کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


علایم پیری پوست:


مهم‌ترین علایم پیرشدن پوست ایجاد چین و چروک‌ها است که ابتدا بسیار ظریفند ولی به تدریج عمیق‌ تر می‌شوند . این چین و چروک‌ ها در مناطق مختلف صورت از جمله پیشانی، اطراف چشم، گونه‌ ها و روی لب‌ ها بروز می‌کنند. علامت دیگر، افتادگی پوست است که در نقاطی همچون گونه‌ ها ممکن است فرو رفتگی‌ هایی ایجاد شود. علائم دیگر افزایش رنگدانه‌ های پوستی و یا در پوست‌ های سفید تلانزکتازی (رگ های ظریف زیرپوستی) می‌باشد.
برحسب نوع و میزان اشکالات می‌ توان از یک و یا ترکیبی از درمان‌ های زیر استفاده کرد:
الف: درمان‌های دارویی:
هدف درمان‌ های دارویی، عمدتاٌ مرطوب نگاه‌ داشتن و پاکسازی پوست از سلولهای مرده می‌باشد. داروهای مرطوب کننده آنتی اکسیدان و تسریع کننده پوسته ریزی به همین منظور استفاده می‌شوند. به علاوه برخی داروها می‌توانند لکه‌های پوستی را کم رنگ‌تر کرده و یا باعث افزایش ساخت و قدرت کلاژن زیر پوستی شوند. لازم به ذکر است که بعضی از این داروها باید برای تمام عمر استفاده شوند. همچنین نمی‌توان انتظار داشت که چین و چروک و یا افتادگی پوست با استفاده از آنها حتی به مدت طولانی بهبود چندانی پیدا کند.
ب: مزوتراپی:
یک درمان غیر جراحی برای زیباسازی پوست است دراین روش تزریق‌ های متعددی از داروهای شیمیایی و هومیوپاتیک، ویتامین‌ها و موادگیاهی در چربی زیرپوستی انجام می‌شود. با این تزریق‌ها موادغذایی و اکسیژن به بافت‌های زیر جلدی رسیده و باعث رشد و استحکام بافتهای کلاژن و الاستین می‌گردد.
ج: تزریق ژل و بوتاکس:
ژل‌ها برای پرکردن برخی فرورفتگی‌ها و شیارها مثلا ناحیه پیشانی، گونه و یا خط خنده و یا به منظور حجم دادن به نقاطی مثل لب‌ ها استفاده می‌شوند. ژل ها انواع مختلفی دارند که پایداری و دوام آنها متفاوت است. معروف‌ ترین و شایع‌ ترین آنها کلاژن و اسید هیالورانیک می‌باشد که در حدود یکسال باقی می‌ ماند. همچنین می‌توان از چربی خود بیمار استفاده کرد. بوتاکس ماده‌ای است که باعث از کارافتادگی ماهیچه‌ های زیر پوست می‌شود . انقباض این ماهیچه ها به همراه شل شدن و کش آمدن پوست باعث ایجاد چین و چروک می‌ گردد که این ماده با شل کردن ماهیچه ها آنها را از بین می برد. از بوتاکس می‌توان برای بر طرف کردن چین‌ های پیشا‌نی و خط اخم و همچنین چین های ظریف اطراف چشم استفاده نمود. چنانچه با دقت و به اندازه لازم تزریق شود عوارضی نداشته و اثر آن بین 3 تا 6 ماه باقی می‌ماند.
د: لیزر:
انواع مختلفی از لیزرها برای پوست به کار می‌روند. برخی از لیزرها جهت تقویت کلاژن‌ های زیر پوست و برخی برای ازبین بردن رگهای خونی سطحی و بعضی هم برای هم‌ سطح کردن نقاط فرو رفته و برجسته به کار گرفته می‌شوند. از لیزر می‌ توان در برداشتن موهای زاید که با بالا رفتن سن افزایش می‌یابند و همچنین کم رنگ و یا پر رنگ کردن لکهای پوستی استفاده کرد.
ه: تراشیدن پوست:
در حقیقت یک نوع جراحی سطحی پوست است که در آن لایه‌های خارجی و بیرونی پوست تراشیده می‌شوند. با تراشیدن این لایه‌ها که عمدتاٌ ازسلول‌های مرده تشکیل شده‌اند، فرو رفتگی‌ها و برجستگی‌ های پوست از بین رفته و پوست صاف‌تر و شفاف‌تر به نظر می‌آید. این کار می‌تواند توسط وسایل مکانیکی همچون دریل‌ های مخصوص و یا لیزر انجام گیرد. این عمل با بی‌حسی موضعی انجام شده و پس از آن پوست قرمز و ملتهب به نظر می‌ رسد و چند ماه طول می‌ کشد که به حالت طبیعی برگردد

1  |  دکتر شیرازی  |  بازدید: 948



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر میترا اسماعیلی

دکتر میترا اسماعیلی

متخصص پوست و مو و زیبایی

0936-1194640

دکتر زهرا اکبری

دکتر زهرا اکبری

پوست و مو و زيبايى

021-26450199

دکتر پروین نوابی

دکتر پروین نوابی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-88690529

دکتر کامران جلالی

دکتر کامران جلالی

فوق دکترای هومیوپاتی

021-22800703

دکتر امیرهوشنگ احسانی

دکتر امیرهوشنگ احسانی

متخصص پوست و مو

021-88653145

دکتر کامران محمدی جنیدی

دکتر کامران محمدی جنیدی

پوست و مو و زيبايى

021-36032216

دکتر عباس خیرخواه

دکتر عباس خیرخواه

پوست و مو و زيبايى

021-22172657

دکتر نسرین ابراهیمی

دکتر نسرین ابراهیمی

پوست و مو و زيبايى

021-77866186

دکتر سید مسعود داودی

دکتر سید مسعود داودی

متخصص پوست و مو

021-88873000

دکتر محمد باقر دریاباری

دکتر محمد باقر دریاباری

پوست و مو و زيبايى

021-22949095

کلینیک تخصصی آپاما

کلینیک تخصصی آپاما


پوست و مو و زيبايى

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

كلینیك تخصصی سیب سبز

كلینیك تخصصی سیب سبز


پوست و مو و لیزر

مطب گلدن رویال

مطب گلدن رویال


پوست مو و زیبایی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional