کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


عمل زیبایی گوش یا اتوپلاستی:


امروزه عمل های جراحی زیبایی بیشتر از هر دوران دیگری مورد استفاده قرار می گیرند. در  این دوران شما با صرف چند میلیون پول خواهید توانست چهره خود را به کلی عوض کنید و ظاهری مطابق با آنچه دوست دارید برای خود فراهم کنید. حال تفاوتی ندارد اندامی که مورد عمل قرار می گیرد گوش باشد یا بینی و ابرو و … در ادامه به بررسی عمل اتوپلاستی یا جراحی زیبایی گوش خواهیم پرداخت.
اتوپلاستی یا جراحی زیبایی گوش، روشی است که در آن سایز و حالت گوش ها تغییر می یابد. نتایج عمل جراحی تغییر شکل گوش تا حد زیادی به تغییرات مورد نظر وابسته است؛ به هر حال این روش ها به طور کل موجب افزایش اعتماد به نفس و رفع مشکل گوش بزرگ، مخصوصا در کودکان و نوجوانان می شود. اگر گوش ها برجسته و بیرون زده باشند، با بخیه زدن غضروف می توان لاله ی گوش را صاف و به سر نزدیک تر کرد.
اگر یکی از گوش ها نسبت به دیگری بالاتر قرار گرفته باشد، توسط عمل زیبایی گوش می توان آن ها را نسبت به هم متقارن کرد. گوش هایی که بیش از حد بزرگ هستند را نیز می توان توسط جراحی پلاستیک گوش به تنهایی و یا به همراه سایر عمل های جراحی مربوط به گوش به اندازه ی متناسب درآورد. درمان درد گوش ناشی از جراحی زیبایی گوش معمولا با قرص های مسکن کنترل می شود.
اتوپلاستی:
گوش‌ها بخش‌هایی از بدن هستند که افراد نمی‌توانند مانع از دیده شدن آن‌ها توسط دیگران شوند. گاهی اوقات می‌توان آن‌ها را با موهای بلند پوشاند، اما این راه‌حل هم موقتی است. گوش‌ها آن‌قدر توی چشم هستند که معمولاً افراد آن‌ها را با جواهرات تزیین می‌کنند؛ بر همین اساس، گاهی اوقات ناراحتی برخی افراد از شکل گوش‌هایشان تا حد غیرقابل‌تحملی باعث خجالت آن‌ها می‌شود.
به همین دلیل است که بسیار از مردم به انجام اتوپلاستی، یا جراحی زیبایی گوش، تمایل دارند. کودکانی که به خاطر گوش‌هایشان مدام توسط همکلاسی‌هایشان مورد اذیت قرار می‌گیرند، بزرگسالانی که از کاهش اعتمادبه‌نفس ناشی از بدشکلی گوش‌هایشان خسته شده‌اند، یا کسانی که گوش‌هایشان براثر حادثه‌ای آسیب‌دیده است، تنها چند نمونه از افرادی هستند که می‌توانند برای رفع مشکلشان از اتوپلاستی کمک بگیرند.
همچنین، برخی کودکان با بدشکلی‌های شدید گوش به دنیا می‌آیند که آن‌ها نیز کاندیدهای کاملاً مناسبی برای جراحی ترمیمی اتوپلاستی هستند. اگر مایلید بدانید که شما یا فرزندتان نیز جزء کاندیداهای اتوپلاستی هستید یا خیر، اطلاعات زیر در این زمینه به شما کمک خواهند کرد.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 489



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional