کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


مشکلات شنوایی:


حس شنوایی از اهمیت زیادی برای روحیات و زندگی روزمره ما برخوردار است. کسانی که دچار مشکلات شنوایی هستند روحیات حساس تر و آسیب پذیرتری نسبت به دیگران دارند. افراد کم شنوا یا ناشنوا غالبا گوشه گیر و منزوی هستند. دبیر انجمن علمی شنوایی شناسی درباره خدمات ادیولوژی برای این بیماران توضیحات کاملی داده اند که در ادامه خواهیم خواند. در ادامه با بخش مقالات گوش و حلق و بینی کلینیک مروستی همراه ما باشید.
جلیلوند گفت: یکی از راه های ابتلا به آلزایمر، زندگی انفعالی و عدم رسیدن تحریکات از راه شنوایی است.
دبیر انجمن علمی شنوایی شناسی ایران و استادیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: یکی از راه های ابتلا به آلزایمر، زندگی انفعالی و عدم رسیدن تحریکات از راه شنوایی است.
دکتر حمید جلیلوند در نوشتاری به اهمیت شنوایی و رشته شنوایی شناسی اشاره کرده و عنوان می دارد؛ همه ساله در کل دنیا روز دهم اکتبر را روز جهانی ادیولوژی و ادیولوژیست ها جشن گرفته می شود تا مردم از این رشته بسیار مهم و موثر در ارتقای کیفیت زندگی بشریت بیشتر آگاه شوند.
تصور کنید یک روز کامل شما چیزی را نشنویید و آنگاه متوجه خواهید شد که شنیدن و حس شنوایی چقدر مهم است. شما در یک روز چقدر کارها و امور زندگی و شغلی تان با شنیدن رخ می دهد. اصلا انسان موجودی است که آفریده شده تا بشنود و سخن بگوید. اصلی ترین و اولین اصل زندگی یک انسان در همان آغاز زندگی، شنیدن صداها و یادگیری نحوه برقراری ارتباط با دنیا و دیگران است. زبان و گفتار پیچیده ترین پدیده ی شناختی مغز و عملکرد انسان است و همین ویژگی باعث شده است تا انسان به پیچیده ترین و بی نظیرترین موجود دنیا تبدیل شود. انسان با همین زبان و گفتار توانسته است کتاب بنویسد و دانش را گسترش دهد و بسیاری از معماهای دنیا را حل کند. همه ی اینها از مدخل شنیدن رخ می دهد. انسانی که نشنود، ذهنش رشد نمی کند.
رشته ادیولوژی (شنوایی شناسی) یکی از رشته های مهم علم پزشکی است که بعد از جنگ جهانی دوم و به علت آسیب دیدگان نظامی که در این جنگ دچار آسیب شنوایی شده بودند در آمریکا شکل گرفت. رشته ای بسیار گسترده و بسیار سخت است. مفاهیم علم شنوایی آنقدر سخت است که دانش آموخته ی آن پس از دوازده سال درس خواندن در دانشگاه همچنان با برخی از سختی ها در مقطع بالینی و درمان بیماران مواجه است. فارغ التحصیلان این رشته ادیولوژیست (متخصصی شنوایی) هستند و در زمینه تشخیص، کنترل و درمان انواع اختلالات شنوایی و تعادل بدن فعالیت می کنند.
با پیشرفت تمدن و شهرنشینی، انسان در معرض خطر آسیب شنوایی است. ثابت شده است که تا چند سال دیگر، سن شروع پیرگوشی از ٦٥ سالگی به ٤٥ سالگی کاهش خواهد یافت و این بدلیل استفاده ی بشر بیشتر از حس شنوایی اش است.
کشورهای پیشرفته این رشته را دارند و خوشبختانه ایران جزو کشورهایی هست که این رشته را دارد و در حال حاضر در ۱۲ دانشگاه علوم پزشکی کشور، این رشته تدریس و فارغ التحصیل ارایه می دهد. تعداد فارغ التحصیلان این رشته در ایران بیشتر از نیاز کشور است و به همین خاطر، امکان ارایه ی خدمات بسیار متنوع ادیولوژی در اقصی نقاط کشور امکان پذیر است و همه ی مردم کشور می توانند خدمات ادیولوژی را دریافت کنند.
از خدمات ادیولوژی می توان به:
– ارزیابی وضعیت شنوایی افراد با سنین مختلف از بدو تولد تا کهنسالی
– غربالگری شنوایی نوزاد در همان روز تولد
– ارزیابی پردازش های مرمزی شنوایی
– تجویز و تنظیم سمعک و کمک افزارهای شنوایی
– برنامه ریزی پروتز کاشت حلزون
– تربیت شنوایی افراد دچار آسیب شنوایی
– ارزیابی دوره ای شنوایی افراد
– بررسی و کنترل نویزهای شهری و صنعتی
– بررسی و درمان سرگیجه، منگی و اختلالات تعادلی بدن اشاره کرد.

1  |  دکتر سلام  |  بازدید: 1497



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر محمد بهادرمنش

دکتر محمد بهادرمنش

متخصص گوش و حلق و بینی

0910-7011070

دکتر علی ابراهیمی

دکتر علی ابراهیمی

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88622443

دکتر محسن نراقی

دکتر محسن نراقی

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88881376

دکتر هادی سرمست

دکتر هادی سرمست

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22793025

دکتر سعید الله نوحی

دکتر سعید الله نوحی

فوق تخصص گوش

021-88719848

دکتر بهزاد عابدین

دکتر بهزاد عابدین

متخصص گوش و حلق و بینی

021-26601967

دکتر عباس قنبریان

دکتر عباس قنبریان

متخصص گوش حلق و بینی

021-88140985

دکتر سروش پیام یار

دکتر سروش پیام یار

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22580759

دکتر عباس غفاری

دکتر عباس غفاری

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88140985

دکتر علی دهقانی

دکتر علی دهقانی

متخصص گوش و حلق و بینی

0936-9127582

پلی کلینیک شبانه روزی ساج

پلی کلینیک شبانه روزی ساج


گوش و حلق و بینی

کلینیک میرداماد

کلینیک میرداماد


کلینیک گوش و حلق و بینی

کلینیک راشا

کلینیک راشا


گوش و حلق و بینی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional