کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


زمان مناسب برای تزریق بوتاکس:


همانطور که قبلا گفته شد دهه ی ۳۰ زمان مناسب برای تزریق بوتاکس برای جلوگیری از چین و چروک های پوستی است. اگر خیلی زود تزریق شود ممکن است موثر نباشد. برخی پزشکان بوتاکس را برای افراد دهه ی ۲۰ انجام می دهند در صورتی که مشخص باشد که پوست آنها دچار چین و چروک شده است. دکتر جوشوا زایچر، مدیر تحقیقات زیبایی کلینیک بیمارستان Mount Sinai  در شهر نیویورک ادعا می کند که روشی نسبتا ساده برای تعیین زمان تزریق بوتاکس وجود دارد. به گفته ی او اگر صورت در حالت عادی باشد بدون اخم یا لبخند و چین و چروک هایی روی صورت مشخص باشد بهترین زمان برای تزریق بوتاکس پیشگیرانه هست برای اینکه این چین و چروک ها دائمی نشوند.
عواملی مانند سن، سبک زندگی، سلامتی و در معرض آفتاب قرار گرفتن باعث ایجاد چین و چروک های زود رس می شود. طبق نظر آکادمی پوست آمریکا، استفاده از بوتاکس و پر کننده ها بهترین راه بدای جلوگیری از چین و چروک نیست. بلکه استفاده از ضدآفتاب ها و محدود کردن زمان قرارگیری در آفتاب می تواند روش مناسب تری باشد. تحقیقات نشان می دهد که پرتوهای UV دشمن نهایی پوست های صاف و جوان هستند. درپایان ممکن تست که شما متوجه شده باشد که بوتاکس یک روش درمانی ارزشمند است و عوارضی برای سلامتی ندارد. تصمیم با شماست که آیا این روش درمانی را با توجه به هزینه های آن برای اثبات تاثیرات آن انجام می دهید یا نه.
1- بوتاکس در واقع چین و چروک را از بین نمی برد:
از آنجا که بوتاکس البته درمانی برای چین و چروک و خطوط ریز است، در ابتدا تصور می کردم که چند تزریق باعث می شود این عیوب ناخواسته از صورت من محو شود. اما همانطور که معلوم است، برای اکثر بیماران، بوتاکس بیشتر از ترمیم کننده است. ماده فعال آن عضلات صورت را “منجمد” می کند تا از راه منقبض شدن آنها به روش هایی که باعث عمیق تر شدن خطوط و چین و چروک ها می شوند، جلوگیری کند.
دکتر استی ویلیامز، دکتر پوست، متخصص پوست، زیبایی و جراحی می گوید.”هر خطی که در حالت استراحت باشد، خواه یک خط اخم باشد یا یک چین و چروک عمیق باشد، با بوتاکس از بین نمی رود. بوتاکس آهن نیست. ”  بنابراین، هرچه زودتر از بوتاکس استفاده کنید، تأثیرات آن پیشگیرانه تر خواهد بود – از این رو تاثیر بوتاکس در اوایل 20 سالگی بیشتر است.
2- موقتی است (موقتی تر از آنچه فکر می کردم):
با اطلاعات محدود من در مورد بوتاکس، تصور کردم اثرات معجزه آسا به طور نامحدود دوام خواهد آورد. اما این به درستی صحیح نیست.
دکتر ویلیامز می گوید: “میانگین مدت بوتاکس برای گلابلا [خطوط بین پاها]، پیشانی و چروک های پنجه کلاغی دور چشم تقریباً سه تا چهار ماه است.” و فاکتورهای خاصی وجود دارد که ممکن است باعث شود سریعتر بوتاکس محو شود. او می گوید: “بیمارانی که زیاد ورزش می کنند ممکن است احساس کنند که بوتاکس تقریبا سه ماه اثرگذار است.” 
3- صدمه می زند (برای مدتی حداقل):
برخلاف رویکردم برای اولین بار پس از زایمان، من با یک تصور کمرنگ به ملاقات بوتاکس رفتم که ممکن است دردناک نباشد و احتمالاً فقط یک سوزن است. اما درد نظری و درد واقعی، در درد سوزن به صورت دو چیز بسیار متفاوت است. در حالی که تجربیات متفاوت است، من دریافتم که تزریق چندگانه به طور قابل ملاحظه ای شدیدتر از فشار نیش “نیش پشه” است که انتظار داشتم. علیرغم بی حسی که روی سرم اعمال شده، حداقل نیم ساعت پس از تزریقات احساس درد کردم. من همچنین از صدایی که سرنگ می شنیدم به محض اینکه محتویات آن را به پوست من منتقل می شد، آماده نبودم: مثل چکمه های خرد برف بودند. (نه صدایی که معمولاً می خواهید روی سرتان بکار رود.) خوشبختانه، این جنبه نگران کننده شنوایی فقط چند ثانیه به طول انجامید.
4-  موارد خاصی وجود دارد که پس از آن نمی توانید انجام دهید:
من قصد نداشتم روز پنجشنبه بعد از قرار ملاقات متخصص پوست خود ماراتن را برگزار کنم، اما آرزو می کنم بدانم که فعالیت های خاصی بلافاصله پس از بوتاکس توصیه نمی شود. پزشک من دستور داده که شش ساعت دیگر قرار نیست ورزش کنم، دراز بکشم و یا ایبوپروفن (یا هر داروی رقیق کننده خون) مصرف کنم، که می تواند باعث افزایش کبودی در محل های تزریق شود.
دکتر ویلیامز این دستورالعمل ها را تأیید می کند و می افزاید: “بلافاصله پس از تزریق بوتاکس، سطح سر خود را حفظ کرده و سر خود را به مدت دو ساعت خم نکنید. تا روز بعد هیچ تمرین سنگینی انجام نشود. ”
5- فقط برای افراد مشهور نیست:
با قضاوت از پیشانی های مسطح اکثر افراد مشهور هالیوود، بوتاکس در بین افراد مشهور قرار دارد. تصمیم خودم را گرفتم که آن را انجام دهم، سعی کردم به طور اتفاقی آنرا در مکالمه در حلقه اجتماعی خودم مطرح کنم. با انجام این کار، من با تعجب متوجه شدم که بسیاری از دوستان و آشنایان من قبلاً این کار را انجام دادند. ظاهرا (حداقل در سن من و د این موقعیت مالی) واقعاً آن چیزی غیر معمول نیست. اگرچه تزریق بوتاکس مطمئناً پرهزینه است، اما به قیمت جراحی پلاستیک یا حتی پرکننده های تزریقی مانند Juvederm یا Restylane نیستند. برای هر واحد حدود 10 تا 15 دلار، انتظار دارید بین 8 تا 20 واحد یک درمان پیشانی بین 200 تا 300 دلار بپردازید. 260 دلار برای تزریق پیشانی و بین رگ هایم پرداخت کردم. گران، بله گران است.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 610



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional