کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


مواد غذایی و جوانسازی پوست:


آیا شما هم از استفاده بی ثمر از محصولات گوناگون ، گران قیمت و بی اثر زیبایی خسته شده اید ؟ وقتش رسیده است که تمام محصولاتی که بی اثر هستند را کنار گذاشته و شروع کنید به خوردن غذاهای مناسب برای پوستتان. من امروز از آکنه های وحشتناک ۵ ماه گذشته  خلاص شده ام . خیلی سخت بود اما امکان پذیر است و هزینه ی آن بسیار کمتر از محصولات گران قیمت زیبایی است . همانطور که بعضی از غذاها می توانند پوست شما را خرابتر کنند بعضی دیگر نیز تاثیر مثبتی بر روی پوست شما دارند.
این لیست شامل مواد غذایی است که شما با خوردن آنها می توانید پوست خود را تقویت کنید :
فلفل دلمه قرمز:
فلفل دلمه قرمز یکی از گیاهان خوشمزه است که هم به صورت خام و هم به صورت پخته می تواند مصرف شود . یک عدد فلفل دلمه قرمز شامل بیش از ۱۰۰ درصد نیاز روزانه شما به ویتامین C است . همچنین شامل مقدار قابل توجهی فیبر و ویتامین B6 می باشد. علاوه بر آن سرشار از ماده ای به نام کاروتنوئید است که می تواند به جلوگیری از چین و چروک و افزایش گردش خون کمک کند و باعث می شود پوست شما جوان تر به نظر برسد. و همچنین به دلیل داشتن کاروتنوئید برای مبارزه با آکنه بسیار عالی هستند. یک فلفل دلمه قرمز یک میان وعده ی کم کالری و عالی می باشد که شامل ۳۰ کالری است و بافت ترد مانند و رضایت بخشی دارد. برش هایی از فلفل دلمه ی قرمز را در یخچال خود نگه دارید تا همیشه یک چیز سالم و خوشمزه برای مواقعی که به میان وعده نیاز دارید داشته باشید . فیبری که فلفل دلمه قرمز دارد کمک می کند که برای مدت طولانی تری با مقدار کالری کم احساس سیری داشته باشید به علاوه شما یک پوست بی عیب و نقص نیز خواهید داشت .
شکلات تلخ:
این یکی از مواد غذایی مورد علاقه من است که برای داشتن یک پوست خوب هر روز مقداری از آن را می خورم. شکلات تلخ سرشار از آنتی اکسیدان ، اسید های چرب و فلانون ها است که سبب درخشان شدن پوست می شوند. آنتی اکسیدان موجود در شکلات تلخ به کاهش زبری و محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر نور خورشید کمک می کند. من معمولا از پودر کاکائو و یا کاکائوی خام بدلیل چربی کمتر استفاده می کنم. اما اگر شما شکلات تلخ دوست دارید هر روز یک اونس (معادل ۳۱ گرم) از آن را مصرف کنید و به منظور اجتناب کردن از شیر و شکر اضافه که معمولا در شکلات های سنتی یافت می شود مطمئن شوید که شکلاتی که انتخاب کرده اید بیش از ۸۰ درصد آن محتوی کاکائو است.
سالمون:
سالمون یکی از بهترین مواد غذایی برای مبارزه با استرس ، اضطراب و افسردگی است . ماهی سالمون همچنین نیاز روزانه شما به ویتامین D را فراهم می کند . و حتما می دانید که ویتامین D مسئول سالم نگه داشتن قلب ، استخوان ها ، روده بزرگ و مغز شما است . همچنین به پیشگیری از سرطان روده بزرگ ، اضطراب ، افسردگی ، بیماری های قلبی و بیماری های استخوان کمک می کند. ماهی سالمون سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳ می باشد که برای مبارزه با التهاب ، چین و چروک و آکنه بسیار مناسب است و به دلیل غنی بودن از امگا ۳ همچنین به آبرسانی پوست شما از داخل کمک می کند. علاوه بر آن خوردن ماهی سالمون پوست سر شما را آبرسانی کرده و موی سر را تقویت می کند.
روغن نارگیل:
روغن نارگیل یکی از غنی ترین منابع چربی اشباع شده می باشد که حدود ۹۰ درصد کالری آن  از چربی های اشباع شده تشکیل شده است . روغن نارگیل شامل اسید لوریک یک عامل ضد باکتری و ضد ویروسی قدرتمند است که ویروس ، عفونت ، التهاب و آکنه را دور نگه می دارد. روغن نارگیل همچنین سرشار از اسیدهای چرب ضروری و ویتامین E می باشد که برای نرم کردن، مرطوب کردن و بدون چروک نگه داشتن پوست مناسب می باشد. من از روغن نارگیل به عنوان کرم بدن استفاده کرده  و روزانه یک قاشق غذاخوری هم از روغن نارگیل خام  برای مصرف خوراکی استفاده می کنم. روغن نارگیل همچنین برای افرادی که مشکلات غده تیروئید دارند مناسب می باشد. به علاوه شواهد قابل توجهی وجود دارد که روغن نارگیل می تواند برای کاهش وزن نیز مفید باشد.
چای سبز:
بسیار خب ! من می دانم که چای سبز در واقع یک نوشیدنی است . اما برگ های چای از یک گیاه آمده است ! حتی اگر من عاشق چای سیاه باشم باز هم هر روز چای سبز می نوشم چون می دانم چای سبز یک منبع غنی از آنتی اکسیدان و اسید آمینه منحصر بفرد است. این اسید آمینه ( L-theanine )  به پایین آوردن استرس و آرامش بدن شما کمک می کند. وقتی چای داغ است ، یک نوع آنتی اکسیدان با خاصیت ضد سرطان و ضد التهاب آزاد می کند . چای سبز ممکن است خطر ابتلا به فشار خون بالا را نیز کاهش دهد . برای نتایج بهتر ، هر روز ۳ استکان یا بیشتر چای سبز بنوشید.
اسفناج:
اسفناج یک غذای سالم و غنی از مواد مغذی است که شما باید حتما در رژیم غذایی روزانه ی خود بگنجانید. ممکن است از اسفناج متنفر باشید . اما اسفناج یک منبع غنی از آهن ، فولات (فولیک اسید) ، کلروفیل ، ویتامین C ، فیبر ، پروتئین گیاهی ، ویتامین E و ویتامین A است . با توجه به توانایی آنتی اکسیدانی خود ، ویتامین C ، ویتامین E و به خصوص ویتامین A برای پوست بسیار عالی هستند. اسفناج شامل آنتی اکسیدان هایی است که با همه انواع  مشکلات پوستی مبارزه می کنند. اسفناج را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کنید و ببینید چه اتفاقی خواهد افتاد! با خوردن اسفناج شما پوست خود را از داخل پاکسازی کرده اید !

1  |  دکتر طاهریان  |  بازدید: 986



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر زهرا اکبری

دکتر زهرا اکبری

پوست و مو و زيبايى

021-26450199

دکتر پروین نوابی

دکتر پروین نوابی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-88690529

دکتر کامران محمدی جنیدی

دکتر کامران محمدی جنیدی

پوست و مو و زيبايى

021-36032216

دکتر میترا اسماعیلی

دکتر میترا اسماعیلی

متخصص پوست و مو و زیبایی

0936-1194640

دکتر کامران جلالی

دکتر کامران جلالی

فوق دکترای هومیوپاتی

021-22800703

دکتر علیرضا تقی زاده

دکتر علیرضا تقی زاده

متخصص پوست مو و زیبایی

021-33257983

دکتر عباس خیرخواه

دکتر عباس خیرخواه

پوست و مو و زيبايى

021-22172657

دکتر محمد باقر دریاباری

دکتر محمد باقر دریاباری

پوست و مو و زيبايى

021-22949095

دکتر سید مسعود داودی

دکتر سید مسعود داودی

متخصص پوست و مو

021-88873000

دکتر حسین احمدی

دکتر حسین احمدی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-22229478

كلینیك تخصصی سیب سبز

كلینیك تخصصی سیب سبز


پوست و مو و لیزر

کلینیک تخصصی آپاما

کلینیک تخصصی آپاما


پوست و مو و زيبايى

مطب گلدن رویال

مطب گلدن رویال


پوست مو و زیبایی

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional