کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


عوارض عمل پروتز باسن:


تمام انواع عمل جراحی زیبایی از خطرات و عوارض مشخص برخوردارند. این خطرات برای پروتز های باسن شامل عفونت و خون ریزی، و خطرات عمومی مربوط به همه انواع عمل های جراحی است. خطر ناشی از عفونت حتی در زمانی بیشتر است که شکاف ها در ناحیه ماهیچه سرینی بزرگ ایجاد شود.
مشکل دیگر ایجاد شده که می تواند در این نوع از عمل جراحی اتفاق افتد مربوط به حرکت پروتز ها و ایجاد مشکل برای تقارن باسن ها شود. علاوه بر این پاره شدن یا شکستن پروتز ها موضوعی است که علیرغم نادر بودن امکان ایجاد آن برای بیمار وجود دارد. موضوع خطرات و عوارض احتمالی مربوط به عکل پروتز باسن باید بین شما و جراح مورد بحث و بررسی قرار گیرد. در این رابطه مهم است که بیماران از هر دوی مزایا و خطرات این نوع عمل جراحی قبل از استفاده پروتز باسن مطلع باشند.
روش های بزرگ کردن باسن و هزینه:
بعضی دکترها برای فرم دادن به باسن و بزرگ کردن آن از تکنیک تزریق چربی به جای پروتز باسن استفاده می کنند. این تکنیک شامل استفاده از لیپوساکشن برای برداشتن چربی اضافی از سایر اعضای بدن، تصفیه چربی برداشته شده، و در نهایت تزریق آن به باسن بیمار برای خوش فرم کردن باسن است. امکان استفاده از تکنیک تزریق چربی به باسن به منظور بزرگ کردن باسن برای همگان و بطور خاص زنانی که بافت چربی کمی در بدن خود دارند، وجود ندارد. علاوه بر این، بدن انسان به تدریج چربی تزریق شده را مجدداً جذب می کند. یک مشکل استفاده از تزریق چربی به باسن اینست که همواره احتمال دارد با جذب بیشتر چربی توسط یک طرف باسن، ظاهر متقارن باسن ها از بین برود. به منظور اینکه مطمئن شوید با دکتر خود درباره بهترین روش بزرگ کردن باسن برای شما صحبت کنید.
این هزینه ها کمتر از چیزی است که معمولاً افراد مختلف در نظر می گیرند. امروزه  عمل جراحی حجیم کردن باسن  با هزینه ای انجام می شود که انحصار آن از افراد ثروتمند و معروف خارج شده و همگان می توانند از مزایای حاصل از عمل خوش فرم کردن باسن بهره مند شوند. در حقیقت در حال حاضر همه بیماران دارای سطح درآمد های مختلف، از این نوع عمل جراحی استفاده می کنند. لطفاً به خاطر داشته باشید که همه بیماران دارای وضعیت مشابه نیستند و برای بعضی بیماران نیاز به استفاده از روش های درمانی نسبتاً متفاوت در مقایسه با سایرین وجود دارد.

1  |  دکتر اکبری  |  بازدید: 1629



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional