کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


عمل جراحی ترمیم گوش کودکان:


گوش برجسته می تواند یک ویژگی خانوادگی باشد. اگرچه این موضوع روی شنوایی تاثیر نمی گذارد اما، می تواند باعث اذیت شدن کودکان شود. پس انجام این عمل در کودکان بسیار رایج است. کودکان بالای 6 سال، داوطلبان مناسبی برای عمل هستند. اما کودکان زیر 6 سال ممکن است مناسب نباشند چون گوش آنها هنوز به درستی رشد نکرده. همچنین بیشتر جراحان معتقدند که کودکی که می خواهد عمل جراحی ترمیم گوش را انجام دهد،باید شخصا از ظاهر گوش خود ابراز نا رضایتی کند و بخواهد حالت گوش خود را اصلاح کند. تکنیک های جراحی در کودکان و بزرگسالان فرقی ندارد، اگرچه احتمالا انجام این عمل برای کودکان تحت بیهوشی عمومی است. بسیار مهم است که انتظارات خود را با جراح مطرح کنید تا به نتیجه مطلوب برسید.
عمل زیبایی گوش چگونه انجام می شود؟
یک عمل زیبایی گوش یا اتوپلاستی، اغلب بین 60 تا 120 دقیقه طول می کشد. ممکن است این عمل در یک روز انجام شود یا لازم باشد یک شب در بیمارستان بمانید. قبل از شروع جراحی باید دستورالعمل هایی را که جراح برای خوردن، نوشیدن و مصرف دارو ها در شب قبل عمل به شما داده را پیروی کنید. عمل زیبایی گوش شامل مراحل زیر می باشد:
فرم رضایت:
در روز عمل شما با جراح و متخصص بیهوشی خود ملاقات می کنید تا فرم رضایت برای این عمل را امضا کنید. ممکن است این فرم را در ملاقات قبل از عمل هفته پیش امضا کرده باشید. پس از امضا این فرم، جراح در اطراف گوش شما خطوطی را می کشد و درباره اهداف دقیق این جراحی صحبت می کنید.
بیهوشی:
عمل جراحی گوش می تواند با استفاده از بیهوشی عمومی  یا بی حسی موضعی، با یا بدون تزریق IV (داخل وریدی)، انجام شود. با جراح خود درباره اینکه کدام نوع بیهوشی برای شما بهتر است صحبت کنید. کودکان معمولا این عمل را تحت بیهوشی عمومی انجام می دهند.
برش:
جراح یک برش در پوشت گوش شما، جایی که گوش با سر در تماس است، ایجاد می کند. این برش باعث دیده شدن غضروف می شود و جراح می تواند شکل آن را تغییر دهد. ایجاد برش در این ناحیه به معنای آن است که جای زخم های به خوبی مخفی می شوند.
تغییر شکل غضروف:
قسمت محکم اما انعطاف پذیر گوش، غضروف است و این همان قسمتی است که جراح شکل و سایزش را طی این روش تغییر می دهد. هنگامی که غضروف در معرض دید جراح قرار گرفت، حالت گوش را تغییر می دهد و هرگونه پوست یا غضروف اضافی را برمی دارد. تکنیک انتخابی آنها بستگی به هدف شما برای جراحی زیبایی گوشتان می باشد. بعد از اینکه جراح حالت غضروف ها را تغییر داد، با بخیه های دائمی آن را در موقعیت جدید خود ثابت می کند. این بخیه ها مانع از بیرون زدگی دوباره گوش می شود.
بستن برش ها:
جراح برش ها را با بخیه های خارجی می بندد. سپس یک بانداژ محکم را اطراف سرتان می پیچد. این کار به تثبیت گوش شما در موقعیت جدید کمک می کند. جراح برش ها را در امتداد چین های پوستی یا خط روش مو ایجاد می کند تا قابل رویت نباشد.
بازگشت به بخش:
سپس شما را به بخش می برند تا بی حسی از بین برود. هنگامی  که مطمئن شوند، می توانید به خانه بازگردید. معمولا همان روز جراحی مرخص می شوید. اگرچه می توانید نتیجه را بلافاصله بعد از عمل ببینید، اما مشاهده نتیجه نهایی حدود 3 تا 6 ماه طول می کشد.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 820



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional