کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


روش های پزشکی درمان زبان سفید:


روش درمان زبان سفید با توجه به علت آن مشخص می شود. برای مثال اگر سفیدی زبان، به علت عفونت مخمر مانند برفک دهانی به وجود آمده باشد داروهای ضد قارچ روش درمان ان است. دکتر ها معمولا برای جلوگیری از رشد قارچ ها قطره های خوراکی را تجویز می کنند. این ضد قارچ ها حداقل باید یک تا دو هفته برای درمان کامل مصرف شوند.
لیکن پلان دهانی یک بیماری التهابی مزمن است که در صورت زیاد شدن، معمولاً با کورتیکواستروئیدها درمان می شود. برای این که مشخص شود آیا یک وضعیت بهداشتی باعث ایجاد مشکل شده است یا خیر باید با یک متخصص مشورت کنید. هرچند بیشتر موارد بی خطر به آسانی توسط یک دکتر یا دندانپزشک قابل درمان می باشد.
اگر لکه های سفید رنگ نشان دهنده ی لوکوپلاکی باشد، متخصص بهداشت دهان شما با دقت حفره های دهان تان را زیر نظر خواهد داشت تا مطمئن شود نشانه ها بدتر نخواهد شد. متخصص شما ممکن است هر گونه موادی که باعث تحریک و تشدید این بیماری می شود مانند تنباکو را برای شما ممنوع کند.
درمان استاندارد برای سیفیلیس شامل استفاده از آنتی بیوتیک پنی سیلین است که باکتری هایی را که از آن عفونت ایجاد می شود، از بین می برد. به افرادی که به سفیدی زبان مبتلا شده اند، صرف نظر از علت آن معمولاً توصیه می شود که از مصرف موادی که باعث تحریک دهان می شود مانند الکل و دخانیات خودداری کنند.
روش های درمان سفید شدن زبان در منزل:
نکاتی در رابطه با مراقبت از خود:
به طور مرتب آب گرم غرغره کنید، مخصوصا بعد از غذا تا مواد غذایی باقی مانده در دهان تان خارج شود. به رژیم غذایی تان میوه و سبزیجات ترد بیشتری اضافه کنید. جویدن این غذاهای سفت باعث تمییز شدن دهان شما و از بین رفتن پلاک ها می شود. سیب، توت فرنگی، کرفس، گاووا و هویج همگی گزینه های مناسبی برای تمیز کردن زبان سفید رنگ می باشند.
با توجه به اینکه سوء مصرف مشروبات الکلی ، مصرف دخانیات و استعمال دخانیات از مهمترین عوامل ایجاد پلاک سفید بر روی زبان است، حذف این عادت های ناسالم ضروری است. هر شش ماه یک بار برای معاینه به دکتر بروید تا از سلامت دهان خود مطمئن شوید تا صورت وجود مشکل اقدامات پزشکی صورت بگیرد. تمییز کردن حرفه ای دندان به شما کمک می کند به بسیاری از بیماری های دهان و دندان مبتلا نشوید.
باید کاملا به بهداشت روزانه ی دهان خود پایند باشید. بدین معنا که باید حداقل روزی دوبار با خمیر دندان حاوی فلوراید مسواک بزند. به شما توصیه می شود از مسواک های شانه نرم و زاویه دار استفاده کنید تا بتوانید قسمت های داخای دندان تان را نیز تمییز کنید. نخ دندان به شما کمک می کند تا مواد غذایی ای را که در قسمت های غیر قابل دسترس قرار دارند بیرون بکشید. به همین دلیل نخ دندان زدن یک بار در روز می تواند به تمیز کردن حفره دهان کمک کند.
سفیدی زبان:
یکی دیگر از اقدامات مهم که اغلب مورد غفلت است و رژیم بهداشت دهان و دندان شما را تکمیل می کند ، شستشو دهان روزانه با دهانشویه حاوی فلوراید است. از مصرف لبنیات و غذاهای شیرین که منجر به تولید مخاط و پوشاندن زبان می شود اجتناب کنید. بعضی از محصولات بهداشتی می تواند برای زبان ملتهب شما ضرر داشته باشد و نباید مصرف شوند.
این محصولات شامل دهان شویه های حاوی الکل و خمیر دندان هایی که دارای سدیم لوریل سولفات هستند می باشد. همچنین شستشو دهان به وسیله پراکسید هیدروژن می تواند وضعیت شما وخیم کند و به هیچ عنوان نباید استفاده شود. مصرف غذاهای های تندتان را محدود کنید تا حفره های دهان تان بیشتر تحریک نشود.
با مصرف هشت لیوان آب در روز خودتان را به خوبی هیدارته کنید. بهتر است نیاز مایعات بدن تان را با آب رفع کنید. این کار باعث می شود دهان شما مرطوب بماند و بدین صورت بوی بد دهان را زا بین برده و دیگر مشکلات دهانی را نیز برطرف می کند. آب به خارج شدن باقی مانده های مواد غذایی در دهان شما که به عنوان غذا برای باکتری ها مصرف می شوند کمک می کند.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 836



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر سروش پیام یار

دکتر سروش پیام یار

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22580759

دکتر سعید الله نوحی

دکتر سعید الله نوحی

فوق تخصص گوش

021-88719848

دکتر رضا فرسا

دکتر رضا فرسا

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22541509

دکتر بهزاد عابدین

دکتر بهزاد عابدین

متخصص گوش و حلق و بینی

021-26601967

دکتر علی دهقانی

دکتر علی دهقانی

متخصص گوش و حلق و بینی

0936-9127582

دکتر هادی سرمست

دکتر هادی سرمست

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22793025

دکتر محسن نراقی

دکتر محسن نراقی

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88881376

دکتر محمد بهادرمنش

دکتر محمد بهادرمنش

متخصص گوش و حلق و بینی

0910-7011070

دکتر عباس قنبریان

دکتر عباس قنبریان

متخصص گوش حلق و بینی

021-88140985

دکتر علی ابراهیمی

دکتر علی ابراهیمی

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88622443

کلینیک راشا

کلینیک راشا


گوش و حلق و بینی

کلینیک میرداماد

کلینیک میرداماد


کلینیک گوش و حلق و بینی

پلی کلینیک شبانه روزی ساج

پلی کلینیک شبانه روزی ساج


گوش و حلق و بینی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional