کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


سپتوپلاستی و گزینه های مناسب:


به طور شگفت انگیز، مطالعات نشان می دهند که تقریباً ۸۰ درصد از مردم دارای این مشکل هستند، با این حال، همه افراد دچار عوارض جانبی بعد از عمل جراحی نمی شوند. علاوه بر این، همه کسانی که به سختی نفس می کشند و یا التهاب بینی دارند نمی توانند کاندیدای خوبی برای سپتوپلاستی باشند. شرایط دیگر نظیر آلرژی یا جراحت نیز می تواند بر گذرگاه های بینی تاثیر گذاشته و جریان هوا را محدود کنند. به طور معمول پزشکان تنها زمانی سپتوپلاستی را توصیه می کنند که اغلب اقدامات دیگر تاثیری نداشته اند. اگر همه چیز را امتحان کرده اید تا ورم بینی را کاهش دهید – از اسپری بینی تجویز شده و ضد احتقان کننده خون تا خوردن ایبوپروفن – با این حال تاثیر کمی روی بیماری شما داشته اند، احتمالاً زمان آن رسیده که درباره سپتوپلاستی با پزشک خود صحبت کنید. تقریباً یک سی تی اسکن همیشه لازم است که میزان انحراف دیواره بینی را تشخیص دهد.
سپتوپلاستی در مقابل توربینکتومی:
سپتوپلاستی تنها راه درمان انحراف بینی نیست. سایر روش ها مانند توربینکتومی (جراحی کاهش اندازه حفره بینی) نیز معمولاً توصیه می شوند. تفاوت اصلی بین این دو روش این است که سپتوپلاستی، بدشکلی درون حفره بینی را اصلاح می کند در حالی که در توربینکتومی حفره بزرگ شده پایین دماغ به طور کلی برداشته می شود .
در برخی موارد – به عنوان مثال، اگر بیمار دارای انسداد بینی شدید، سوراخ شدگی جداره بینی، و انحراف بینی هم در همان زمان باشد – پزشکان ممکن است سپتوپلاستی را به همراه توربینکتومی و یا سایر جراحی های دیواره بینی را پیشنهاد بکنند.
روش انجام:
با توجه به جامعه رینوپلاستی آمریکا، سپتوپلاستی معمولاً در بی هوشی عمومی انجام می شود، اما مواردی وجود دارد که در آن بی حسی موضعی نیز انتخاب می شود. اگر شرایط خاصی دارید – مانند فشار خون بالا یا دیابت – پزشک شما ممکن است بی هوشی محلی را توصیه کند تا ریسک پیچیدگی های احتمالی را کاهش دهد. ممکن است بخواهید قبل از انجام بی هوشی با پزشک خود صحبت کنید تا مطمئن شوید که در طول جراحی احساس راحتی بیشتری خواهید داشت. پیش از جراحی، پزشک شما برای دسترسی به دیواره بینی، یک شکاف کوچک بر روی بینی شما ایجاد خواهد کرد. پزشک این روند را با بلند کردن پوشش دیواره غضروف و استخوان بینی شروع می کند – غشای مخاط بینی– به منظور انجام بازسازی دیواره ها و اصلاح مجرای تنفسی. سپس جراح دیواره را به قسمت مناسب هدایت می کند و هر مانعی سر راه را بر می دارد – مانند قطعات اضافی استخوان یا غضروف – برای فراهم کردن یک گذرگاه باز برای هوا. سرانجام، غشا مخاطی تغییر شکل داده می شود.
به طور کلی، یک روش سپتوپلاستی بین ۳۰ تا ۹۰ دقیقه طول خواهد کشید و به صورت سرپایی انجام خواهد شد، بنابراین بهتر است که این عمل را در شب انجام ندهید. همان طور که  دیواره های غضروف بینی دارای نوعی “حافظه” است – تمایل به بازگشت به موقعیت اصلی خود دارد – بیماران اغلب خواستار قرار دادن نوعی بسته بندی در داخل بینی هستند تا بینی آن ها در طولانی مدت به شکل جدید خود عادت کند. با این حال، مطالعه اخیر نشان داد که بسته بندی کردن بینی برای نتایج مطلوب ضروری نیست و در حقیقت می تواند باعث درد بینی و سردرد در برخی از بیماران شود.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 1020



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional