کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


میوه های بهاری با خواصی بی نظیر:


هر سال از ۴ فصل رنگارنگ تشکیل شده است که هر فصلی میوه های مخصوص به خود را دارد و شاید بتوان اینطور گفت که بخش مهمی از محبوبیت یک فصل مربوط به میوه هایی است که در آن فصل رسیده و روانه بازار می شوند. فصل بهار را می توان از این جهت محبوب ترین فصل ها دانست. از جمله دلایلی که به بهار، عروس فصل ها گفته می شود این است که در این فصل هوا بسیار مطلوب و مطبوع بوده، در اوایل این فصل می توان هم از میوه های زمستانی و هم بهاری استفاده کرد. میوه های بهاری شامل انواع مختلفی هستند که هر یک از آنها دارای خواص ویژه ای می باشند. ما در ادامه به معرفی هر یک از آنها به همراه خواصشان خواهیم پرداخت، از این رو پیشنهاد می کنیم تا انتها با ما همراه باشید.
توت فرنگی:
یکی از محبوب ترین میوه های فصل بهار توت فرنگی است، این میوه کوچک اما آبدار و خوش رنگ را با توجه به اینکه چند سالی است که به صورت گلخانه ای کاشته می شود می توان در تمام فصول سال یافت اما اصل آنرا به صورت طبیعی می توان در فصل بهار برداشت نمود. مطمئنا توت فرنگی که در زمان طبیعی خود و به صورت طبیعی کاشته شده و رشد نموده است دارای خواص بسیار بیشتری نسبت به توت فرنگی های گلخانه ای خواهد بود. پزشکان دریافته اند که مصرف هر فنجان توت فرنگی ۳.۵ گرم فیبر غذایی داشته و می تواند به راحتی ویتامین C مورد نیاز بدن شما را در طول روز فراهم آورد.
چغاله بادام:
شاید بتوان چغاله بادام را یکی از برترین میوه هایی دانست که بزرگ و کوچک آنرا دوست داشته و مایلند تا در فصل بهار از آن استفاده نمایند. این میوه سبز و تقریبا ترش مزه فواید بسیاری برای دستگاه گوارش داشته و می تواند مانع از گرفتگی عضلات شما در حین فعالیت های ورزشی شود. در کنار مزایای بسیاری که مصرف چغاله بادام دارد، مصرف زیاد از حد آن نیز می تواند سیب دل درد و رودل نمودن شخص شود و کارایی سیستم گوارش را مختل نماید. توجه داشته باشید که در اوایل بهار چغاله بادام های نارس که هسته آنها هنوز به خوبی سفت نشده اند در بازار عرضه می شوند که در صورتی که از این مدل از چغاله بادام ها خریداری و مصرف نمایید ممکن است ته مزه ای از تلخی ناشی از خوردن همزمان هسته و میوه را تجربه نمایید.
 گوجه سبز:
گوجه سبز را می توان درست همان میوه ای دانست که بسیاری از علاقه مندان به میوه برای رسیدن به آن ۹ ماه سال لحظه شماری می کنند تا گوجه سبز به بازار عرضه شود. این میوه گرد ترش مزه دارای مقدار بسیار زیادی ویتامین C بوده که می تواند به سلامت بدن انسان کمک بسیار زیادی نماید. در کنار ویتامین C می توان گوجه سبز را حاوی کلسیم، پتاسیم، فسفر و آهن دانست که می تواند نیاز انسان را برای مدت یک روز تامین نماید.
سیب:
فصل بهار یکی از فصلهایی است که می توان در آن انواع سیب ها را یافت. در این فصل سیب گلاب، سیب درختی و سیب قرمز به وفور یافت شده و می توان از آنها به خوبی استفاده نمود. سیب سرشار از ویتامین های A و C بوده و تاثیرات بسیار مثبتی بر روی پوست شما خواهد داشت. از دیگر خواص سیب می توان به خاصیت مرطوب کنندگی و برطرف کنندگی جای جوش آن اشاره کرد. همچنین از سیب به عنوان یکی از درمان های فشار خون بالا، تقویت حافظه و… نام برد.
گیلاس:
گیلاس را می توان به عنوان جواهر فصل بهار شناخت. این میوه که بیشتر به صورت دسته های دو یا چند تایی رشد می کند دارای ویتامین های ث، پتاسیم، فیبر و بسیاری از دیگر عناصر مانند آنتوسپاتین می باشد که مجموع این مواد در کنار هم می توانند بدن را در برابر بسیاری از بیماری ها مقاوم نمایند. از گیلاس به عنوان یکی از میوه های آرامبخش و کنترل کننده استرس و تحرکات عصبی یاد می شود. همچنین در آزمایش های گوناگون عنوان شده است که افرادی که دچار کم خوابی شده اند می توانند با خوردن مقداری گیلاس خواب راحت تری را تجربه نمایند.

0  |  آشپزی در سرزمین غذا  |  بازدید: 705



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر حسین احمدی

دکتر حسین احمدی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-22229478

دکتر محسن نراقی

دکتر محسن نراقی

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88881376

دکتر میلاد افشار قاسملو

دکتر میلاد افشار قاسملو

جراح دندانپزشک

021-26140134

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر موفق فولادگر

دکتر موفق فولادگر

دندانپزشک زیبایی

021-22089003

دکتر کامران جلالی

دکتر کامران جلالی

فوق دکترای هومیوپاتی

021-22800703

دکتر زهره سادات نوروز زاده

دکتر زهره سادات نوروز زاده

جراح دندانپزشک

021-88583040

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر عباس خیرخواه

دکتر عباس خیرخواه

پوست و مو و زيبايى

021-22172657

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

کلینیک سرگیجه تهران سنترال

کلینیک سرگیجه تهران سنترال


شنوایی سنجی و سرگیجه شناسی

دندانپزشکی آراد

دندانپزشکی آراد


جراح دندانپزشک - فلوشیپ ایمپلنت

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional