کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


صاف شدن و نرمی پوست صورت:


پوست زیبا، باید لطیف، صاف و شاداب باشد. اگر پوستی تیره، زبر، چرب و پوسته پوسته داشته باشید، ممکن است احساس خجالت کنید. مراقبت از پوست با محصولات بدون نسخه تنها می‌تواند بر بیرونی‌ ترین لایه‌ ی پوست تاثیر بگذارد و در بهترین حالت باعث تسکین برخی از علائم پوست شود و در واقع اغلب به بهبود کیفیت پوست کمکی نمی‌کند. یکی از بهترین راه‌ها برای کمک به درمان و مراقبت از پوست از بین بردن سلول‌ های پیر و مرده‌ ی پوست است که امکان رشد سلول‌های جدید را فراهم می‌کند. چندین گزینه‌ ی درمانی جهت ایجاد پوستی نرم و صاف وجود دارند که باعث افزایش تولید کلاژن پوست می‌گردند.
راه‌های درمانی:
ماسک:
در حال حاضر ماسک‌ های صورت در مکان‌ها و سالن‌های زیبایی رایج هستند، اما تعداد مارک، مواد و برچسب‌هایی که روی ماسک‌ها فوایدشان نوشته شده و برای جذب مشتری می‌باشد، زیاد هستند. در صورتی‌که با ماسک‌های صورت آشنا نیستید، این ماسک‌ها درمان‌ های پوستی هستند که مثل یک نرم‌ کننده، روغن یا سرم جذب نمی‌شوند بلکه طی یک‌ زمانی روی سطح پوست می‌نشیند. ادعا می‌شود که ماسک‌ها با خاصیت‌های جذب چربی، پوست را از آلودگی‌ها پاک می‌کنند و می‌توانند صورتتان را در عرض چند دقیقه تمیز و نرم و صاف کنند.
لایه‌برداری‌های شیمیایی:
لایه‌بردار روشی است که برای بهبود ظاهر پوست صورت، گردن و دست‌ ها استفاده می‌شود. یک محلول شیمیایی به پوست زده ‌می‌شود که باعث می‌‌شود پوست لایه‌ برداری شود. پوست جدید تازه ایجاد شده معمولاً نسبت به پوست قدیمی صاف و نرم‌ تر و چین‌ و چروک آن کمتر است. پوست جدید هم‌ چنین به‌ طور موقت نسبت به نور خورشید حساس‌ تر است. سه نوع اساسی از لایه‌ برداری وجود دارد:
میکرودرم آبریژن:
میکرودرم آبریژنیک درمان ضد پیری آسان و مؤثر است که نه‌ تنها روی صورت، بلکه روی بدن هم می‌توان آن را انجام داد. میکرودرم ابریژن یک لایه‌ بردار مکانیکی اساساً قدرتمند است که با یک دستگاه میکرودرم ‌آرایشی و بهداشتی با سری الماسی انجام می‌شود. میکرودرم ابریژن از یک قطعه دستی که دارای تکنولوژی خلأ می‌باشد استفاده می‌کند، بنابراین نیازی به هیچ‌ گونه حرکت بلوره‌ ها از طریق سری نیست. خود سری الماسی پوست را لایه‌ برداری می‌کند و مکنده، پوست مرده را از بین می‌‌برد. سری‌ های مختلفی (درجه‌ های مختلف سختی) موجود و در دسترس هستند، بنابراین درمان مورد نیاز هر فرد می‌‌تواند با توجه به شرایط پوستی و نوع پوست خود آن فرد انجام شود.
هیدرودرم ابریژن:
پوست شما برای سالم و شاداب بودن نیاز به تغذیه دارد، اما برخی از درمان‌های لایه‌ برداری سوزش‌آور و برای کسانی که پوست حساسی دارند خیلی سخت است. هیدرودرم ابریژن جدیدترین تکنولوژی درمان پوست می‌باشد که از نیروی طبیعی آب و اکسیژن استفاده می‌کند تا پوستی سالم و آب‌ رسانی شده ایجاد کند. متخصصان از این روش استفاده می‌کنند تا به ‌آرامی اما به ‌طور کامل پوست را بدون استفاده از کریستال‌های سخت یا قطعات دارای بافت پاک‌ سازی کنند. هیدرودرم ابریژن با آب‌ رسانی نهایی پوست شما را دوباره زنده می‌‌کند.
میکرونیدلینگ:
فرایند میکرونیدلینگ شامل ایجاد کانال‌ های میکروسکوپی از طریق سطح پوست می‌شود که منجر به ایجاد بافت جدید و آزاد سازی فاکتورهای رشد طبیعی پوست که ترمیم و درمان اسکار و تجمع رنگ‌ دانه‌ ها در بافت‌ها را افزایش می‌دهد، می‌شوند. با ایجاد شدن حداقل آسیب پوستی طی فرایند میکرونیدلینگ، روند طبیعی درمان پوست، تولید فیبرهای الاستین و کلاژن جدید را آغاز می‌کند که این‌ ها پوست را ضخیم کرده و ظاهر چین‌ وچروک‌ها، جای اکنه، آسیب‌های ناشی از نور خورشید، ترک‌های بعد از بارداری را کاهش می‌دهند.
لیزر:
در مورد استفاده‌ی لیزر همه‌ چیز به استفاده از پرتوهای نور برمی‌گردد. لیزر پوست آسیب‌ دیده‌ ی نا مطلوب را لایه به لایه به‌ صورت بسیار دقیق از بین می‌برد. پرتو لیزر استفاده‌ شده در بازسازی پوست با لیزر، لایه خارجی پوست به نام اپیدرم را برمی‌ دارد. این کار به‌ طور هم‌ زمان پوست زیرین که درم نام دارد را گرم می‌کند. این کار برای تحریک رشد فیبرهای کلاژن جدید انجام می‌شود. هنگامی‌ که محل لیزر درمان می‌شود پوست جدیدی که ایجاد می‌شود صاف‌ تر و نرم‌ تر و محکم‌ تر است.
آی پی ال:
نور شدید پالسی که به آی پی ال معروف است، ضربان‌ های نور با شدت بالا را که توسط کامپیوتر کنترل می‌شوند و در پوست شما نفوذ کرده و لایه‌های زیر سطح را گرم می‌کنند، ایجاد می‌کنند. IPL قادر به انجام دو فرایند به‌ صورت هم‌ زمان است. طی درمان، طول‌موج IPL، برای اینکه انرژی توسط ملانین ناخواسته و عروق خونی کوچک شکسته (تخریب‌شده)، جذب شود، بهینه می‌شود. جذب حرارت باعث می‌شود سلول‌های ملانین شکسته شوند و عروق شکسته شده (تخریب‌شده) انعقاد یابند (بسته شوند). مدت کمی پس از درمان، سلول‌های رنگدار یا ملانین بدون آسیب رساندن به بافت‌ های اطراف به‌ طور کامل شکسته می‌شوند. ضایعات عروقی (عروق عنکبوتی) هم‌چنین منعقد می‌شوند و کوچک می‌شوند، بسیاری از آن‌ها باهم ناپدید می‌شوند. در هفته‌ های بعد از درمان، ذرات بسیار کوچک کنونی ملانین توسط سیستم پاک‌ کننده خود بدنتان که رنگ‌ دانه‌ های چند پارچه (تکه‌تکه شده) را جذب می‌کنند، حذف می‌شوند. هیچ اثری و یا اثر کمی از لکه‌ های رنگ‌ دانه اولیه یا عروق عنکبوت مانند باقی می‌مانند. IPL پوست شما را شاداب‌ تر، صاف‌ تر و نرم‌ تر می‌کند.
رادیو فرکوئنسی:
انرژی رادیوفرکوئنسی (RF) به‌طور مؤثر بافت‌های پوستتان را جوانسازی و سفت می‌کند. در این نوع درمان، یک ژل درمانی مخصوص برای راحتی و ایمنی روی پوستتان زده می‌شود. سپس درمان رادیوفرکانسی (آر اف) درون اعماق بافت‌ های پوستی برای تحریک تولید کلاژن و الاستین آغاز می‌شود. این فرایند ایمن است و آنچه شما حس می‌کنید احساس گرما طی هر پالس می‌باشد و پوستتان نرم و سالم می‌شود.
هایفوتراپی:
هایفوتراپی به معنای امواج فراصوتی متمرکز با شدت بالا می‌ باشد. هایفوتراپی یک تکنولوژی پیشرفته آرایشی و زیباسازی است که می‌ تواند به‌ طور قابل‌ توجهی قسمت‌ های مختلف صورت را سفت و لیفت کند، نشانه‌ های پیری را کم کند و وضع صورتتان را در یک جلسه بهبود بخشد که این اثرات تا دو سال ماندگار است.

1  |  دکتر مظلومی  |  بازدید: 1180



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر محمد باقر دریاباری

دکتر محمد باقر دریاباری

پوست و مو و زيبايى

021-22949095

دکتر سید مسعود داودی

دکتر سید مسعود داودی

متخصص پوست و مو

021-88873000

دکتر زهرا اکبری

دکتر زهرا اکبری

پوست و مو و زيبايى

021-26450199

دکتر علیرضا تقی زاده

دکتر علیرضا تقی زاده

متخصص پوست مو و زیبایی

021-33257983

دکتر پروین نوابی

دکتر پروین نوابی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-88690529

دکتر عباس خیرخواه

دکتر عباس خیرخواه

پوست و مو و زيبايى

021-22172657

دکتر نسرین ابراهیمی

دکتر نسرین ابراهیمی

پوست و مو و زيبايى

021-77866186

دکتر حسین احمدی

دکتر حسین احمدی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-22229478

دکتر میترا اسماعیلی

دکتر میترا اسماعیلی

متخصص پوست و مو و زیبایی

0936-1194640

دکتر امیرهوشنگ احسانی

دکتر امیرهوشنگ احسانی

متخصص پوست و مو

021-88653145

کلینیک تخصصی آپاما

کلینیک تخصصی آپاما


پوست و مو و زيبايى

مطب گلدن رویال

مطب گلدن رویال


پوست مو و زیبایی

كلینیك تخصصی سیب سبز

كلینیك تخصصی سیب سبز


پوست و مو و لیزر

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional