کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


عفونت لثه و مسواک زدن:


در تلاش برای تمیز نگه داشتن دندان ها، ممکن است وسوسه شوید که با نیروی بیشتری مسواک بزنید. لثه‌ها از بافت ظریف ساخته شده‌اند، بنابراین مسواک زدن به روش اشتباه می تواند به آنها آسیب برساند. آیا مسواک دستی یا برقی را انتخاب می کنید؟ یکی از مسواک‌های نایلونی نرم که انتهای آن پر رنگ است را انتخاب کنید. حتی اگر مسواک هایی با برس متوسط ​​یا سخت پیدا کنید، ممکن است به مینای دندان شما آسیب برساند یا باعث ایجاد لثه های قرمز و متورم شود.
هنگام مسواک زدن، حتماً از حرکات ملایم و دایره ای برای ماساژ و تمیز کردن دندان ها و لثه ها استفاده کنید. در حالی که بسیاری از افراد از حرکاتی به سمت عقب و جلو استفاده می کنند، این حرکت می تواند لثه های شما را تحریک کرده و به آنها آسیب برساند. همچنین این حرکات باعث می شود که دچار درد و خونریزی یا مشکلات لثه شوید.
لثه و نخ دندان:
همه ما اهمیت نخ دندان زدن هر روزه برای کمک به از بین بردن پلاک در مکانهایی که مسواک نمی تواند به آن برسد را می دانیم. برای اطمینان از اینکه عادت سالم شما باعث تورم و عفونت لثه ها نمی شود، هنگام نخ دندان کشیدن آرام باشید. به جای استفاده از نخ بین دندان با شدت زیاد با دقت آن را بالا و پایین بکشید و به دنبال منحنی هر دندان این کار را انجام دهید.
بیماری عفونت لثه:
بیش از سه چهارم بزرگسالان آمریکایی بالای 35 سال به بیماری پریودنتال (لثه) مبتلا می شوند. در حالی که اکثر مبتلایان به بیماری لثه دارای شکل شدیدتری از بیماری هستند، عفونت لثه بین 5 تا 15 درصد نوع جدی تر بیماری لثه را در بر می‌گیرد که پریودنتیت نامیده می شود. هنگامی که افراد بهداشت صحیح دندان را رعایت  نمی‌کنند، باکتری های موجود در دهان پلاک هایی را روی دندان ها ایجاد می کند.
این باکتری ها ممکن است باعث التهاب لثه های شما شوند که منجر به ایجاد لثه های قرمز، متورم یا خونریزی لثه می شود. برای بسیاری از مبتلایان به عفونت لثه، این التهاب دردناک نیست. اگر زود به متوجه عفونت لثه خود شوید، می‌تواند با بهداشت دهان و دندان بهبود یابد. اما بدون درمان عفونت لثه می تواند بدتر شود و در نهایت منجر به افتادن دندان شود.
اگر علائم زیر را دارید، حتی اگر ناراحتی حس نمی‌کنید، حتماً از پزشک معالج خود کمک بخواهید:
تغییر در نحوه قرارگیری دندان‌ها بر روی لثه
تشکیل شکاف‌های عمیق بین دندان ها و لثه ها
لثه هایی که در حین و بعد از مسواک زدن خونریزی می کند
دندانهای گشاد یا لق
بوی بد دهان یا طعم بد دهان
لثه های قرمز، متورم یا حساس
هنگامی که عفونت لثه پیشرفت می کند، به پریودنتیت تبدیل می‌شود. وضعیتی که لثه ها و استخوان هایی که دندان ها را در جای خود نگه می دارند را می تواند، به شدت تضعیف کند. باکتری های موجود در دندان مواد سمی آزاد می کنند که به لثه شما آسیب می رساند و باعث آلوده شدن آنها می شود. عفونت و التهاب ناشی از حمله بدن به باکتری ها باعث می شود لثه و استخوان فک شما تخریب شود. ممکن است لثه های فوق العاده متورم و دردناک داشته باشید که احتمالاً خونریزی می کند. در صورت عدم درمان، پریودنتیت می تواند منجر به ریزش دندان شود.
لثه ها و سانکر سانرز:
مقصر اصلی لثه های دردناک، زخم های دهان است. این زخم های دردناک می تواند در هر جایی از دهان، از جمله روی لثه ها ایجاد شود  و اغلب دارای یک مرکز سفید رنگ با لبه های قرمز است. ممکن است شما به یکباره دچار یک ضایعه شوید و این ضایعه فقط در یک ناحیه لثه شما ایجاد شود یا ممکن است چندین زخم به طور همزمان در تمام دهان خود داشته باشید.
در حالی که محققان نمی دانند که چه عواملی باعث ایجاد زخم کانکر می شود، ممکن است درگیری باکتری یا ویروسی عامل این اتفاق باشد. همچنین ممکن است مبتلایان به بیماری های خود ایمنی خاص دچار مشکلات لثه ای شوند که در اثر زخم های کانکر ایجاد شده است. زخم های پوستی غالباً به مرور زمان برمی گردند و مسری نیستند.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 954



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر مهدی سمیعی

دکتر مهدی سمیعی

ایمپلنتولوژیست

021-88300177

دکتر طاهره معصوم

دکتر طاهره معصوم

دندانپزشک کودکان

021-22785752

دکتر مصطفی صولتی

دکتر مصطفی صولتی

متخصص جراحی لثه و ایمپلنت

021-77736804

دکتر الهام حاتم زاده

دکتر الهام حاتم زاده

متخصص دندانپزشکی کودکان

021-22250678

دکتر زهره سادات نوروز زاده

دکتر زهره سادات نوروز زاده

جراح دندانپزشک

021-88583040

دکتر رضا نادری

دکتر رضا نادری

جراح دندانپزشک

021-44041266

دکتر ژاله باقری

دکتر ژاله باقری

دندانپزشک عمومی

021-44033679

دکتر علی بخشنده فر

دکتر علی بخشنده فر

متخصص جراحی دهان و فک

021-77729100

دکتر محمد علی فیاض‌ مهر

دکتر محمد علی فیاض‌ مهر

فلوشیپ ایمپلنت

021-44010079

دکتر وحید عارفی

دکتر وحید عارفی

جراح و متخصص بیماری های لثه

021-22894247

کلینیک دندانپزشکی فروردین

کلینیک دندانپزشکی فروردین


خدمات دندانپزشکی

دندانپزشکی آراد

دندانپزشکی آراد


جراح دندانپزشک - فلوشیپ ایمپلنت

کلینیک دندانپزشکی دروس

کلینیک دندانپزشکی دروس


کلیه خدمات دندانپزشکی

کلینیک ماهرو

کلینیک ماهرو


کلینیک دندانپزشکی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional