‌ها به روش‌ های گوناگون بر ظاهر شما تاثیر خواهد گذاشت و شاید حتی بر آینده شغلی شما یا زندگیتان! یکی از مهم‌ ترین شاخصه‌ های یک لبخند زیبا داشتن دندان‌های سالم و زیبا و سفید است.
حال سوال این است که چه باید کرد!
برای پاسخ به این سوال باید اول بدانید که به چه اقدامی نیاز دارید و دوم اینکه چقدر زمان دارید. پیشنهاد من به عنوان یک دندانپزشک متخصص این است که با در نظر گرفتن این دو نکته، مطالب زیر را مطالعه کنید و بهترین انتخابتان را انجام دهید:
راهکار اول: جرم‌ گیری
اگر مشکلی از نظر تناسب و نظم دندان‌ ها ندارید، حداقل اقدامات برای شما کافی است. مثلا می‌توانید به جرم‌ گیری و برساژ دندان‌ ها فکر کنید. این اقدام جرم‌ها و لکه‌ های سطحی دندان‌ها را پاک می‌کرده و دندان‌ها را سفید‌ تر می‌کند.
اگر جرم گیری درست انجام شود هیچ صدمه‌ ای به بافت دندان‌ها نمی‌خورد، پس از این بابت نگران نباشید. ولی در برخی افراد بعد از جرم گیری حساسیت دندانی رخ می‌دهد لذا بهتر است حداقل یک هفته قبل از مراسم اقدام به جرم گیری نمایید.
راهکار دوم: بلیچینگ یا سفید کردن دندان‌ها
اگر فکر می‌کنید جرم‌ گیری برای شما کافی نیست باید به بلیچینگ هم فکر کنید. بلیچینگ درمانی است که اگر درست انجام شود صدمه‌ ای به دندان‌ها نخواهد خورد، تنها مشکل احتمال حساسیت است که حتی اگر ایجاد شود دایمی نیست ولی باید برای آن آماده باشید تا روز مراسم آزارتان ندهد.
راهکار سوم: تمرین لبخند زدن
کار دیگری که باید انجام دهید تمرین لبخند زدن است! اگر فکر می‌کنید لبخندتان زیبا نیست شاید عضلات لبخند را خوب به کار نمی‌گیرید! جلوی آیینه بایستید و لبخند بزنید! بگویید: «چیز» یا «سیب» یا «شلیل»! سعی کنید لب‌ها را متقارن و به اندازه کافی بالا ببرید و تمرین کنید که درست اجرا کرده باشید!
برخی از افراد موقع لبخند لثه‌ شان دیده می‌شود: اگر این دیده شدن در حد ۱-۲ میلی‌متر باشد نه تنها زشت نیست بلکه علامت جوانی محسوب می‌شود ولی اگر بیش از این باشد ممکن است نازیبا به نظر بیاید! اگر نمایان شدن لثه‌ های شما با لبخند زیاد است بهتر است یک متخصص ارتودنسی شما را معاینه نماید: علت می‌تواند مشکل در اندازه دندان- لثه، نیاز به ارتودنسی، و یا نیاز به جراحی فک یا لثه باشد.
اگر تا رسیدن «روز بزرگ» زندگی‌ تان زمان کافی ندارید احتمالا انجام برخی از این پیشنهادها عملی نیستند؛ زیرا روند درمان طولانی است (مثلا باید ابتدا با ارتودنسی آماده جراحی شوید و بعد جراحی فک بالا را انجام دهید و بعد ارتودنسی را ادامه دهید)! ولی برخی از اقدامات را می‌توانید نزدیک به مراسم انجام دهید: مثلا می‌توانید زیر نظر یک پزشک حاذق تزریق بوتاکس به روش خاصی را انجام دهید که موقع خندیدن فقط گوشه لب بالا رود و بالای لب تکان نخورد و بنابراین لثه‌ ها زیاد دیده نشوند!
راهکار چهارم: درمان‌های ارتودنسی
اگر شکل دندان‌های شما مشکلی ندارد و فقط به هم ریخته است، هیچ درمانی کم عوارض‌ تر از ارتودنسی نیست! به خصوص اگر درست انجام شود لبخندی اصیل و پایدار برای شما به ارمغان خواهد آورد و نیازی به تکرار درمان نخواهید داشت!
راهکار پنجم: پروسه‌های ترمیمی زیبایی:
پروسه‌های ترمیمی سریع‌ تر انجام می‌شوند و در برخی افراد انتخاب بهتری هستند: مثلا وقتی تنها مشکل فرد بدشکلی ذاتی یک یا چند دندان است، یا فاصله اندکی بین دندان‌ها وجود دارد. در این موارد فرد می‌تواند صرفا اقدام به ترمیم زیبایی (مثلا ونیر و لامینیت) نماید. اما لامینیت کردن دندان‌ها علی‌ رغم این حسن، نقطه ضعف بزرگی هم دارد. یکی از مشکلات ترمیم‌های ونیر و لامینیت احتمال نیاز به تکرار این ترمیم‌ها است. برخی از این ترمیم‌ها به ضربه یا رژیم غذایی سفت حساسیت‌هایی دارند و مثلا اگر موقع گاز گرفتن، جسم سختی زیر دندان شما برود، احتمال شکستن و حتی‌ گاه کنده شدن آن‌ها وجود دارد!‌ گاه ممکن است دندان‌های شما از نظر شکل و ساختار بسیار ضعیف یا آسیب دیده باشند که در اینصورت روکش کردن کامل دندان توصیه خواهد شد!
راهکار ششم: درمان‌های ترکیبی ارتودنسی - زیبایی
گاه برای رفع مشکلات دندانی و حصول زیبایی، انجام ترکیبی درمان ارتودنسی و درمان‌های زیبایی لازم می‌شود. مثلا این بیمار یک درمان کوتاه مدت برای مرتب کردن دندان‌ها و تنظیم و تقارن فضا-دندان‌ها انجام داده و بعد ترمیم زیبایی برای اصلاح فاصله بین دندان‌ها انجام شده است:
– توجه کنید که اگر درمان درستی انتخاب نکنید، ممکن است نیاز پیدا کنید که مسیر را برگردید و کاری را که از اول باید انجام می‌دادید، اینبار با هزینه و دردسر بیشتر و عوراض بیشتر انجام دهید!
– بیمار زیر قبلا سعی کرده بود با ترمیم فاصله‌ها را ببندد، نتیجه ایجاد دندان‌ هایی با ظاهر نازیبا بود که بعد هم ماده ترمیمی رنگ گرفته و زشت‌تر هم شده بود! وی مجبور شد برای ارتودنسی مراجعه کند و همینطور مجبور شد ترمیم‌ها را حذف کند. پروتز نامناسبی که به وی تجویز شده بود مسبب صدمه به بافت لثه اطراف دندان‌ها شده بود. ارتودنسی اگر درست انجام نشود عوارضی خواهد داشت که شاید ارزش انجام آن را زیر سوال ببرد! به خصوص که زمانبر هم هست و مثلا اگر شما زیر یک ماه وقت دارید، به هیچ وجه ارتودنسی نمی‌تواند به شما کمک خاصی بکند! ولی اگر درست و کمی زود‌تر برنامه ریزی کنید، شانس این را می‌توانید داشته باشید که دندان‌ های خود را ارتودنسی کرده به شکل مرتب شده در قالب لبخندی زیبا برای خود داشته باشید.
راهکار هفتم: لومینیرز
پیشرفته ترین و نوین ترین روش در دندانپزشکی زیبایی؛در درمان لومینیرز سرامیکی به نام Cerinate تولید شده که پوسته بسیار نازکی به ظرافت لنز چشم است به نام لومینیرز(LUMINEERS) که استحکامی چون دندان طبیعی دارد با زیبایی فوق العاده و انعکاس نور بسیار طبیعی در حد مینای دندان که بدون درد و خونریزی و بدون نیاز به تراش سطح بیرونی دندان ها روی آنها چسبانده می شود. بنابراین لومینیرز تفاوت هایی با روکش های نسل پیشین (لمینیت)، ترمیم های کامپوزیتی و دیگر روش های دندانپزشکی زیبایی دارد.

2  |  مجله دندانپزشکی  |  بازدید: 1261



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر طاهره معصوم

دکتر طاهره معصوم

دندانپزشک کودکان

021-22785752

دکتر رضا افتخار آشتیانی

دکتر رضا افتخار آشتیانی

متخصص پروتز و زیبایی

021-88065656

دکتر موفق فولادگر

دکتر موفق فولادگر

دندانپزشک زیبایی

021-22089003

دکتر مهدی سمیعی

دکتر مهدی سمیعی

ایمپلنتولوژیست

021-88300177

دکتر زهره سادات نوروز زاده

دکتر زهره سادات نوروز زاده

جراح دندانپزشک

021-88583040

دکتر وحید عارفی

دکتر وحید عارفی

جراح و متخصص بیماری های لثه

021-22894247

دکتر محمد علی فیاض‌ مهر

دکتر محمد علی فیاض‌ مهر

فلوشیپ ایمپلنت

021-44010079

دکتر علی بخشنده فر

دکتر علی بخشنده فر

متخصص جراحی دهان و فک

021-77729100

دکتر میلاد افشار قاسملو

دکتر میلاد افشار قاسملو

جراح دندانپزشک

021-26140134

دکتر حنانه قدیریان

دکتر حنانه قدیریان

متخصص ارتودنسی دندان

021-88811744

دندانپزشکی آراد

دندانپزشکی آراد


جراح دندانپزشک - فلوشیپ ایمپلنت

کلینیک دندانپزشکی دروس

کلینیک دندانپزشکی دروس


کلیه خدمات دندانپزشکی

کلینیک دندانپزشکی فروردین

کلینیک دندانپزشکی فروردین


خدمات دندانپزشکی

کلینیک ماهرو

کلینیک ماهرو


کلینیک دندانپزشکی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional