کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


قبل و بعد از مزوتراپی مو:


به دلیل اینکه بعد از مزوتراپی مو بهتر است موی سرتان را تا حداقل 1 روز شستشو ندهید، بهتر است قبل از رفتن برای انجام مزوتراپی مو، دوش بگیرید و با شامپوی مناسب پوست و موی سرتان را به خوبی تمیز کنید. پس از خشک کردن موهایتان از هیچ ماده شیمیایی و یا گیاهی مثل ژل، اسپری و حتی واکس استفاده نکنید.
تا چند روز پس از اتمام کامل دوره مزوتراپی مو تان سعی کنید از هیچ ماده ای برای حالت دادن موهایتان استفاده نکنید. شما حتی مجاز نیستید محلول های ضد ریزش مویتان را 24 ساعت قبل و 24 ساعت بعد از جلسه مزوتراپی مو تان استفاده کنید. سعی کنید پوست سر خود را پس از انجام مزوتراپی مو، برای چند دقیقه در روز ماساژ دهید.
آیا مزوتراپی مو درد دارد؟
هیچ کدام از مراجعه کنندگان شکایتی از درد حین مزوتراپی مو نداشته اند. پوست سر با بی حسی موضعی (کرم بی حس کننده) کمی بی حس می شود بنابراین شما هچ دردی را احساس نمی کنید. فقط کمی پس از اتمام جلسه، احساس سوزش در پوست می کنید که آن هم به دلیل جای سوزن زدن ها و مواد مزوتراپی مو است که قابل تحمل است.
علت کم پشت شدن موها:
ریزش مو و کم پشت بودن مو مانند بسیاری از بیماری ها دلایلی متعددی دارد. استرس، لوازم آرایشی و بهداشتی مو، رژیم غذایی و عامل ژنتیک در کم مویی ثاثیرگذار هستند و شناخت این عوامل و علت اصلی کم مویی مهم می باشند.
استرس:
استرس سلامت جسم و روان را تحت شعاع قرار می دهد. معمولا بعد از یک دوره سه ماه استرس و هیجان ریزش مو خواهید داشت. همانطور که می دانید رابطه بین ریزش مو و استرس اثبات شده است. چرا؟ زیرا زمانی که دچار استرس می شوید بدن یا در حالت مقابله است یا فرار و درنتیجه هورمون های زیادی را تولید می کند. این هورمون ها بر روی رشد مو و فولیکول های مو تاثیر منفی می گذارند.
رژیم غذایی:
این حقیقت دارد که شما چیزی هستید که می خورید. رژیم غذایی مستقیما بر شکل و عملکرد بدن شما تاثیر می گذارد. بر روی عواطف، متابولیسم بدن حتی بر روی خط رویش مو نیز تاثیر می گذارد که این نکته ای است که نمی دانید. چرا؟ زیرا اگر رژیم غذایی ناکافی و سالم نداشته باشید دچار ریزش مو می شوید. زمانی که از مصرف یک ماده غذایی محروم شوید مثلا پروتئین. قطعا مبتلا به ریزش مو می شوید زیرا پروتئین عامل رشد مو است.امگا 3 و ویتامین های A ,D به سلامت مو کمک می کنند. مواد غذایی چون سالمون، تخم مرغ و آجیل باید در لیست خرید شما باشند.
ژنتیک:
عامل ژنتیک در طاسی مردان نقش بسیار مهمی ایفا می کند. اگر شما موهای خود را از دست می دهید، طاسی الگوی مردانه به وسیله بدن شما ایجاد می شود و به شدت حساس به هورمون های مردانه آندروژن می شود که تنظیم کننده ویژگی های مردانه  و فعالیت تولید مثل است. بنابراین ریزش مو در بعضی افراد بدلیل عامل وراثت است و در این مورد درمان کاربردی ندارد.
فقرآهن یا کم خونی:
فقرآهن بطور جدی بر رشد مو تاثیر می گذارد. بنابراین داشتن رژیم غذایی مغذی که سرشار از آهن و دیگر مواد لازم که قبلا ذکر شد، بسیار مهم است.  وجود آهن در غذا هم به روند بهبود ریزش مو کمک می کند و هم سطح انرژی شما را بالا نگه می دارد. متاسفانه این برای افراد گیاهخوار و افرادی که گوشت قرمز نمی خورند، مشکل ایجاد خواهد کرد مگر خوردن سبزیجاتی چون برگ سبزها مانند اسفناج، لوبیا، عدس که جایگزین آهن گوشت حیوانات می شوند. گوشت قرمز و استیک گوشت سرشار از آهن است.
فولیکول مو:
استفاده زیاد از مواد آرایشی برای موها باعث می شود تا به پوست سر و مو آسیب برسد. بنابراین اگر پوست سر ناسالم و آسیب دیده ای دارید حتما به فکر درمان باشید. در اینجا توصیه می شود از شامپوهای مناسب که تمام سلول های مرده و چربی پوست سر را می شوید، استفاده کنید.
علایم نازک شدن تار مو:
در ریزش مو فقط منطقه ریزش مهم نیست. بلکه توجه به زمان ریزش مو, سرعت طاسی و میزان آن مورد بحث خواهد بود.
علایم ریزش مو شامل طاسی مدور یا طولی است، همچنین پوسته پوسته شدن پوست سر و ریزش موی بدن، چرا که ریزش مو مختص موی سر نیست، ریزش ناگهانی مو می تواند در زمان دوش گرفتن یا اصلاح کردن ، ویا  زمانی که موها را حالت می دهید، رخ دهد. البته اینگونه است که قسمت بالای سر کم پشت بیشتر کم پشت می شود، بنابراین به این مورد دقت داشته باشید.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 1089



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر عباس خیرخواه

دکتر عباس خیرخواه

پوست و مو و زيبايى

021-22172657

دکتر نسرین ابراهیمی

دکتر نسرین ابراهیمی

پوست و مو و زيبايى

021-77866186

دکتر کامران جلالی

دکتر کامران جلالی

فوق دکترای هومیوپاتی

021-22800703

دکتر میترا اسماعیلی

دکتر میترا اسماعیلی

متخصص پوست و مو و زیبایی

0936-1194640

دکتر سید مسعود داودی

دکتر سید مسعود داودی

متخصص پوست و مو

021-88873000

دکتر امیرهوشنگ احسانی

دکتر امیرهوشنگ احسانی

متخصص پوست و مو

021-88653145

دکتر محمد باقر دریاباری

دکتر محمد باقر دریاباری

پوست و مو و زيبايى

021-22949095

دکتر علیرضا تقی زاده

دکتر علیرضا تقی زاده

متخصص پوست مو و زیبایی

021-33257983

دکتر پروین نوابی

دکتر پروین نوابی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-88690529

دکتر زهرا اکبری

دکتر زهرا اکبری

پوست و مو و زيبايى

021-26450199

کلینیک تخصصی آپاما

کلینیک تخصصی آپاما


پوست و مو و زيبايى

كلینیك تخصصی سیب سبز

كلینیك تخصصی سیب سبز


پوست و مو و لیزر

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

مطب گلدن رویال

مطب گلدن رویال


پوست مو و زیبایی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional