کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


عدم محدودیت سنی و بوتاکس:


بیماران جوان تر به طور فزاینده ای به تکنیک بوتاکس به عنوان یک اقدام پیش گیرانه دست می زنند حتی قبل از ظهور یا عمیق شدن چین و چروک هایشان. به همین دلیل، متخصصان پوست نمی توانند سن خاصی را به عنوان بهترین سن، برای شروع یا امتحان کردن بوتاکس توصیه کنند، زیرا این مهم به اهداف، ظاهر صورت و ترجیح فرد بستگی دارد.
اگر به هنگام مشاهده خود در آینه، چین و چروک های پیشانی تان بیشتر از لبخند زیبا و چشم های روشن تان نظرتان را به خود جلب می کند، ممکن است به فکر کاربرد این تکنیک بیفتید. “چین و چروک های این ناحیه با هر بار که ابروهای خود را بالا می اندازید، یا موهای خود را با جمع کردن ابروهایتان می بندید، عمیق تر و بیشتر می شوند. این اتفاق (تظاهر چین و چروک روی پوست)، به تدریج اتفاق می افتد، بنابراین فرد متوجه آن نمی شود”.
“در افرادی که چروک های افقی در پیشانی خود دارند بالا بردن ابروها باعث افزایش این چین و چروک ها می شود” و اگر به مدت 10 ثانیه این حالت ابروها را حفظ کنند و سپس به حالت عادی خود برگردانند متوجه چین و چروک های عمیق تر و بی شمارتری در پیشانی خود خواهند شد. بوتاکس مانع از این اتفاق می شود. “برای شروع یک رژیم غذایی ضد پیری مناسب هیچ وقت دیر نیست”.
با بوتاکس چهره شما بی حالت جلوه نخواهد کرد:
طبق نظر برخی از منتقدان، بوتاكس باعث می شود كه فرد تمام میمیک های چهره خود را از دست بدهد و به هنگام خندیدن یا ناراحتی و یا عصبانیت، طیف وسیعی از حرکات صورت خود را نداشته باشد. اگرچه این مسئله صحت دارد که حرکات صورت فرد با بوتاکس محدود می شود، اما اعمال مقدار متوسطی از آن به فرد اجازه می دهد تا میمیک های صورت خود را همچنان داشته باشد و بتواند به خوبی ارتباط برقرار کند و به وقایع پیرامون واکنش نشان دهد.
تزریق بوتاکس:
دکتر وایبل می گوید: “بوتاکس چروک عضلات صورت را در محل تزریق از بین می برد، این چروک ها شامل چروک پنجه کلاغی، گلابلار (خطوط بین ابروها) و ﻓﺮﻭﻧﺘﺎﻟﻴﺲ (خطوط پیشانی) می باشد”. بوتاکس بر سایر عضلات صورت که برای اظهارات کلی مورد استفاده قرار می گیرد، بی تاثیر است.
بوتاکس همه چین و چروک را از بین نمی برد:
این مسئله مهمی است که از بوتاکس انتظارات منطقی داشته باشید. دکتر وایبل توضیح می دهد: بوتاکس، شما را از شر همه چین و چروک های صورت تان خلاص نمی کند بلکه آن چین و چروک هایی را از بین می برد که قابل رویت اند. بوتاکس با شل کردن عضلات، ظاهر این چین و چروک ها را بهبود می بخشد. این تکنیکی برای خلاص شدن از شر چین و چروک های ایستا است یعنی مواردی که در حالت عادی در آینه قابل مشاهده اند. اگر این چین و چروک ها شما را آزار می دهد، با متخصص پوست خود در مورد لیزر درمانی مشورت کنید.
بوتاکس در واقع یک نام تجاری است:
این نام ممکن است شناخته شده ترین عناوین برای این تکنیک باشد، اما بوتاکس، تنها نام یک نوع نوروتوکسین موجود در بازار است. نوروتوکسین های سطح بعدی شامل دیسپورت، مورد تاییدFDA  در سال 2009 و زئومین، مورد تایید FDA در سال 2011 است. دکتر پل لورنس از جراحان چیره دست پلاستیک در منتهن نیویورک توضیح می دهد: “همه آن ها از یک باکتری مشابه تشکیل شده اند، بنابراین اساساً به یک روش عمل می کنند”.
وی افزود: “تفاوت های ظریفی بین این سه وجود دارد”. زئومین یک نوروتوکسین خالص است، که به آن “مولکول عریان” نیز گفته می شود، زیرا هیچ پروتئین سطحی اضافی دیگری ندارد و این همان روندی است که در بوتاکس و دیسپورت طی می شود. این نوروتوکسین “خالص” به عمق بیشتری از پوست نفوذ می کند، سریع تر اثر می کند و خطر واکنش آلرژیک کمتری را به دنبال دارد. دکتر لورنس می گوید: “به لحاظ تئوریك، كاهش بار پروتئین موجود در سم، احتمال اثربخشی متد را افزایش می دهد، بدین معنی كه احتمال خودایمنی بدن در برابر نوروتوکسین یا نورومودولاتورها را كمتر می کند.
وی افزود: دیسپورت کمی بیشتر از بوتاکس پخش شود، بنابراین مناسب مناطقی است که به تزریق های متعدد نیاز دارند. همچنین سریع تر از دو مورد دیگر اثر می کند، یعنی به طور معمول بعد دو تا سه روز اثر می کند در مقابل بوتاکس پس از هفت تا ده روز و زئومین بعد پنج تا شش روز از موعد تزریق اثر می کند. بعد از امتحان کردن نوروتوکسین های مختلف، ممکن است راحت تر تصمیم بگیرید که بهترین مارک آن برای پوست شما کدام است.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 743



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional