کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


عارضه های جراحی پلاستیک:


در سال ۲۰۱۳، مردم آمریکا بالغ بر ۷ میلیارد دلار در  جراحی زیبایی  پول خرج کردند. از انجام جراحی تقویت سینه تا رینوپلاستی، شیوه هایی برای عوض کردن ظاهر افراد هستند که به طور فزاینده ای متداول شده اند. ولی این جراحی ها خطر ندارند. برای خیلی از مردم، رفتن زیر تیغ، فکر بسیار هراسناک است. اگر شما در حال فکر کردن در مورد جراحی پلاستیک هستید مهم است که شما را از هر دو مزایا و خطرات آن آگاه باشید. در اینجا در مورد برخی از رایج ترین عوارض اعمال جراحی زیبایی صحبت می شود.
۱. هماتوم:
هماتوم کیسه ای خون مانند یک کبودی بزرگ و دردناک است. این هماتوم در ۱ – ۶ درصد از روش های تقویت سینه رخ می دهد و شایع ترین عارضه بعد از جراحی کشیدن صورت (صاف کردن چین و چروک صورت) است. هماتوم خطری تقریبا در تمام اعمال جراحی است و گاهی اوقات درمان شامل عملیات اضافی برای تخلیه خون است.
۲. آسیب عصب:
پتانسیل آسیب عصب در حال حاضر در بسیاری از انواع مختلف روش های جراحی وجود دارد. بی حسی و سوزن سوزن شدن بعد از جراحی پلاستیک شایع است و می تواند نشانه ای از آسیب های عصبی باشد. بسیاری از زنان یک تغییر در میزان حساسیت پس از عمل جراحی بزرگ کردن سینه و ۱۵ درصد به طور دائم، احساس از دست دادن نوک پستان را تجربه کنند.
۳. عفونت:
اگرچه مراقبت بعد از عمل شامل مراحل کاهش خطر ابتلا به عفونت، یکی از عوارض شایع عمل جراحی پلاستیک است. در اعمال جراحی پستان، به عنوان مثال، سلولیت (عفونت پوست) در ۲ – ۴ درصد از مردم رخ می دهد. در برخی از موارد، عفونت می تواند داخلی و شدید باشد که نیاز به آنتی بیوتیک IV است.
۴. ترومبوز وریدی عمقی و آمبولی ریوی
ترومبوز ورید عمقی ( DVT ) یک بیماری است که در آن لخته شدن خون در رگ های عمیق ( معمولا در پا ) تشکیل شده است. هنگامی که این لخته شکسته شود به ریه ها سفر کرده و آمبولی ریوی ( PE ) رخ می دهد. اگر چه این عوارض نسبتاً نادر است ولی می تواند کشنده باشد.
۵. زخم:
جراحی معمولا در برخی از زخم ها انجام می شود. از آنجا که عمل جراحی زیبایی به دنبال بهبود راهی برای زخم است ولی زخم می تواند به ویژه نگران کننده باشد. زخم هیپرتروفیک، به عنوان مثال، اسکار مطرح غیر طبیعی قرمز و ضخیم که پس از ۲ – ۵ درصد از روش های افزایش سینه رخ می دهد.
۶. نارضایتی از ظاهر عمومی:
اگر چه بیشتر مردم از نتایج بعد از عمل خود راضی هستند نا امیدی در نتیجه یک احتمال واقعی است. افرادی که تحت عمل جراحی پستان هستند ممکن است مشکلات حد فاصل یا عدم تقارن را تجربه کنند در حالی که کسانی که عمل جراحی صورت  انجام می دهند ممکن است به سادگی نتیجه را  دوست نداشته باشند.
۷. خسارت عضو:
لیپوساکشن می تواند برای اندام های داخلی آسیب زا باشد. سوراخ احشایی یا سوراخ می تواند رخ دهد هنگامی که پروب جراحی با اعضای داخلی تماس پیدا کند. تعمیر این صدمات می تواند عمل جراحی اضافی نیاز داشته باشد.سوراخ شدن، نیز ممکن است منجر به مرگ شود.
۸. عوارض بیهوشی:
بیهوشی برای عمل، اجازه می دهد تا بیماران تحت عمل جراحی قرار گیرند بدون اینکه روش عمل را احساس کنند. بیهوشی عمومی که در آن، دارو برای بی هوشی استفاده شده است و گاهی اوقات می تواند منجر به عوارض مانند ( عفونت ریه، سکته مغزی، حمله قلبی و مرگ ) شود. خطرات بیشتر شایع بیهوشی عبارتند از بیدار شدن از خواب، گیجی و هوشیار نبودن و لرز است. عوارض کمتر شایع بیهوشی، بیدار شدن از خواب در وسط عمل جراحی است.

1  |  دکتر سلام  |  بازدید: 1218



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional