کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


ضد آفتاب و روند پیری پوست:


داشتن یک ضدآفتاب خوب و استفاده مستمر از آن چیزی است که توسط تمام متخصصان پوست و زیبایی تایید شده است. تعداد زیادی از افراد به این توصیه عمل می ­کند اما تعدادی نیز هستند که می­ گویند دلیلی برای استفاده از ضدآفتاب روی صورتمان نمی­بینیم چون می‌خواهیم پوستمان تیره شود.
این عقیده که ضدآفتاب استفاده نکنیم تا پوستمان تیره شود بسیار رایج است و بسیار آسیب زننده. مکانیزم پوست به صورتی تعبیه شده که در مقابل عوامل تخریب کننده از بدن محافظت کند و در واقع پوست یک لایه است که بدن انسان را از دنیای بیرون جدا می­ کند.
حال به این بیندیشید که اگر این لایه محافظ خود آسیب ببیند چه مشکلاتی برای سلامتی فرد به همراه خواهد داشت. بسیاری دیگر از افراد هم هستند که فکر می­ کنند با نشستن زیر آفتاب احساس سلامتی بیشتری دارند و با جذب ویتامین دی پوستی سالم تر و بدنی سلامت­ خواهند داشت. افراد با انگیزه های متفاوتی از نور خورشید استفاده می­ کنند اما بهتر است چند نکته در مورد روند عادی پیری پوست و همچنین پیری زودرس پوست را فرا بگیرید تا بتوانید از این لایه محافظ بدن خود محافظت کنید.
رسیدگی به پوست:
شاید شما هم مانند بسیاری از افراد دیگر روتین پوستی را انجام می­دهید و به سلامت پوست خود توجه می‌کنید. شاید هم بسیاری از شما در مورد روتین پوستی اطلاعی نداشته باشید.
روتین پوستی به این منظور انجام می­شود تا از پیری زودرس پوست جلوگیری کنیم و همچنین به صورت روزانه با زدودن آلودگی ها پوستمان را پاکسازی کنیم. روتین پوستی در واقع به این صورت است که هر روز صبح بعد از بیدار شدن باید با استفاده از یک فیس واش پوست خود را به خوبی از آلودگی ها و چربی ها پاک کنید.
در قدم بعد اگر پوست خشکی دارید زمانی که صورتتان هنوز نم دارد از یک آبرسان مناسب پوست خشک برای پوست صورتتان استفاده کنید.
توجه داشته باشید آبرسان را به دور چشم هایتان نزنید. برای دور چشم نیز می­توانید از کرم های دور چشم متناسب با سن خودتان استفاده کنید. اگر شما ۲۰ تا ۲۵ سال دارید می‌توانید از کرم­ های دور چشم معمولی استفاده کنید اما اگر شما بیش از ۲۵ یا ۳۰ سال سن دارید کرم­های ضدچروک دور چشم برای شما انتخاب بهتری است.
اگر شما پوست چربی دارید پوستتان را به خوبی بعد از شستشو خشک کنید و سپس کرم آبرسان مناسب برای پوستتان را بزنید.
تفاوت پوست چرب و پوست خشک در زدن آبرسان این است که وقتی شما پوست خشکی دارید بهتر است رطوبت باقیمانده از شستشوی پوست را کمی روی پوست باقی بگذارید و با زدن آبرسان در واقع این رطوبت بین پوست و آبرسان باقی می­ماند اما در پوست چرب این کار را نمی‌کنیم. پس از استفاده از آبرسان نیز می­توانید از مرطوب کننده متناسب با پوست خود استفاده کنید.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 565



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر کامران محمدی جنیدی

دکتر کامران محمدی جنیدی

پوست و مو و زيبايى

021-36032216

دکتر محمد باقر دریاباری

دکتر محمد باقر دریاباری

پوست و مو و زيبايى

021-22949095

دکتر سید مسعود داودی

دکتر سید مسعود داودی

متخصص پوست و مو

021-88873000

دکتر علیرضا تقی زاده

دکتر علیرضا تقی زاده

متخصص پوست مو و زیبایی

021-33257983

دکتر میترا اسماعیلی

دکتر میترا اسماعیلی

متخصص پوست و مو و زیبایی

0936-1194640

دکتر پروین نوابی

دکتر پروین نوابی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-88690529

دکتر امیرهوشنگ احسانی

دکتر امیرهوشنگ احسانی

متخصص پوست و مو

021-88653145

دکتر عباس خیرخواه

دکتر عباس خیرخواه

پوست و مو و زيبايى

021-22172657

دکتر کامران جلالی

دکتر کامران جلالی

فوق دکترای هومیوپاتی

021-22800703

دکتر نسرین ابراهیمی

دکتر نسرین ابراهیمی

پوست و مو و زيبايى

021-77866186

كلینیك تخصصی سیب سبز

كلینیك تخصصی سیب سبز


پوست و مو و لیزر

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

مطب گلدن رویال

مطب گلدن رویال


پوست مو و زیبایی

کلینیک تخصصی آپاما

کلینیک تخصصی آپاما


پوست و مو و زيبايى

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional