کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


مدل های مختلف لمینت دندان:


لمینت دندان در دو حالت سرامیکی و کامپوزیتی برای انجام وجود دارد که هرکدام جنس و حالت خاص خودشان را دارند و با یکدیگر متفاوت هستند. در لمینتهای سرامیکی شما از زیبایی بیشتری برخودار خواهید بود زیرا رنگ آن ها با ثبات تر است و سفیدی بیشتری در آن دیده می شود. همچنین لمینت سرامیکی مقاومت بالا تری دارد و می تواند عمر بیشتری برای شما داشته باشد.
لمینتهای کامپوزیتی در عوض قیمت پایین تری دارد و باعث می شود که دندان ها تراش کمتری داشته باشند که این خود برای افرادی که می خواهند خرج کمتری کنند مناسب است و به کمک دندان های شان می آید. لمینت های سرامیکی در لابراتوار ها ساخته و تهیه می شوند و فرایند شان طولانی تر است اما لمینتهای کامپوزیتی را در مطب خود دندان پزشک هم می توان ایجاد کرد و استفاده کرد.
نحوه انجام لمینت:
زیبایی دندان یکی مهم ترین عواملی است که امروزه مردم اهمیت زیادی به آن می دهند و برای همگی یک رویای زیبا شده است. لمینت دندان یکی از راه هایی است که دندان های شما را زیبا می کند و به شما یک لبخند زیبا هدیه می دهد. لمینت دندان در حقیقت یک زیباسازی برای دندان ها است که همگی اسم آن را شنیده اند. تصوری که در مورد لمینت دندان وجود دارد این است که مردم فکر می کنند انجام این کار دارای درد زیادی است. به همین علت همیشه سعی می کنند روش انجام و مراحل آن را بدانند و از میزان درد وارده به خود آگاه شوند. حال برای اینکه چنین تصور اشتباهی در باب درد پوشش گذاری دندان برطرف شود، در ادامه متن روش انجام پوشش گذاری دندان بر روی دندان ها بیان شده است که با خواندن آن آشنایی کاملی به پوشش گذاری دندان پیدا می کنید.
آماده کردن دندان های شخص:
در اولین مرحله از لمینت دندان برای اینکه لمینت های مناسبی بر روی دندان ها قرار بگیرد، باید دندان ها آماده شوند. لمینت دندان روش های مختلفی دارد اما در روش های سنتی بسیار مهم است که دندان ها به خوبی آماده شوند. در این مرحله دندان ها از لحاظ ظاهر و وضعیت فعلی بررسی می شوند و برای مراحل بعدی آماده می شوند.
لایه برداری مینا:
برای اینکه لمینت دندان به خوبی بر روی دندان ها انجام شود و پوسته لمینت بر روی دندان ها نصب شود، باید یک لایه از روی مینای دندان ها تراشیده شود تا پوسته به خوبی نصب شود. دندان پزشک شما مقدار لایه برداری را براساس دلخواه شما و لمینتی که می خواهید انجام دهید، انجام می دهد. به طور کل در حالت استاندارد مقداری که تراشیده می شود بین نیم میلی متر یا 7 دهم میلی متر است که مقدار زیادی حساب نمی شود و نیازی به بی حسی و بیهوشی ندارد.
گرفتن قالب دندان ها:
هنگامی که شما مراحل اول لمینت دندان را نزد دندان پزشک خود انجام می دهید، نیاز به یک قالب گیری پیدا خواهید کرد تا دندان پزشک تان بتواند مراحل بعدی لمینت دندان را طی کند. در این مرحله ماده ای نرم در دهان شما و بر روی دندان های شما قرار می گیرد که بعد از مدت کوتاهی سفت می شود تا بتواند فرم و قالب تمام دندان های شما را در خود نگه دارد. زمانی که قالب به طور کامل آماده شد، دندان پزشک این قالب را به یک لابراتوار دندانی ارسال می کند.
اگر فناوری دندان پزشکی شما قوی باشد و از CEREC استفاده کند می تواند عکس های شما را با کیفیت بالا و جزئیات کامل در سیستم های عادی نشان دهد. این عکس ها به طور سه بعدی کار می کنند و فرز های لمینت دندان نیز در این عکس ها به وجود می آید.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 1193



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر الهام حاتم زاده

دکتر الهام حاتم زاده

متخصص دندانپزشکی کودکان

021-22250678

دکتر محمد علی فیاض‌ مهر

دکتر محمد علی فیاض‌ مهر

فلوشیپ ایمپلنت

021-44010079

دکتر زهره سادات نوروز زاده

دکتر زهره سادات نوروز زاده

جراح دندانپزشک

021-88583040

دکتر حنانه قدیریان

دکتر حنانه قدیریان

متخصص ارتودنسی دندان

021-88811744

دکتر موفق فولادگر

دکتر موفق فولادگر

دندانپزشک زیبایی

021-22089003

دکتر مهدی سمیعی

دکتر مهدی سمیعی

ایمپلنتولوژیست

021-88300177

دکتر ژاله باقری

دکتر ژاله باقری

دندانپزشک عمومی

021-44033679

دکتر رضا نادری

دکتر رضا نادری

جراح دندانپزشک

021-44041266

دکتر میلاد افشار قاسملو

دکتر میلاد افشار قاسملو

جراح دندانپزشک

021-26140134

دکتر مصطفی صولتی

دکتر مصطفی صولتی

متخصص جراحی لثه و ایمپلنت

021-77736804

کلینیک ماهرو

کلینیک ماهرو


کلینیک دندانپزشکی

دندانپزشکی آراد

دندانپزشکی آراد


جراح دندانپزشک - فلوشیپ ایمپلنت

کلینیک دندانپزشکی فروردین

کلینیک دندانپزشکی فروردین


خدمات دندانپزشکی

کلینیک دندانپزشکی دروس

کلینیک دندانپزشکی دروس


کلیه خدمات دندانپزشکی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional