کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


مواد غذایی و پیشگیری از کرونا:


همزمان با تلاش پزشکان و محققان برای یافتن راه درمان کرونا و همچنین تهیه واکسن آن، شما نیز وظیفه دارید با تقویت سیستم ایمنی بدنتان به مقابله با این ویروس بروید. همان طور که قبلا هم اشاره کردیم، تقویت سیستم ایمنی بدن از شما در برابر ویروس ها و حملات باکتریایی محافظت می کند. برای داشتن یک بدن قوی باید عادت های غذایی خوب را در خودتان پرورش بدهید. اگر سیستم ایمنی بدنتان به اندازه کافی قدرتمند باشد، حتی در صورت ابتلا به عفونت های ویروسی مثل کرونا شانس بسیار زیادی برای بهبودی دارید و روند درمانتان سریع تر انجام می شود.
تقویت سیستم ایمنی بدن با لیمو:
همه می دانند که ویتامین C برای تقویت سلامت سیستم ایمنی بدن مفید است، اما آیا می دانید لیمو حاوی پلی فنول هستند که باعث می شود آنها نیز مفید واقع شوند؟ برش هایی از لیمو را به آب آشامیدنی خود اضافه کنید یا روی سبزیجات یا سالادها فشار دهید. همچنین می توانید دمنوش لیمو و زنجبیل بنوشید. توصیه می شود این روزها چند برش لیمو را درون یک لیوان ریخته و روی آن آبجوش بریزید. کمی صبر کنید سپس صاف کرده و میل کنید.
ارده و شیره را فراموش نکنید:
به دلیل گرم بودن این ترکیب خوشمزه، می توانید به جنگ با کرونا بروید. گرمی پوشش ویروس ها را از بین می برد و آنها را می کشد. سعی کنید این صبحانه را در برنامه غذایی خود بگنجانید.
جعفری:
این گیاه معطر حاوی مقادیر زیادی کومارین است که می تواند باعث تقویت فعالیت گلبول های سفید شما شود.
فلفل دلمه ای:
فلفل های دلمه ای دارای مقدار زیادی ویتامین A هستند که می توانند به ترمیم سلول های مخاطی بدن (که به راحتی در اثر عفونت آسیب می بینند) کمک کنند.
موسیر:
این پیازهای کوچک حاوی مقدار زیادی آلیسین، یک ترکیب ضد باکتری طبیعی می باشند. موسیر دارای خاصیت ضدالتهابی می باشد.
تقویت سیستم ایمنی بدن با زنجبیل:
زنجبیل نه تنها به طور طبیعی، بدن را گرم می کند بلکه به عنوان یک ماده ضد احتقان طبیعی عمل می کند و هضم غذا را تسکین می بخشد. زنجبیل برای سرفه، سرماخوردگی و ضعف معده بسیار ایده آل است.
فلفل:
فلفل قرمز و سبز تازه باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود زیرا حاوی مقدار زیادی ویتامین A و C (مواد مغذی که می توانند سیستم ایمنی بدن را تقویت کنند) و کپسایسینهستند که می تواند به احتقان کمک کرده و خاصیت خلط آور دارد.
دارچین:
دارچین برای کلیه و سیستم ایمنی بدن شما عالی است. این ادویه می تواند توانایی تکثیر باکتری ها را  کاهش دهد و علائم سرماخوردگی را هر چه سریع تر رفع می کند. روزانه 2 تا 3 بار دمنوش زنجبیل و دارچین میل کنید. فوق العاده در پیشگیری و حتی درمان بیماری کرونا موثر است. برای این منظور 1 قاشق چای خوری پودر دارچین و 1 قاشق چای خوری پودر زنجبیل را درون قوری ریخته و روی آن آب جوش بریزید. اجازه دهید 10 دقیقه روی بخار کتری دم بکشد و سپس میل کنید . می توانید با کمی نبات یا عسل میل کنید.
پرتقال:
شما باید مطمئن شوید که بدن شما مقدار زیادی ویتامین C دارد، زیرا این ویتامین به بدن به منظور مبارزه با عفونت ها کمک می کند. بدن نمی تواند ویتامین C را در خود ذخیره کند، بنابراین باید روزانه غذاهای سرشار از ویتامین C مصرف کنید. اگر طرفدار پرتقال نیستید، می توانید بیشتر گوجه فرنگی، نخود فرنگی و فلفل بخورید یا یک مکمل ویتامین C مصرف کنید.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 624



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر کامران محمدی جنیدی

دکتر کامران محمدی جنیدی

پوست و مو و زيبايى

021-36032216

دکتر علی دهقانی

دکتر علی دهقانی

متخصص گوش و حلق و بینی

0936-9127582

دکتر میترا اسماعیلی

دکتر میترا اسماعیلی

متخصص پوست و مو و زیبایی

0936-1194640

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر رضا فرسا

دکتر رضا فرسا

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22541509

دکتر سعید الله نوحی

دکتر سعید الله نوحی

فوق تخصص گوش

021-88719848

دکتر رضا افتخار آشتیانی

دکتر رضا افتخار آشتیانی

متخصص پروتز و زیبایی

021-88065656

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر محسن نراقی

دکتر محسن نراقی

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88881376

کلینیک سرگیجه تهران سنترال

کلینیک سرگیجه تهران سنترال


شنوایی سنجی و سرگیجه شناسی

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

دندانپزشکی آراد

دندانپزشکی آراد


جراح دندانپزشک - فلوشیپ ایمپلنت

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional