کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


قبل از عمل جراحی بینی:


• مدتی قبل از تاریخی که برای جراحی خود در نظر گرفته اید برای گرفتن وقت عمل مجددا تماس بگیرید .
• خوردن آسپرین و ترکیبات مشابه آن را شامل مسکنهای غیر استروئیدی نظیر مفنامیک اسید ، دیکلوفناک و … که مانع از بند آمدن خون می شود از 2 هفته قبل قطع نمایید و با مشورت با پزشک خود داروی مسکن مناسب را جایگزین نمایید و در موارد ضروری از استامینوفن استفاده نمایید.
• نیکوتین موجود در سیگار موجب تنگی رگ ها و اختلال در گردش خون می شود که نتیجه آن تاخیر در بهبودی زخم های پس از عمل می باشد. بنابراین بهتر آن است که حداقل از 2 هفته قبل از جراحی از کشیدن سیگار خودداری نمایید.
• ترتیبی دهید که شخصی شما را در روز عمل و پس از عمل در بیمارستان همراهی نماید و شمار را به منزل برساند.
• از 8 ساعت قبل از خوردن و آشامیدن خودداری نمایید و صبح روز عمل ناشتا بدون آرایش و زیورآلات به بیمارستان مراجعه نمایید.
• هرگونه داروی خاصی مصرف می کنید و یا اگر دچار بیماری خاصی هستید قبل از عمل مرا از آن مطلع نمایید. از پوشیدن لباسهای تنگ و چسبان خودداری کنید. استفاده از لباسهای دگمه ای که به راحتی پوشانیده می شود توصیه می شود.
روش عمل جراحی بینی:
روش عمل جراحی بینی به طور اختصار و به زبان ساده شامل برداشتن مقادیری از غضروف ها و استخوان های اضافی است که باعث کاهش زیبایی بینی بوده و همچنین جابه جایی آنها و یا تغییر دادن در زوایای قرار گرفتن غضروف ها و استخوان ها و تقویت قسمت های غضروفی و استخوانی ضعیف برای ایجاد ساختاری زیبا در بینی که با تکنیک های محافظه کارانه (nondestructive) انجام می شود.
به واسطه خروج ترشحات همراه با خون و اخلاط از مجاری بینی تا حدودی انسداد سوراخ های بینی اتفاق می افتد که طبیعی است و با شستشوی بیشتر با سرم فیزیولوژی به تدریج راه تنفس از طریق بینی باز می شود.
پس از عمل تنها یک قالب ظریف پلاستیکی روی بینی قرار می گیرد که پس از 5 تا 7 روز برداشته می شود.
پس از عمل جراحی بینی:
به هنگام ترخیص به شما نسخه دارویی داده خواهد شد که شامل آنتی بیوتیک، مسکن و آنتی هیستامین می باشد. رژیم غذایی شما پس از عمل تنها به مدت 2 روز غذاهای مقوی و نرم و بیشتر مایعات می باشد و پس از 2 روز تغذیه به صورت عادی انجام شود.
پس از ترخیص از بیمارستان به استراحت در منزل به صورت نشستن و یا خوابیدن در بستر با 2 بالش زیر سر بپردازید. بالا بودن سر به هنگام استراحت و خواب در 2_3 روز اول پس از عمل موجب کاهش تورم و درد می شود.
ناراحتی و احساس درد در بینی و لب فوقانی به خصوص تا 24 ساعت پس از عمل معمولا زیاد نیست ولی برای کاهش آن می توانید از داروهای مسکن تجویز شده استفاده نمایید.
خروج خونابه و ترشحات از بینی تا 72 ساعت از زمان جراحی طبیعی و نرمال است و حتی ممکن است بیشتر هم به طول بیانجامد از 24 ساعت تا 48 ساعت پس از عمل خروج خونابه رقیق تر شده به تدریج کاهش می یابد که با قرار دادن یک گاز زیر بینی از جاری شدن آن جلوگیری نمایید.
ترشحات بینی و خونابه ها به هنگام تخلیه معمولا نزدیک سوراخهای بینی انباشته می شوند و اگر آنها را پاک نکنید به صورت لخته های خشک شده ای موجب بسته شدن سوراخ بینی می شوند .
شما به آسانی می توانید با استفاده از یک گوش پاک کن مرطوب بدون داخل کردن آن در بینی ، این ترشحات را پاک نمایید . پنبه گوش پاک کن را پس از مرطوب نمودن با سرم فیزیولوژی به آرامی روی لخته ها و ترشحات ابتدای بینی بغلتانید و آنها را پاک کنید . میتوانید برای نرم شدن لخته ها و ترشحات خشک شده روی محل بخیه ها از پماد ویتامین (آ) چشمی و یا جنتامایسین چشمی استفاده کنید.

0  |  الو دکتر  |  بازدید: 889



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional