کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


عوامل موثر بر قیمت سمعک:


مهمترین عامل تاثیرگذار بر قیمت سمعک، سطح فناوری و ویژگی های گنجانده شده در آن است. همانطور که در اکثر لوازم الکترونیکی نیز این مورد صادق است. پیشرفت تکنولوژی با گذشت زمان گرانتر می شود و مطمئنا این مسئله در صنعت سمعک نیز اتفاق افتاده است. در حالی که قیمت کلی سمعک ها ثابت مانده است، فناوری و ویژگی هایی که می توانید در سمعک های جدید به دست بیاورید در حال حاضر به مراتب بیشتر از حتی دو سال قبل است. سمعک هایی که تا چند سال قبل بسیار مدرن به نظر می رسند امروزه حرفی برای گفتن ندارند.
همه تولید کنندگان سمعک در تلاش هستند تا دستگاه هایی ارائه دهند که نیازهای کاربران سمعک را برآورده سازد و متناسب با بودجه آنها باشد. برای انجام این کار، تولیدکنندگان در هر خط تولید محصول، از چندین نوع سطح تکنولوژی استفاده می کنند تا بتوانند تنوع قیمت خوبی را به مشتری ارائه دهند. پیشرفته ترین سطح سمعک ها شامل جدیدترین و عالی ترین ویژگی ها مانند: پیشرفته ترین مدار کاهنده نویز و قابلیت های بی سیم خواهد بود. با کاهش قیمت، سطح تکنولوژی سمعک پایین تر آمده و از ویژگی های کمتری در آن استفاده شده است.
هزینه های تولید سمعک ها بصورت جهانی بالا است، زیرا این هزینه ها بصورت سالیانه صرف تحقیقات لازم برای ادامه پیشرفت در تولید سمعک هایی با تکنولوژی جدیدتر می شود. هر ساله صدها میلیون دلار توسط شرکت های تولید کننده برای بهبود عملکرد این دستگاه ها هزینه می شود. این سرمایه گذاری ها منجر به سمعک هایی شده است که امروزه بهتر به مردم دنیا خدمت می کنند. اگر بخواهیم قیمت سمعک و خدمات جانبی آن را به عنوان وسیله ای که حداقل ۷ الی ۸ سال در زندگی روزمره ما نقش بسیار پر رنگی را ایفا می کنند در نظر بگیریم می بینم که قیمت چندان بالایی را هم پرداخت نمی کنیم.
سمعک نامرئی :
اگر از رادیولوژیست ها (شنوایی شناس ها) سوال کنید که سخت ترین قسمت کارشان چه چیزی هست، همگی یک جمله را به شما می گویند: راضی کردن افراد کم شنوا به استفاده از سمعک. بارها در طول مدتی که در کلینیک شنوایی و سمعک ساعی مشغول بکار بوده ام مشاهده کردم که برخی افراد کم شنوا به علت اینکه سمعک آنها مخفی (نامرئی) نیست و توسط دیگران دیده می شود، از سمعک استفاده نمی کنند.
امروزه تکنولوژی دوباره به کمک مردم آمده و با ساخت سمعک هایی در ابعاد بسیار کوچک برای بسیاری از افراد مشکل آشکار بودن سمعک را نیز حل کرده است.
انواع سمعک های نامرئی :
به سمعک های «کاملا داخل مجرا» (completely in canal) و سمعک های «نامرئی داخل مجرا» (invisible in canal) سمعک نامرئی می‌گویند. همچنین بصورت مخفف به این سمعک‌ها CIC و IIC نیز می‌گویند.
مبحث مهم دیگری که در خصوص سمعک های نامرئی وجود دارد تجویز آن است.
آیا همه افراد کم شنوا امکان استفاده از سمعک های نامرئی را دارند؟ خیر.
اما چرا؟ زیرا نوع و میزان کم شنوایی، اندازه و شکل مجرای گوش شما ممکن است مانع اصلی در استفاده از این مدل سمعک باشد. اگر مجرای گوش شما خیلی کوچک، خیلی باریک یا نامناسب باشد، گوش شما برای این مدل سمعک مناسب نیست.
ما نیاز به فضای مناسب و مشخصی در مجرای گوش شما داریم، به علت اینکه در سمعک نامرئی تمام قطعات سمعک (میکروفون، آمپلی فایر و رسیور) در مجرای گوش شما کنار هم قرار می گیرند.
سمعک نامرئی برای افرادی مناسب است که دچار کم شنوایی متوسط با الگوی ادیوگرام تقریبا مسطح (Flat) هستند.
مدل های موجود سمعک نامرئی
سمعک اتیکن مدل  Opn IIC
سمعک برنافون  Zerena IIC
سمعک استارکی مدل  Soundlens iQ Synergy
سمعک ریساند مدل  LiNX-3D IIC
سمعک فوناک مدل  Titanium
سمعک سیگنیا مدل  Insio IIC
سمعک سیگنیا ( زیمنس ) مدل  Silk
سمعک یونیترون مدل  Micro

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 929



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر مسلم شعبانی

دکتر مسلم شعبانی

دکترای شنوایی شناسی

021-22180100

دکتر اکرم پوربخت

دکتر اکرم پوربخت

متخصص شنوایی و تعادل

021-22250541

دکتر سعید اعرابی

دکتر سعید اعرابی

متخصص شنوایی سنجی

021-88140985

دکتر سعید فراهانی

دکتر سعید فراهانی

متخصص شنوایی و تعادل

021-88870928

دکتر فرنوش جاراللهی

دکتر فرنوش جاراللهی

شنوایی شناسی کودکان

021-22228051

دکتر نیما رضا زاده

دکتر نیما رضا زاده

شنوایی سنجی و سرگیجه شناسی

021-88058723

دکتر آرزو بیگدلی

دکتر آرزو بیگدلی

شنوایی شناس

021-22005047

دکتر ایوب ولدبیگی

دکتر ایوب ولدبیگی

شنوایی سنجی و سرگیجه شناسی

021-22648270

دکتر محسن احدی

دکتر محسن احدی

شنوایی شناسی مرکزی

021-22250541

کلینیک سرگیجه تهران سنترال

کلینیک سرگیجه تهران سنترال


شنوایی سنجی و سرگیجه شناسی

کلینیک شنوایی سعادت آباد

کلینیک شنوایی سعادت آباد


کلینیک شنوایی و زنگ گوش

کلینیک شنوایی، سرگیجه پاستور

کلینیک شنوایی، سرگیجه پاستور


شنوایی سنجی و سرگیجه شناسی

کلینیک شنوایی و تعادل بهار

کلینیک شنوایی و تعادل بهار


شنوایی سنجی و سرگیجه شناسی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional