کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


ماسک یخ برای جوانسازی پوست:


داشتن پوستی صاف، بدون لکه، آکنه، سیاهی و گودی زیر چشم خواسته‌ ی هر خانم و آقایی است. خود شما نیز برای درمان مشکلات پوستی خود راههای درمانی زیادی را امتحان کرده باشید، غافل از اینکه یک ماسک یخ ساده بصورت مکعبی شکل، میتواند اثر خارق العاده ای بر پوست شما داشته باشد و بسیاری از عارضه های پوستی شما را درمان کند. می پرسید چگونه؟ مقاله زیر را دنبال کنید!
ماساژ پوست با ماسک یخ:
شاید برایتان جالب باشد که بدانید استفاده از یخ روی صورت، مزایای زیادی دارد. تکه‌های یخ برای موارد مختلف در زیبایی طبیعی صورت کاربرد دارد. از آنجایی که قرار دادن یخ بر روی صورت باعث افزایش جریان خون می‌شود، به جلوگیری از بروز علائم پیری و چروک پوست کمک می‌کند. اگر خواهان پوستی درخشان هستید پیشنهاد می شود که ماساژ چند قطعه یخ بر روی صورت، به مدت حداقل دوبار در هفته را فراموش نکنید. این کار همچنین به از بین بردن آکنه و جوش کمک زیادی می‌کند. ماساژ ماسک یخ بر روی قسمت‌ هایی از صورت که دچار آکنه است، باعث کاهش آنها می‌شود. اگر به‌ طور مداوم، روزانه 1 تا 2 دقیقه یخ را بر روی جوش‌ها بمالید، شاهد تاثیر بی‌نظیر آن در رفع جوش‌ها خواهید بود. اگر در هنگام استفاده از یخ پوست‌ تان بی حس شد، این کار را متوقف نکنید، چند لحظه صبر کرده و سپس ادامه دهید. این روش کمک می‌کند تا در مدت زمان کوتاهی، جوش‌ها از بین بروند.
نکته قابل توجه در این باره آن است که هیچوقت یخ را مستقیم روی پوست ماساژ ندهید و حتما آن را در داخل پارچه یا پوششی قرار داده و بعد استفاده کنید. ملکه روسیه نیز، هر روز صبح برای حفظ زیبایی و جوان نشان دادن چهره خود، روی صورت، گردن و پوستش را با کمک قعطه ای یخ مالش می‌داد.
ماسک یخ حافظ آرایش صورت شماست:
اگر قبل از آرایش صورت مقداری یخ را روی صورتتان ماساژ دهید، خواهید دید که آرایش روی صورتتان دوام بیشتری پیدا می کند. علاوه بر این، به کمک یخ می‌توان پف چشم ها را نیز را از بین برد. وقتی تکه‌های یخ را در یک پارچه پنبه‌ای قرار دهید و آن را زیر چشمان‌تان بکشید، باعث برطرف‌ شدن پف زیر چشم و ورم زیر آن می‌شود. ماسک یخ در از بین بردن خشکی چشم نیز موثر است.
ماسک یخ قاتل آفتاب سوختگی:
احتمالا برای شما هم پیش آمده که پس از مدتی در معرض خورشید بودن دچار آفتاب سوختگی شده باشید. در این مواقع از یخ کمک بگیرید. زمانی که پوست دچار آفتاب سوختگی شد، دو یا سه تکه یخ را در پارچه‌ ای پنبه‌ ای قرار دهید و آن را روی نواحی آسیب دیده بگذارید و به مدت چند دقیقه بمالید. در نتیجه‌ ی این عمل، روی پوست شما خارشی ایجاد می شود که نشان دهنده بهبود آفتاب سوختگی خواهد بود.
ماسک یخ دوست پوست شما:
اگر به دنبال زیبایی هر چه تمام تر پوستتان با مواد طبیعی هستید، دستورالعمل زیر را دنبال کنید. ابتدا کمی آب خیار و گلاب را با هم مخلوط کنید و در قالب یخ بریزید تا منجمد شده و یخ ببندد. سپس از آن به عنوان ماسک جامدی بر روی پوست خود استفاده کنید. این ماسک یک اکسیر جوانیست که به کاهش چین‌ و چروک صورت‌تان کمک می‌کند و به طور طبیعی منجر به روشن‌ تر شدن پوست می‌شود. همانطور که میدانید میوه ها نیز خواص درمانی بالایی برای پوست ما دارند. بنابراین با یک تیر دو نشان بزنید و آب‌ میوه‌های تازه مثل پرتقال، سیب، انار و یا سایر میوه هایی که عصاره ای مفید برای پوست دارند، در جایخی قرار داده تا به صورت قطعات مکعبی یخ درآیند و با گذاشتن آنها روی صورت ‌تان به زیبایی بیشتر پوست خود کمک کنید.
اگر به دنبال لطافت برای لطافت بیشتر پوست هستید، از آبلیمو و آب در قالب‌های یخ استفاده کنید. علاوه بر این می توانید مقداری چای سبز را دم کنید و در قالب‌های یخ بریزید و از خواص آن بهره‌ مند شوید و یا برای از بین بردن لکه‌ های پوستی مقداری آب برنج را بعد از پختن برنج کنار بگذارید تا خنک شود سپس در قالب یخ ریخته و از آن بر روی لکه‌ های پوستی استفاده کنید. نکته آخر آنکه استفاده از آب معدنی به‌جای آب ساده، برای ساخت این ماسک تاثیر بیشتری در شادابی و جوانسازی پوست دارد.

1  |  کلینیک زیبایی  |  بازدید: 1001



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر نسرین ابراهیمی

دکتر نسرین ابراهیمی

پوست و مو و زيبايى

021-77866186

دکتر عباس خیرخواه

دکتر عباس خیرخواه

پوست و مو و زيبايى

021-22172657

دکتر حسین احمدی

دکتر حسین احمدی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-22229478

دکتر علیرضا تقی زاده

دکتر علیرضا تقی زاده

متخصص پوست مو و زیبایی

021-33257983

دکتر امیرهوشنگ احسانی

دکتر امیرهوشنگ احسانی

متخصص پوست و مو

021-88653145

دکتر پروین نوابی

دکتر پروین نوابی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-88690529

دکتر محمد باقر دریاباری

دکتر محمد باقر دریاباری

پوست و مو و زيبايى

021-22949095

دکتر کامران جلالی

دکتر کامران جلالی

فوق دکترای هومیوپاتی

021-22800703

دکتر زهرا اکبری

دکتر زهرا اکبری

پوست و مو و زيبايى

021-26450199

دکتر کامران محمدی جنیدی

دکتر کامران محمدی جنیدی

پوست و مو و زيبايى

021-36032216

كلینیك تخصصی سیب سبز

كلینیك تخصصی سیب سبز


پوست و مو و لیزر

کلینیک تخصصی آپاما

کلینیک تخصصی آپاما


پوست و مو و زيبايى

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

مطب گلدن رویال

مطب گلدن رویال


پوست مو و زیبایی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional