کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


عمل جراحی بزرگ کردن چانه:


عمل جراحی بزرگ کردن چانه های دارای عقب رفتگی از پروتز چانه یا تزریق ژل به چانه  و تزریق چربی به چانه برای کامل کردن استخوان موجود در جلوی فک و زیر دندان ها استفاده می کند. در این حالت پروتز چانه در زیر پوست قرار گرفته و می تواند یک ظاهر قوی و مناسب برای چانه فرد ایجاد نماید. این روش بزرگ کردن چانه می تواند برای بیماران یک ظاهر مطلوب و متوازن ایجاد کند که از دید سایرین کاملاً طبیعی به نظر می رسد. عمل پروتز چانه یک راهکار ایده آل برای اشخاص جهت تغییر ظاهر و اندازه چانه می باشد.
عمل بزرگ کردن چانه معمولاً به صورت سرپایی با استفاده از تجهیزات جراحی اولیه انجام می شود، اما امکان انجام عمل جراحی چانه در بیمارستان نیز وجود دارد. طول مدت درمان در این حالت بستگی به عوامل متعدد دارد، اما معمولاً این مدت از 45 دقیقه تا یک ساعت و نیم است. این مدت زمان بستگی خاص به اولویت های جراح و بیمار و استفاده از روش بی حسی موضعی یا بی هوشی عمومی دارد.
شکاف های لازم در زمان انجام عمل جراحی در ناحیه زیر چانه یا داخل دهان بین لثه و لب پایین ایجاد می شوند. به هر حال شکاف های ایجاد شده در داخل دهان به احتمال بیشتر مستعد ایجاد باکتری و ورود این باکتری به بدن هستند، اما هنگام استفاده از این روش هیچ جای زخمی بر روی صورت بیمار مشاهده نخواهد شد. هنگامی که شکاف های مورد نیاز برای انجام عمل جراحی ایجاد شد، پروتز چانه در محل قرار گرفته و جلوی استخوان فک قرار می گیرد. در ادامه جراح ظاهر پروتز را با توجه به توازن آن با سایر اعضای صورت بررسی می کند و ممکن است در صورت نیاز ظاهر پروتز را اصلاح کرده یا مکان آن را تغییر دهد تا به این ترتیب از دستیابی به یک ظاهر مناسب برای بیمار مطمئن شود. پس از انجام این کار، پروتز چانه در محل قرارگیری آن بخیه زده می شود و عمل جراحی کامل می گردد. بخیه های ایجاد شده در داخل دهان پس از حدود 10 روز به خودی خود حل می شوند و نیازی به کشیدن آنها وجود ندارد. اما در صورت استفاده از بخیه های خارج از دهان برای عمل جراحی لازم است این بخیه ها پس از مدت زمان تقریباً مشابه توسط پزشک کشیده شوند.

1  |  کلینیک سیب سرخ  |  بازدید: 1926



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional