کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


عوارض جراحی بینی:


احتمال عوارض ناشی از جراحی زیبایی بینی در سراسر دنیا تقریبا بین ۵ الی ۱۰ درصد است .حتی اگر توسط ماهر ترین و مجرب ترین جراحان دنیا صورت بگیرد. گرچه این عوارض عمومیت ندارد و همه آنها در یک فرد دیده نمی شود اما ما در این مقاله به شش مورد از عوارض جراحی بینی اشاره می کنیم.
کاهش حس بویایی:
از آنجا که اکثر مراجعه کنندگان جراحی بینی پس از عمل شکایت بسیاری از کاهش حس بویایی خود دارند ولی باید به آنها خاطر نشان کرد که عمل جراحی بینی کاملا خارج از محدوده ی  اعصاب و حس بویایی صورت می گیرد و این عارضه یک عارضه ی موقت رینو پلاستی است و هیچ صدمه ای به اعصاب بویایی وارد نمی کند. معمولا کاهش حس بویایی ناشی از تورم بعد از عمل رینو پلاستی است. چون این تورم مانع از رسیدن مولکول ها به پایانه های اعصاب بویایی می شود بیمار از کاهش حس بویایی خود تا برطرف شدن تورم ناشی از عمل شکایت دارد.
خون ریزی:
گرچه احتمال خون ریزی پس از عمل رینو پلاستی فقط ۲ درصد است ولی در بیمارانی که دچار اختلال انعقادی خون هستند و آسپرین مصرف می کنند لازم است مصرف آسپرین را یک هفته الی ۱۰ روز قبل از عمل جراحی بینی قطع کنند تا دچار خون ریزی غیر معمول در جراحی بینی نشوند.
تنفس سوت مانند:
تنفس سوت مانند وقتی مشاهده می شود که پره های بینی بسیار کوچک شده باشند در این حال بیمار از آبریزش بینی و تنفس سوت مانند شکایت دارد .این عارضه در بینی با سوراخ های بزرگ دیده نمی شود. اگر کوچک شدن سوراخ های بینی در اثر عمل جراحی نا مناسب قبلی باشد. معمولا جراح در صورت لزوم برای برطرف کردن عارضه بینی با سوراخ های کوچک  عمل جراحی مجددی را توصیه می کند و در آن از تیغه بینی غضروفی را بر می دارد و آن را به سوراخ های بیش از حد تنگ بینی پیوند می زند.
نامتقارن بودن سوراخ بینی:
به طورمعمول جراحان قبل از عمل جراحی بینی اندازه گیری های دقیقی انجام می دهند ولی تعدادی از بیماران از عدم تقارن سوراخ های بینی پس از عمل شکایت دارند که ممکن است دراثر تورم ناشی از عمل باشد که با برطرف شدن تورم این اختلاف نیز از میان می رود.
چسبندگی:
اگر عفونت پس از عمل جراحی به وسیله آنتی بیوتیک مداوا نشود  ممکن است باعث چسبندگی شود. شستشوی حفره بینی از ترشحات ،از تجمع میکروب و ایجاد عفونت جلوگیری می کند.
گرفتگی بینی:
تورم مخاط بینی پس از عمل جراحی در ۱۰ درصد افراد گرفتگی بینی ایجاد می کند. تورم ناشی از دست کاری عروق، فضا یا راهروی بینی را کوچک و تنگ می کند و به تبع آن عبور و مرور جریان هوا دشوار می شود و تا مدتی بیمار از راه دهان تنفس می کند و دچار خشکی مخاط دهان می شود با برطرف شدن تورم ناشی از عمل مشکلات تنفس دهانی نیز برطرف می شود.

1  |  دکتر طاهریان  |  بازدید: 1378



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional