کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


لیفت سینه:


جراحی لیفت سینه به منظور بالا کشیدن سینه های آویزان و اصلاح غیر قرینه بودن سینه ها نسبت به یکدیگر، کاهش حجم سینه ها، پایین امدن محل قرار گیری نوک سینه ها و همچنین پهن شدن هاله سینه ها انجام می گیرد. بالا کشیدن سینه ها توسط لیفت سینه ظاهر جوانتری در افراد ایجاد می کند و همچنین موجب افزایش زیبایی اندام و جذابیت افرادی می گردد که از ظاهر سینه های خود ناراضی می باشند و این امر موجب کاهش اعتماد به نفس و جذابت ان ها گردیده است جراحی لیفت سینه برای زنانی که پس بارداری وشیردهی سینه های آن ها حالت افتاده و اویزان پیدا کرده است بسیار موثر می باشد. برای حجیم نمودن و بزرگ کردن سینه های خود می توانید در کنار لیفت سینه جراحی پروتز سینه را هم نیز انجام دهید. دکتر نداف کرمانی فوق تخصص جراحی پلاستیک یکی از بهترین جراحان سینه در زمینه لیفت و پروتز سینه راهنمایی و مشاوره های لازم را در اختیار شما قرار می دهد. برای انجام جراحی لیفت سینه در ابتدا باید شما بدانید که آیا کاندیدای مناسبی برای لیفت سینه می باشید یا خیر که در این مقاله به این موضوع پرداخته شده است.
افراد مناسب برای لیفت سینه:
اگر شما مایل به انجام جراحی لیفت سینه هستید باید از سلامت جسمانی سالمی برخوردار باشید و در گذشته و در حال هیچ گونه بیماری جدی که ممکن است با این جراحی تداخل داشته باشد نداشته باشید. کاندیدای مناسب برای لیفت سینه باید انتظارات واقع بینانه تر از این جراحی داشته باشند زیرا این جراحی موجب بالا کشید سینه ها می شود و آن ها را خوش فرم تر می سازد اگر شما خواستار بزرگ کردن و حجیم نمود سینه های خود هستید می توانید در کنار لیفت سینه جراحی پروتز سینه را انجام دهید. افرادی که سینه های ان ها شل و اویزان شده است و سینه های ان ها قوام و سفتی مناسبی ندارد که این امر موجب ناراحتی و کاهش زیبایی اندام ان ها گردیده است کاندیدای مناسبی برای لیفت سینه می باشند. افرادی که هاله و نوک سینه ان ها به سمت پایین می باشد در صورتی که این هاله و نوک سینه باید به سمت روبه رو نگاه کند. افرادی که سینه های ان ها نسبت به هم قرینه نمی باشند بطور مثال در یک سمت سینه سفت و خوب قرار گرفته است و در سمت دیگر سینه آن ها حالت افتاده و کشیده پیدا کرده است. افرادی که بدلیل کاهش وزن شدید سینه های آن ها حالت افتاده و شل پیدا کرده است. افرادی که بدلیل بارداری و شیر دهی از ظاهر سینه های خود دیگر راضی نمی باشند و سینه های ان ها حالت کشیده و افتاده پیدا کرده است. افرادی که بدلیل افزایش سن سینه های آن ها شل و افتاده شده است.

1  |  دکتر نداف کرمانی  |  بازدید: 1209



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional